szterintem EZEN a fórumon mondanak ilyeket szintén gumisok. A Conti-nak fő ellensége aszem az Astra001 nickü gumiskolléga, vele kell ezt megvitatni
Mondjuk a R Megane gyári nemtom milyen Conti-ja tényleg botrány
Küldheted a képet. Milyen fórumon és milyen szempontok szerint veri az egyik gumi a másikat? Az új gumi teszteket én nem tartom mértékadónak mert csak néhány gumi szerepel benne és azok sem 10-20ezret futott gumik, márpedig egyikünk sem cserélgeti a gumikat 5ezrenként valószínűleg. Majd ha 30-40 féle gumit összehasonlítanak 10-20-30ezer kilóméter futás után független szakértők akkor részben el lehet fogadni az eredményeket. A magánszemélyek véleményére sajnos szintén nem lehet feltételek nélkül adni, mivel ki lehet számolni hogy egy átlagember életében hány kilómétert kéne hogy autózon kb 40 féle gumi teszteléséhez (milliós nagyságrend). Ha vesz valaki egy autót kopott Dunlop Michelin Falken GoodYear Bridgestone...stb gumival és két hónap múlva lecseréli egy új Matadorra akkor azt fogja mondani hogy a Matador egy hiperszuperfrankó legjobb gumi.Szóval a gumikérdés nem egyszerű téma.
Köszönöm a segítő szavaidat.
Honda Accord 2.0i 1991 autóm van és erre akarok gumit a yokohama a539 helyére.
A környékemen mindenki a continentalt ajánlotta, a premiumcontact2-t meg nem ismeri senki. Viszont az internetes fórumokon a bridgestone RE720 veri a continentalt...
Az adatlapomon tényleg nem sok adat van, nem titok hanem lustaság a kulcsszó. Pótolom. Mivel nem tudom hogyan lehet képet feltenni a bemutatkozásomba, megkérlek segíts! Az jó ha elküldöm a járgányom képét emailban?
PremiumContact2 halk és komfortos és sportos is, de szar kátyus utakra nem ajánlom.
Bridgestone 720-as már volt nálunk olyan is ami gyári hibás volt, ha belenéztem a futófelület síkjába akkor a 4 gumiból az egyiknek az egyik mintasora lejjebb volt a síknál, és ez új gumi volt nem használt. Ebbe a kérdésben nehéz dönteni, én valószínűleg a Contit választanám mivel asszimetrikus mintája van és az én autóm nem féloldalasan koptatja a gumikat. Asszimetrikus nem kötött forgásirányú gumikat szezonális cserék alkalmával ha fordítva szerelünk fel akkor több kilómétert elmegy és nem hangosodik fel a minták kiéleződése miatt. Az adatlapodon titkolod hogy milyen autód van, ha netán bmw e30 akkor semmiképpen nem ajánlok asszimetrikus gumit mert a belső felét a guminak gyorsan elkoptatja és nem lehet a gumit úgy cserélni hogy a belső kopott fele kívülre kerüljön, tehát kb fele annyi kilómétert lehet vele menni mint egy szimetrikus gumival. A bmw-t ne vedd sértésnek de tényleg nem tudom milyen autód van és milyen autóra kell a gumi, it sokan vannak akiknek nem csak HONDA van a családban.l
2005. május 6. 11:32:53: megválaszolva hetni 0 által,
→ #586
Hát tegnap előtt meghajtottam kicsit a gépet és azóta sokat csökkent a rázás. A lassításoknál éreztem valami büdös égett szagot de nem nagyon foglalkoztam vele, mikor megálltam csak úgy dölt a kék füst a fékpofák felől. A szerelő szerint EREDETI Honda betétek meg hőkezeltek.... De nem értem, hogy miért van az, hogy anyámék Primera jat akarhogy tapostam még csak nem is gőzölgögött ez meg gomolygott Most vagy bescaptak vagy tényleg ilyen fosok már az eredeti Honda betétek ehhez a típushoz.Nem kizárt. Abból ki indulva hogy apám Hiace -ján is fele annyi bírt ki egy batét mint az előző ugyanilyen autóján. Összegezve szerintem ma már mindenki ott farag egy autó árából ahol tud. A Fogyasztói világban a tartósság nem elsődleges szempont. Az agyakat a jövő 7en megnézetem órával, hátha az agy üt. Eprom-okkal kapcsolatba tud valaki segíteni?
1ikről sincs tapasztalatom, de azért beleokoskodom
Conti-ról sok rosszat hallottam, állítólag csak a csúcssport gumijai jók
Én az RE720-at venném, sőt lehet hogy fogok is, de az még odéb lesz ITT sok okos embert találsz a témában
Gyorsan végigolvastam a kb. ötszáz hozzászólást, hogy képben legyek mi folyik itt...
Barko kollega már ismer más topicról, gondoltam beköszönök ide is...
Lassan egy éve egy ATR-t hajtok (több-kevesebb sikerrel), írtam róla egy kis szösszenetet itt:Accor Type R
Egyenlőre ennyi...
Üdv mindenkinek: AdamJ
2005. május 8. 22:15:21: megválaszolva mano + által,
→ #601
nem fizetik meg
98%-ban semmit nem fizetnek meg, ezért őrizgetem én a gyári hangszórókat pölö
Kérdezd meg Zemát ameddig nem volt megtörve az előző Accordja, akkor mennyire akarták megfizetni a spoilereket, a 17es felniket az ültetést, meg nemtom még mivolt. Sztem még hátrány is... szvsz.
2005. május 5. 23:08:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #576
Ha valaki szép felnit akar venni az 5.gen Accord-jára akkor most árulnak egy olyan garnitúrát mint amilyen az én megboldogult kocsimon volt. Szerintem elég jó volt vele: kép, kép, kép és kép
Bár nem a legkátyuállóbb...
2005. május 5. 14:03:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #565
Tudtommal ilyenben f20Z1 HONDA motort is tettek, mert amikor a motorkódomra kerestem az interneten, akkor több volt a roveres találat mint a HONDA-s, és pont 620-ról volt szó ha jól emlékszem. Ha a használtauto.hu hirdetések között nézeget valaki, akkor sok elírással lehet találkozni. Én is ott találtam az autómat, és a pontos évjárat km óra állás...stb nem stimmelt, még kipörgésgátló is volt benne. Sokszor láttam olyan adatot, hogy a lóerőt kilówattnak vették és felszorozták(így lesz a 90Le-s autóból 122Le). Ez a rover azonban valószínüleg 620ti duplatengelyes turbós ami tényleg 200Le.ROVER 620ti
yeep, pl az első 214-esekben a d15b2es moci honda moci volt (=concerto) de már az angol concertonak sem volt a mocin +váltón meg a bajuszkapcsolókon kívül sok közös alkatrésze a civiccel....
Többet nem nagyon tudok a dologról, a turbóbenzinesek és az 1.4-es 103 lovas már saját fejlesztés de nem kizárt hogy honda alapokon....
Köszi szépen a rajzokat, ezek alapján megállapíthatom hogy a 2.2-es leömlő nem szerelhető fel, mert a 2.0 motornál egyenlő távolságokra vannak a kipuff csatornák, mig a 2.2 motornál a 2-es és 3-as hengeré közelebb van. A komplett hengerfejcserére látok esélyt mert ott ugyan van minimális eltérés a tömítés mintájában de a víz és olaj járatok ha jól látom egybe esnek.
Én úgy látom, mintha a hengerfej tömítések nem lennének tök egyformák a rajzon, de lehet, hogy a valóságban egyformák.
Az biztos, hogy nem egyforma a gyári kódjuk, de ez sem jelenti feltétlen azt, hogy különböznének.
Az viszont látszik, hogy a pufogó soruk nem egyforma, de ez talán nem akadály, csak rá való csonk kell. Igaz, hogy a lambda szonda ehelyezése sem azonos helyen van ha jól láttam.
A Szívó rendszer úgy néz ki azonos.
A hengerhez egy rajzot tettek a doksiba, de nem egyforma a gyári rendelési számuk. Ez természetes, hiszen az egyiknek (2.2) hosszabb a lökete.
2005. május 5. 10:00:27: megválaszolva tschokker + által,
→ #553 2005. május 5. 06:51:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #552
Gratula!!!!
Mondjuk én nem értem az embereket,akik eladják,de nekünk ez így pont jó!
Kell szerezni beleillő közepet,lefújni,aztán dekorossal megcsináltatni.Nekem 400Ft-ért csinálták meg darabját....
Mindjárt teszek be képet!