Nézd, nekem is kb 80-100 e pluszt jelent az Accordom az előző Off Fordhoz On képest, de ennyit meg kell, hogy érjen. Félre ne érts, néha nekem is gond, pláne télen, de ez van, erre vágytam, hát akkor ne siránkozzak.
2005. május 9. 02:24:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #613
Sajnos sokat autózom kb az havi egy 8 10 ropi lenne plussz kiadás és az a kocsi törlesztése mellett nem jönne össze. De még nem tom max eladom a családot.
Figyu!
12 vagy 14, ezen a szinten szerintem már oly mindegy. Sokat autózól? Számold ki, hogy havi szinten mennyi plusz költséggel járna az a +2 liter. Mert pár ezer forintot megérhet
2005. május 9. 01:31:04: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #611
Köszi a segitséget akkor fontolora veszem a dolgot mert az sajnos nem kimondottam tudnám etetni.
Pedig meglátni megszeretni van de ez egy kicsit elgondolkodtat sajnos.Mert 12 lötyit birnám
de tovább nem.De a civic gyenge az autómata meg muszáj van ötleted?
Igaz..... 98-as 2.0 Vtec (147Le) nagyon-nagyon kimélöben (szinte öreg tatásan) 11.......város néha tologatva 13....Télen rövid utakon vagy nyáron klimázva a 14.5 -t is eléri.... épp 2 orája vitattam ezta témát vkivel aki épp emiatt adta el 2 honapja a Accordját....és nem volt semmi baja a gépnek..megkimélt volt 60-70e km.rel.....
2.0i (Non Vtec): Nekem ugyan ez a moci volt Prelüdömben csak manuálissal.... 10.5 volt stabilan....az automata dob rá még 2 lityit....
ADAMJ: Mi bajod a catalisátoroddal?..mert ha semmi , akkor hozzá ne nyulj....van néhány tipus amin( ITR,CTR,ATR) csak ront ha a gyári rendszerhez nyulsz....Atr-en max a két végdobbal lehet nyerni vmit...de nem érdemes ha nincs baja......
2005. május 9. 14:37:53: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #623
Sziasztok.
Szeretném segitségeteket kérni, hogy mennyit ehet egy 1996-os 2.0 16v 136le automata váltós Accord. Eddig 13-14 litert montak ezt egy kicsit sokkallóm de jó lenne tudni hogy ez igaz e , mert most szeretnék venni eggyet.1,78-ért 130 ezer kilométer van benne meg egy kevés extra.
Elöre is köszi a segitséget.
Köszi, de most már tényleg nemtom mi baja van a gépnek. Holnap megint elviszem egy hiba kiolvasásra, mert már alapjáratom is szaraxik
Egy lambda szonda cserén túl vagyok, egy hátsó lambda szonda fűtőszál kipreparáláson túl vagyok, annyit már sikerűlt elérnem, hogy a MIL lámpa nem gyullad fel azonnal, hanem kb 1 perc után.
Most itt tartok, remélem holnap ilyenkor már okosabb leszek.
Beelzebub!
Nem tudom pontosan mi a baja a lambda szondádnak, de esetleg kipróbálhatnád a Cataclean-t!
A Mazda fórumon ezt írta egy srác a Cataclean hatásáról: Júliusban lesz 6 éves 82000 km volt benne amikor cataclean raktam bele!
A lambda szonda nem működött rendesen a kezelés előtt, és ettől nagy volt a fogyasztás! (a cataclean rendberakta)
Jobban gyorsul, és két litert csökkent a fogyasztás!
Szerintem AdamJ, még a régebbi váltóproblémámra gondol, csak ő eddig tán még nem olvasta a sztorit. Ezen a fórumon régebben hosszan siránkoztam szarkupacom műszaki állapota felett, de most a HBKM fórumon került elő a dolog, így most ott vinnyogtam.
Most jó a váltó, meg a vízpumpa, meg a kerékcsapágy etc.
Ez idő szerint a kézifék rossz...
Tele is van vele megint a tököm, de már csak kb. 250-et kell aludni, aztán húzhat a levelesbe...
Most néztem az időmérőt (F1) és előtte a BAR balhét… kicsit ciki.
Amiért írok: ATR-be a katalizátor helyér e szeretnék „sportkatalizátort” tenni, de nem tudom, lehet, hogy a méretei megegyeznek esetleg a CTR vagy a ITR katalizátoréval és így nem kell csináltatnom egy teljesen újat. Van valami infótok erről, esetleg valaki iktatta már ki a katalizátorát ATR-ből?
Üdv: AdamJ
2005. május 8. 16:48:24: megválaszolva barko 0 által,
→ #597
Az sokxor előny.... nekem az a gondom, hogy eddgi más márkában utaztam és emiatt nem ismerem a Honda szervízeket.... (szertinem ez így a jóóóó)
Azonban nemsokárra esedékes lesz a dolog!
szterintem EZEN a fórumon mondanak ilyeket szintén gumisok. A Conti-nak fő ellensége aszem az Astra001 nickü gumiskolléga, vele kell ezt megvitatni
Mondjuk a R Megane gyári nemtom milyen Conti-ja tényleg botrány
Küldheted a képet. Milyen fórumon és milyen szempontok szerint veri az egyik gumi a másikat? Az új gumi teszteket én nem tartom mértékadónak mert csak néhány gumi szerepel benne és azok sem 10-20ezret futott gumik, márpedig egyikünk sem cserélgeti a gumikat 5ezrenként valószínűleg. Majd ha 30-40 féle gumit összehasonlítanak 10-20-30ezer kilóméter futás után független szakértők akkor részben el lehet fogadni az eredményeket. A magánszemélyek véleményére sajnos szintén nem lehet feltételek nélkül adni, mivel ki lehet számolni hogy egy átlagember életében hány kilómétert kéne hogy autózon kb 40 féle gumi teszteléséhez (milliós nagyságrend). Ha vesz valaki egy autót kopott Dunlop Michelin Falken GoodYear Bridgestone...stb gumival és két hónap múlva lecseréli egy új Matadorra akkor azt fogja mondani hogy a Matador egy hiperszuperfrankó legjobb gumi.Szóval a gumikérdés nem egyszerű téma.
Köszönöm a segítő szavaidat.
Honda Accord 2.0i 1991 autóm van és erre akarok gumit a yokohama a539 helyére.
A környékemen mindenki a continentalt ajánlotta, a premiumcontact2-t meg nem ismeri senki. Viszont az internetes fórumokon a bridgestone RE720 veri a continentalt...
Az adatlapomon tényleg nem sok adat van, nem titok hanem lustaság a kulcsszó. Pótolom. Mivel nem tudom hogyan lehet képet feltenni a bemutatkozásomba, megkérlek segíts! Az jó ha elküldöm a járgányom képét emailban?
PremiumContact2 halk és komfortos és sportos is, de szar kátyus utakra nem ajánlom.
Bridgestone 720-as már volt nálunk olyan is ami gyári hibás volt, ha belenéztem a futófelület síkjába akkor a 4 gumiból az egyiknek az egyik mintasora lejjebb volt a síknál, és ez új gumi volt nem használt. Ebbe a kérdésben nehéz dönteni, én valószínűleg a Contit választanám mivel asszimetrikus mintája van és az én autóm nem féloldalasan koptatja a gumikat. Asszimetrikus nem kötött forgásirányú gumikat szezonális cserék alkalmával ha fordítva szerelünk fel akkor több kilómétert elmegy és nem hangosodik fel a minták kiéleződése miatt. Az adatlapodon titkolod hogy milyen autód van, ha netán bmw e30 akkor semmiképpen nem ajánlok asszimetrikus gumit mert a belső felét a guminak gyorsan elkoptatja és nem lehet a gumit úgy cserélni hogy a belső kopott fele kívülre kerüljön, tehát kb fele annyi kilómétert lehet vele menni mint egy szimetrikus gumival. A bmw-t ne vedd sértésnek de tényleg nem tudom milyen autód van és milyen autóra kell a gumi, it sokan vannak akiknek nem csak HONDA van a családban.l
2005. május 6. 11:32:53: megválaszolva hetni 0 által,
→ #586
Hát tegnap előtt meghajtottam kicsit a gépet és azóta sokat csökkent a rázás. A lassításoknál éreztem valami büdös égett szagot de nem nagyon foglalkoztam vele, mikor megálltam csak úgy dölt a kék füst a fékpofák felől. A szerelő szerint EREDETI Honda betétek meg hőkezeltek.... De nem értem, hogy miért van az, hogy anyámék Primera jat akarhogy tapostam még csak nem is gőzölgögött ez meg gomolygott Most vagy bescaptak vagy tényleg ilyen fosok már az eredeti Honda betétek ehhez a típushoz.Nem kizárt. Abból ki indulva hogy apám Hiace -ján is fele annyi bírt ki egy batét mint az előző ugyanilyen autóján. Összegezve szerintem ma már mindenki ott farag egy autó árából ahol tud. A Fogyasztói világban a tartósság nem elsődleges szempont. Az agyakat a jövő 7en megnézetem órával, hátha az agy üt. Eprom-okkal kapcsolatba tud valaki segíteni?
1ikről sincs tapasztalatom, de azért beleokoskodom
Conti-ról sok rosszat hallottam, állítólag csak a csúcssport gumijai jók
Én az RE720-at venném, sőt lehet hogy fogok is, de az még odéb lesz ITT sok okos embert találsz a témában
Gyorsan végigolvastam a kb. ötszáz hozzászólást, hogy képben legyek mi folyik itt...
Barko kollega már ismer más topicról, gondoltam beköszönök ide is...
Lassan egy éve egy ATR-t hajtok (több-kevesebb sikerrel), írtam róla egy kis szösszenetet itt:Accor Type R
Egyenlőre ennyi...
Üdv mindenkinek: AdamJ
2005. május 8. 22:15:21: megválaszolva mano + által,
→ #601
nem fizetik meg
98%-ban semmit nem fizetnek meg, ezért őrizgetem én a gyári hangszórókat pölö
Kérdezd meg Zemát ameddig nem volt megtörve az előző Accordja, akkor mennyire akarták megfizetni a spoilereket, a 17es felniket az ültetést, meg nemtom még mivolt. Sztem még hátrány is... szvsz.
2005. május 5. 23:08:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #576
Ha valaki szép felnit akar venni az 5.gen Accord-jára akkor most árulnak egy olyan garnitúrát mint amilyen az én megboldogult kocsimon volt. Szerintem elég jó volt vele: kép, kép, kép és kép
Bár nem a legkátyuállóbb...
2005. május 5. 14:03:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #565