Ha valaki szép felnit akar venni az 5.gen Accord-jára akkor most árulnak egy olyan garnitúrát mint amilyen az én megboldogult kocsimon volt. Szerintem elég jó volt vele: kép, kép, kép és kép
Bár nem a legkátyuállóbb...
2005. május 5. 14:03:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #565
Tudtommal ilyenben f20Z1 HONDA motort is tettek, mert amikor a motorkódomra kerestem az interneten, akkor több volt a roveres találat mint a HONDA-s, és pont 620-ról volt szó ha jól emlékszem. Ha a használtauto.hu hirdetések között nézeget valaki, akkor sok elírással lehet találkozni. Én is ott találtam az autómat, és a pontos évjárat km óra állás...stb nem stimmelt, még kipörgésgátló is volt benne. Sokszor láttam olyan adatot, hogy a lóerőt kilówattnak vették és felszorozták(így lesz a 90Le-s autóból 122Le). Ez a rover azonban valószínüleg 620ti duplatengelyes turbós ami tényleg 200Le.ROVER 620ti
yeep, pl az első 214-esekben a d15b2es moci honda moci volt (=concerto) de már az angol concertonak sem volt a mocin +váltón meg a bajuszkapcsolókon kívül sok közös alkatrésze a civiccel....
Többet nem nagyon tudok a dologról, a turbóbenzinesek és az 1.4-es 103 lovas már saját fejlesztés de nem kizárt hogy honda alapokon....
Köszi szépen a rajzokat, ezek alapján megállapíthatom hogy a 2.2-es leömlő nem szerelhető fel, mert a 2.0 motornál egyenlő távolságokra vannak a kipuff csatornák, mig a 2.2 motornál a 2-es és 3-as hengeré közelebb van. A komplett hengerfejcserére látok esélyt mert ott ugyan van minimális eltérés a tömítés mintájában de a víz és olaj járatok ha jól látom egybe esnek.
Én úgy látom, mintha a hengerfej tömítések nem lennének tök egyformák a rajzon, de lehet, hogy a valóságban egyformák.
Az biztos, hogy nem egyforma a gyári kódjuk, de ez sem jelenti feltétlen azt, hogy különböznének.
Az viszont látszik, hogy a pufogó soruk nem egyforma, de ez talán nem akadály, csak rá való csonk kell. Igaz, hogy a lambda szonda ehelyezése sem azonos helyen van ha jól láttam.
A Szívó rendszer úgy néz ki azonos.
A hengerhez egy rajzot tettek a doksiba, de nem egyforma a gyári rendelési számuk. Ez természetes, hiszen az egyiknek (2.2) hosszabb a lökete.
2005. május 5. 10:00:27: megválaszolva tschokker + által,
→ #553 2005. május 5. 06:51:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #552
Gratula!!!!
Mondjuk én nem értem az embereket,akik eladják,de nekünk ez így pont jó!
Kell szerezni beleillő közepet,lefújni,aztán dekorossal megcsináltatni.Nekem 400Ft-ért csinálták meg darabját....
Mindjárt teszek be képet!
sajna nem tudok ott lenni....... Haveromnál van letárolva cucc...elkéne mennem megnézni....de sztem rajta van mert mintha annál fogva emeltük volna ki....
laspring:....Köszi ...láttam az aproneten..nagyon jó ár....80ban elhozható sztem.......Télinek jó lenne
Hála istennek 1 órája vettem egy garnitura CTR 17 es fenit jó áron...Duen-en feladtam egy hirdetést és felhivott egy gumis hogy van neki.....hoppp már itt van a JAZZ csomijában
Csoki!
Az segít valamit, hogy az én motoromhoz ugyanaz a hengerfejtömítés kell, mint a 2.0-ás sima mocikhoz? Ráadásul szinte minden 2,2 és 2,0-ás motorhoz ugyanaz a kód jön fel a Bárdi online katalógusból. Szóval szerintem simán át lehet tenni a hengerfejeket.
A Pesti talira majdnem biztosan elmegyünk. Akkor meglesheted a hengerfejet, ha addig nem találsz egyet. Addig megpróbálok valami méret adatokat keresni a CD-imen, hátha látni valamit. Eleve a felfogatások már sokat elárulnak a lehetőségekről, majd összevetem a sima 2.0ás és a 2,2VTEC mocik hengerfejét a rajzokon.
Semmi nincs még, egyenlőre tájékozódni probálok, de sötétben tapogatózok. Fölöslegesen nem szívesen ruháznék be cuccokra, nekem is van elég sok ami útban van (nem HONDA-hoz). Ha Pécsen a hétvégi talin lesz esetleg 2.2-es ACCORD akkor annak a motorterében körülnézek, bár nem sok esélyem van rá hogy lesz itt ilyen. Te itt leszel?
2005. május 4. 16:10:06: megválaszolva ZEMA + által,
→ #537 2005. május 4. 14:00:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #534 2005. május 4. 12:22:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #533
Üdv! Kicsit szűkítettem a ketyegés okát a gépemen. A szerviz topicban részeltesen is írtam róla. Érdekelne a véleményetek! (akár itt is, hiszen Accord hibáról van szó, hátha valakinek hasznos lehet)
Csoki:ehhez a hengerfej projekthez megvan minden cumod?.....Gondolok itt hengerfej, injektorok, szivosor,ECU,kábelköteg....? mert nekem ezek már eléggé utban vannak.....
laspring:Egyre gyakrabb a nyiszogás....pl. tegnap vidéken voltam 4személlyel....minden indulásnál csinálta..tehát sulyfüggő a dolog...még nem szántam rá magam hogy 1napra is megválljak az ATRtöl
Az F20A4 és az F22ax blokk ugyanaz, a dugattyú is szóval csak a hajtókar és a főtengely különbőzik. Elvileg a hengerfej is azonos de arra nem mernék megesküdni. Hallottam ilyen átalakításról, új ECU és Hengerfej H22 mociról. Itt próbáld meg: én sem tudok lengyelül de ha mindent végigpróbálsz megtalálod Accord 4. Gen tuning
ECU az lesz előbb utóbb, kábelköteg egy szálban különbözik tudtommal tehát az megoldható, ahol meg van hengerfej ott akad talán szívócső. Nekem is van szívocső jópár vw típushoz meg hengerfejek is, van amelyik majdnem új, nemsokára a MÉH telepre fogom átvinni őket (kb 20-30ezret kapok az egészért).