az hogy az ATL már régebben beismerte, hogy bizony nem csak a bar-nak szállított ilyen tankokat, rámutat, hogy a bar NEM csalt, hanem élt a nem 100%-ig pontosan megalkotott szabályok adta kiskapukkal.
és erre úgy tűnik a többiek is rájöttek.
itt már rég nem a bar-ról van szó, hanem a fia-ról, ami érzi hogy csúszik ki a lába alól a talaj...
a bar meghurcolása és megalázására tett próbálkozások pontosan ezt hivatottak elfedni.
itt csak a fia-ról van szó, hogy rohad belülről az egész.
2005. május 10. 11:21:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #120
a csaló Hondát
Na itt álljunk meg egy szóra! Nem a Honda csalt, hanem a BAR! Nem nekünk kell szégyenkezni, ha kell valakinek egyáltalán, hanem akkor inkább a BAT dohánygyárban dolgozóknak.
2005. május 10. 10:41:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #117 2005. május 10. 10:37:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #116
Nemrég Honda.lap-szerkesztőként kaptam egy levelet, amiben arra kér valaki, hogy mint jó Hondás, tűzzek fekete szalagot az autómra, amíg a BAR nem indulhat újra. Erre én visszaírtam, hogy inkább örüljünk, hogy nem egy egész évadra zárták ki a team-et és ne tűzzünk ki szalagot, mert a csapat elismerte, hogy csalt. Visszakaptam, hogy mindenki csal, csak nem mindenki bukik le.
Szerintetek kinek van igaza? Valóban "gyászolni" kellene, hogy a csaló Hondát kizárták két futamról?
2005. május 10. 10:32:27: megválaszolva DomE 0 által,
→ #114 2005. május 9. 23:40:54: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #113
Háát, remélem nem úgy nyilatkoznak, mint a magyar kormány a pénzügyminiszter cseréjéreől.... Nem nem lesz leváltva... , aztán puff, mégis. Nem csodálkoznék ha Button már az idény vége előtt lelépne. Akkor meg ott lesz az új és jó motor, de pilóta nista.
2005. május 9. 18:08:03: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #109
Az Observer című brit napilap értesülése szerint nemcsak a BAR-Honda gondolta úgy, hogy a második tank alkalmazásával szabályszerűen jár el. Az imolai turpisság felfedezését követően állítólag három, közelebbről meg nem nevezett istálló is átalakította tankjait, akikkel kapcsolatban szintén felmerül a kérdés, hogy vajon nem a megengedett súlyhatár alatt versenyeztek-e. Az Observer írása szerint a csapatok "biztosra akartak menni", s még csak esélyt sem kívántak teremteni arra, hogy úgy járjanak, mint a brackleyi gárda.
A kizárással kapcsolatban a Bildben is megjelent egy hír, amely szerint Jenson Button és Nick Heidfeld helyet cserélhetnek a Monacói Nagydíjat követően. Sir Frank Williams már a 2005-ös esztendőre is szerződtetni szerette volna az angolt, a szerződésfelügyelő-testület azonban megakadályozta a transzfert. Heidfeld menedzsere, Werner Heinz céfolta a hírt. "A Williams maximálisan elégedett Nick teljesítményével, aki pedig a csapattal van megelégedve. Szó sincs cseréről, ez merő kitaláció."
Két gyökér. De utálom őket, remélem éhenhalnak majd. remelem eltiltjek a bart, es soha a budosbe nem jon vissza az f1-be, es a tobbi csapat is leszarja majd ezt a ket ven faszt. a ferrari meg persze nyalhat nekik, talan legyozik a minardikat.
a bar a hivatalos oldalán minden létező dolgot nyílvánossá tesz az üggyel kapcsolatban még a technikai dolgait is
sok érdekes dolog van az írásban.
[06/05/05 - 12:32]
BAR Honda left fuming
Fry - 'Nothing can be done'
BAR Honda announced here Friday that they have scrapped plans to appeal against their two-race ban after consultation with their lawyers overnight. The team were banned from this weekend's Spanish Grand Prix and the next race in Monaco after a court of appeal hearing in Paris concluded they had failed to comply with the regulations at the last race in San Marino.
Team boss Nick Fry had insisted they would do all they could to fight the ban but in a statement Friday morning the team said: "Having considered the complex legal framework, BAR has looked at all practical ways of immediately challenging the issue. Upon receiving the best legal advice, the conclusion is that nothing can be done. BAR has considered whether to pursue further action, but to challenge the governing body would not be in the best interests of the sport."
The team were accused of fielding their car underweight and were found guilty of running outside the Formula One regulations after a hearing at the International Court of Appeal in Paris on Wednesday.
They were delivered the punishment here Thursday and Fry admitted he was shocked by the decision because he believes the team's case put to the court in Paris made it clear they did nothing wrong.
The hearing centred around a second fuel tank, which was not fully emptied when the scrutineers asked for the car to be fully drained of fuel at the end of the San Marino race. Fry still insists the team are innocent.
"We know that the other teams have got a similar system because the fuel tank supplier who supplies us is the same as many of the teams. They have confirmed there's nothing unusual about or system. There have been rumours other people have been looking at their cars overall. This is a very draconian interpretation of the rules. I think it's made everyone look carefully at what their doing."
In a statement the team added: "The FIA court of appeal was unable to prove the team acted in bad faith so the team is unclear why there was the penalty. The team contests anything that could tarnish its reputation. BAR are so enraged with the decision that they have decided to publish their entire submission to the court of appeal on their official website later Friday afternoon."
They also confirmed that they will discuss the ramifications of the decision with their fellow teams and engine manufacturers on the Grand Prix grid and Fry added: "We are going to ensure we are completely transparent. During the course of the afternoon, we are posting everything from the court of appeal, all our witness statements, all our technical data (on our official website). Even though we are giving away some information to our competitors it's better that we do that to show everyone what we've done because we have nothing to hide."
The decision not to appeal means Briton Jenson Button and his Japanese team-mate Takuma Sato will both miss this weekend's race in Barcelona and the flagship Grand Prix in Monaco later on May 22. With their results cancelled from the last race in San Marino, where their infringement was discovered, neither driver has scored a point in this year's championship.
basszus, nem találom a szabályzatot most, de elolvastam 4.1-es pont a lényeg.
ott viszont ha jól emlékszem nem írja hogy üa nélkül kell legyen szárazon 600kg
és az meg teljesen egyértelmű hogy a szabályzat pontatlan, ezért sem tudták elítélni a bar-t, csak élt a lehetőségekkel, ahogy mindenki más is.
ez viszont a fia sara.
remélem tényleg perre mennek, mert könnyen fordulhat a helyzet, hiszen akkor a fia-nak kell bizonyítani hogy egyáltalán milyen bizonyítékkal merte meggyanúsítani a bar-t, és ezt bizonyítania is kell, mert különben hitelrontásért is perelhet a bar.
ahogy olvasom a kis gonosz törpe interjúját, úgy tűnik ő jobban parázik egy civil bíróságtól mint a bar
Nagy fasz a Palik, állandóan hülyeségeket beszél de legalább jó hangulatot csinál a versenyhez. Szegény Knézy volt az elrettentő minden sporteseménytől, inkább legyen egy kedélyes paprikajancsi, mint egy unott, halk szpíker. Azt a kis Wéber gyereket kéne berakni közvetíteni, mert a Czollnernek is le kéne mondani. OFF: Meg monnyon le az egész reteklub az autómánijájával, a répakatájával, meg azzal a nyalipalival is aki a mániát vezeti
2005. május 5. 20:35:04: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #100
"A bíróság legfontosabb megállapítása leszögezi: a tény, hogy a mérés során a BAR-Honda 594.9 kg-ot nyomott, azt jelenti, hogy az egyetlen mód a 600 kg-os szabály betartására az volt, hogy a csapat ballasztként használta az üzemanyagot, ami egy korábbi precedens értelmében tilos."
Egyértelműen hibáztak, az más kérdés hogy a Ferrari megúszta volna....
A 2 verseny nem is rossz ezek tükrében. Fejlesszenek vényócat, a Nikkfráj meg nagy csibész, tuti hogy az ő ötlete volt. Nem jött be. Egyébként meg mondjanak le A BAR is a Ferka is a Suhamér is, a börni is, meg a fija is
2005. május 6. 10:46:11: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #101 2005. május 5. 20:12:08: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #98
most vagy elkellett volna tiltaniuk őket teljesen, vagy felmenteni teljesen.
de ez a kétes, szürke zónás ítélet véleményem szerint tökéletesen rávilágít arra, hogy a fia-nak az ég világon semmilyen bizonyítéka nem volt, puszta feltételezésekre épült a vád.
nem is tudott semmit bizonyítani.
az pedig hogy a bíróság nem látta bizonyítottnak hogy bármilyen szabályszegés történt volna és ezek után hoz egy ilyen ítéletet, puszta feltevésekre, hát ez a szembeköpése az egész bírói rendszernek jelen esetben. ez volt a legrosszabb döntés amit hozhattak.
ez a fia kudarca, nem a bar-é.
nevetségessé vált mind a fia, mind maga a bíróság, ezen fog az összes motorsport rajongó ügyvéd röhögni, aki kicsit utánaolvas..
de most már azt tudjuk legalább hogy nem kell semmit bizonyítani bíróságon, elég a gyanú és feltételezés, hogy negatív ítélet szülessen..
Tavaj a BMW pontját vették el mert a fékhűtő lemez 2mm -el kiljebb volt hajlítva.
Egy hónap múlva már a kutyát sem fogja érdekelni a BAR Honda póttankja, szóval ennyit a "hírnév csorbulásáról.Az autó viszont elkezd összálni, jól megszorongatják majd a többi csapat tökeit, nesztek rejtett tank!
megmutatja az erejét, reklám, marketing stb. jó lenne az nekik, meg nekünk is a büszkeségünkhöz...
egyébként nem hiyszem hogy csaltak, az a yamvadt 6 kilóért szerintem nem válalták volna be ezt a kockázatot...ezek után mindenki ujjal mutogat rájuk, s ha neyernek is: "...höö, nyert a csíter csapat.." :/
2005. május 5. 17:11:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #91
És mondd,mit ér a futamgyőzelemmel????
Hajunkra kenhetjük!
Olvastam,hogy már a V8-as motorjukat tesztelgetik,hát koncentráljanak arra,meg a jövö évi chassis-ra rendesen,akkor majd ott lesz esélyünk.Van már rá idő úgy látom....
2005. május 5. 17:00:14: megválaszolva DomE 0 által,
→ #89
Hát most szerintem örül is mivel 1 millió dollár üti a markát, ennyiért lehet én is spicliskedtem volna...
amugy nem olyan vészes ez a két futamos eltiltás, lehetett volna rosszabb is, s igy még elérheti kitűzött célját a B.A.R, miszerint futamgyőzelmet akarnak....viszont a hirneve, hát finoman fogalmazva csorbult...:/
Nem tűnik olyan brutálisnak a két futamos eltiltás,de:
-mivel a nagy nehezen most megszerzett pontokat is törölték(konstruktőri+egyéni) az az eredménye,hogy ebben az évadban nekünk reszeltek.......
Talán holtversenyezhetünk a végére a RedBull-al,ennyi...
Na kimaradt. Szóval nyom egy kis lét a FIA-nak igy azok kizárják a BAR-t a versenyből aztán a surmóhernek eggyel kevesebb konkurenciája lesz és nagyobb lesz az esélye hogy nyerjen.
Börni szerintem nyom egy kis lovettát a fia-nak és majd a kedvence megint világbajnok lesz és akkor megfoghattya a kedvence pöcsét megint És majd megint lefényképezzük jól
Nah vegre, A5on leirtak, mar ertem mi bajuk ezzel a rejtett tankkal:
"...hivatalos indoklás szerint a benzinpumpa zavartalan üzemeltetéséhez, de ha a Fellebbviteli Bíróság az FIA-hez hasonlóan mozgatható ballasztként értelmezi az extra üzemanyagot (amit a Technikai Szabályzat explicite tilt)..."
Ez sztem is az! Mert megérteném, hogy vizsgálódnának, ha legalább mi vezetnénk egyéniben- és konstruktőriben is.
De mivel most először vakartunk össze egy harmadik helyezést, nem látom értelmét.
tulajdonképpen az.
olyan érzésem van, mintha az lett volna az alap szitu, hogy valaki érdekből, vagy bosszúból megpróbálta besározni őket. a fia természetesen ugrott rá, nagy elánnal és nagy pofával jött látott és fejet akart levágni, de közben rájöttek, hogy hoppá, végülis a bar csak élt a lehetőséggel ami a fia által nem elég pontosan meghatározott szabályok adtak.
most pedig már valamit tenni kell hogy nehogy ők álljanak ott a végén saját magukat jól megszopatva, mert ugye ez mégiscsak hogy néz már ki....
Itt az a bajuk hogy volt egy kisebb tank a főtankban??? Most az miért gond hogyha két darabból van az a tartály???
Hehehe az alján van egy érdekes rész. Hivatalosan nincs pontosan megszabva hogy hogyan kell benzin nélkül megmérni az autót. Egy szóbeli megállapodás van csak életben már kb 10 éve. És akkor még nem volt BAR-Honda a forma-1-ben
Na,mostmár menjenek a p*csába!!!
Ez akkor lenne igaz,ha rendszeresen 5l alatti üzemanyaggal közlekedne a kocsi,több versenykörön keresztűl!
Nevetséges...
2005. május 5. 07:00:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #67
"Jo Bauer, az FIA technikai bizottságának delegáltja a meghallgatáson elárulta, hogy a szövetség a Malajziai GP óta tudott a brackleyiek második tankjáról. "Akkor volt egy vizsgálat, amelyen az összes csapat üzemanyagtartályát ellenőriztük, s megtaláltuk a BAR második tankját is." Ezt egyébként nem is tiltják a szabályok, a csapatot azért zárnák ki, mert a feltételezések szerint rendszeresen súlyhatár alatti autókkal versenyzett."
FELTÉTELEZÉSEK SZERINT??????
feltételezéseket akarnak tényként beállítani és ez alapján kizárni? nevetséges