Jöhetsz!
Sajnos viszont nem fog 9s alá menni szerintem,a multkor párás,hideg idő volt,most pedig meleg,tökszáraz.
Jó lett ám a Mogyi kocsija!
M7-en hazafelé 220-al döngetett,plusz gyorsabb gázreakcióról számolt be!
2005. április 29. 21:49:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #465 2005. április 29. 15:14:38: megválaszolva tschokker + által,
→ #457
Nem bírtam várni tovább, untam a téli gumikat, és különben is Murphiy törvényére gondolva ha ezt fölteszem akkor rögtön megjön a másik. Lehet hogy már Kaposvárra is ezzel kellett volna mennem biztos nagyobb kedvem lett volna a gyorsuláshoz.
Nekem P45 G21 ECU-m van. 2.2 vagy 2.3 ACCORD-hoz 90-98 között gyártott modellekhez nem tud valaki kipufogó leömlőt? Az dupla mig nekem a 2.0-hoz szimplát adtak, szívesen kipróbálnám és lemérném mi a különbség.
5000 rpm VTEC point decreased from 6000 rpm
7600 rpm Rev limit, increased from 7300 rpm (for auto trans must be in sportshift mode)
Maximum torque gain 26 ft/lbs torque at 6000 rpm
Maximum power gain 29 hp at 6000 rpm
Peak torque increases from 169ft/lbs at 4500 rpm to 175 ft pounds at 7500 rpm
Peak power increases from 206 hp at 7100 rpm to 210 at 6800 rpm
Very wide flat smooth torque curve. 90% of peak torque available from 2000-7000 rpm.
Passes Californian smog testing (no measurable difference from stock)
Fully dealer compatible - works with all Honda scan tools and equipment
2005. április 29. 14:35:30: megválaszolva Nagyadi 0 által,
→ #447 2005. április 29. 10:25:49: megválaszolva barko 0 által,
→ #436
Nálam a kipuff okosítás és betét sportszűrő után 158,6 LE és 152 Nm lett az eredmény, bár ez nem olyan rossz, de nem is olyan jó, mint a tiéd. Az eredményt láthatod a mérések részben.
Azt hallottam a direktszűrökről,hogy alulról nyomatékot vesznek el,de felsőbb fordulatszámtartományban
plussz lóerőt hoznak?Vagy nem?Nálam 165Le-t mértek 60-as rendszerrel meg a direktbeszűrődejóhangajavan-nal...mi az igazság?
2005. április 28. 23:08:03: megválaszolva mozes 0 által,
→ #431
Engedtessék megjegyeznem, hogy van ott ménes rendesen. Így oszt oly mindegy, hogy 206 vagy 209. Viszont az a mennyei hang melyet kibocsájt, istennek és nekem tetsző dolog.
Na,azért a direktszűrő helyett egy sport betétszűrőt inkább a gyári helyére!!
A Fujitsubo kipuffrendszer természetesen mehet alá.
A direktszűrő Barko san barátunk specialitása,előnyei ( mármint a direktszűrőnek-nem Barkonak) csak a hangban mutatkoznak meg,különben némi teljesítménycsökkenést kell áldozni a szép hang oltárán..
Az Atya
2005. április 29. 14:34:40: megválaszolva Nagyadi 0 által,
→ #445 2005. április 29. 07:31:30: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #434 2005. április 28. 22:57:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #430 2005. április 28. 22:36:37: megválaszolva barko 0 által,
→ #429
Most néztem, nincs Hondata ecu K24A sorozatú motorhoz. Pontosabban kész program nincs hozzá, de persze a szoftverrel meg kábellel, meg mirossebbel, teleirogathatja az ember a sajátját. A Comptech csinál majd valamilyen szoftvert hozzá, ha már végre kész lesz a superchargerük. De az is már "coming soon" lassan egy éve...
Én is jobb ötletnek tartom, amit az atya igéje hírdet. DIREKTSZŰRŐT NEKI!!!!!!
A chiptuningot nem javasolnám,ugyanis a K szériás ECU-hoz NINCS!!!
Van viszont komplett HONDATA ECU,ez kívülröl írható,paraméterezhető,viszont azzal az a gond,hogy méregdrága (1300-2000 usd),és néhány esetben ki kell küldeni a saját ECU-t,majd megkapod a másikat.
Problémát okozhat,hogy mivel is paraméterezi fel az ember,mert erre itthon nincs tapasztalat.
Lehet kérni "gyári" programmal is,ebben Barko tud nyilatkozni.
Jobb ötletnek tartom a szívó,ill. a kipuff rendszer optimalizálását.
2005. április 28. 19:39:10: megválaszolva barko 0 által,
→ #425
Persze, hogy mondtad...csak tudod sokallom a 300e-t.... meg egy kicsit félek a sprotkipufogó hangtól! Tényleg meg tudnád mutatni a kocsidat?! (Már csak a kipuff hangja miatt is)..... Nagyon megköszönném...
2005. április 28. 19:03:15: megválaszolva barko 0 által,
→ #423
300ezer forintból vennék egy VTEC-es hengerfejet, növelnék egy kis kompressziót, teljes kipufogórendszer csere, és hozzámódosítanám a motorvezérlést. Ez az én motoromnál 20-50 Le növekedést jelentene. Még az is lehet hogy maradna pénz benzinre is.
2005. április 28. 18:45:26: megválaszolva barko 0 által,
→ #421
Ő a dobot javasolta (300e Ft), amit mindenféleképpen meghallgatnék azelőtt, hogy megvenném.... bár az igazat megvallva kicsit sokallom az a pénzt rá.... emiatt gondoltam, hogy talán a chiptuning..
Szerintetek érdemes hozzányúlni az Accord Type-s motorjához? Mert alapjában véve jól megy az autó, de nem az az igazi állat …. (chiptuningon gondolkozom)
Szia
Először is gratulálok az adatlapodhoz, azon kevesek közé tartozol akiről meg lehet tudni ezáltal a szükséges minimumot, hogy érdemben lehesen müszaki dolgokról értekezni. Nem mindegy hogy 1985 1995 2005 az ACCORD évjárata motorikus elektronikus vagy gumi alufelni szempontból. Nekem is ilyen generációs ACCORD-om van, és ha 15-ös felnim lenne nyáriban akkor 205/60-as gumit tennék rá.
Nagyon eccerű..hisz ugye minden olaj cserét igy kell... itt 3,5 -öt beletöltesz..beinditod hogy az olajszűrő felkapja ...majd vársz 10-15 percet hogy visszafolyon...aztán megnézed a szintet a nívón....azt pótolod a hiányt.....
2005. április 28. 19:51:56: megválaszolva Tamass + által,
→ #426
Gergice: maradj a /60 nál...kb. 2/3-a az ára mint a /55-é.....sokkal gyakoribb mint a /55..és huzná is a hasát vele...vayg 205/55...de ez viszont télleg extra