Nagyon eccerű..hisz ugye minden olaj cserét igy kell... itt 3,5 -öt beletöltesz..beinditod hogy az olajszűrő felkapja ...majd vársz 10-15 percet hogy visszafolyon...aztán megnézed a szintet a nívón....azt pótolod a hiányt.....
2005. április 28. 19:51:56: megválaszolva Tamass + által,
→ #426
Gergice: maradj a /60 nál...kb. 2/3-a az ára mint a /55-é.....sokkal gyakoribb mint a /55..és huzná is a hasát vele...vayg 205/55...de ez viszont télleg extra
Ok! nem vitatkozom :-)
Nem ragaszkodok én a szélesebb gumikhoz. Marad a 195/60 R15-s méret. De úgy látszik én nem jó helyen kerestem, mert én még alig láttam ilyen méretet. De majd alaposabban körül nézek. Most egyelőre kicsit a hobbimra meg a pihenésre költök.
2005. április 28. 16:53:48: megválaszolva tschokker + által,
→ #409 2005. április 28. 10:50:49: megválaszolva ZEMA + által,
→ #406 2005. április 28. 06:02:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #404
Minek akarsz 195-nél szélesebbet? Megfogja a kocsit nagyon...hagyd a golfosoknak. 195 elég széles nagy sebességhez is. Az 1.6hoz nekem is 185/70/14 volt, most 195/60/15 és így már stabil nagy sebességnél is. Ha 55 magasat teszel rá, akkor kisebb lesz a kerékátmérőd, csalni fog az órád, viszont jobban fog menni a gép(papíron). A 205-öt xerintem ne
Teljesen kultúráltan fogyaszt, kb. annyit mint a saját 1.6-osom, mert alacsony fordulaton is könnyen boldogul a kasztnival. Bejáratós korában Horvátország klímával, 3emberrel, autópálya 150, országút 80-120-ig, 2-3 szokásos dugó kb. 8 literre jött ki. Városban 10lityót eszik közepesen nyugis stílusban, 1-1kakaskodással . Végig finoman vezetve még nem próbáltam . Autópályán 170-ig nagyon jól fogyaszt, afölött már megugrik.
OFF: hétvégén 2személlyel és egy kutyával 225-öt ment az új 2.0, és szerintem még egy hangyafaxnyit rátudott volna tenni, de megkegyelmeztem a barátnőmnek. Ja, és utána láttam hogy a klímát bekapcsolva hagytam.
érdekes. nekem pl stabil 3000 rpm-nél rezonál valami elég gusztustalanul, viszont egyértelmű "wartburgmotorháztetőhang", én is ideg voltam mig rá nem jöttem....
Á én sem gondolom esélyesnek a dolgot. Mindegy..
Viszont ez a hang nem olyan hangos és kellemetlen, mint a régi autómban annó felújítás előtt. Igazából még mindig nem tudom pontosan mitől van, de ki fogom deríteni, mert addig tiszta ideg vagyok.
Én annó a Legendnél megpróbáltam. Aztán még az ügyvéd cimbi is azt mondta, hogy 2misi alatti autónál egyszerűen nem éri meg. Pláne, hogy egyáltalán nem biztos, hogy te leszel a per nyertese.
Egyébként őszinte részvétem! Ha már jól kivehető hangon szól egy csapágy, akkor azt sztem egy mezei rácsapágyazással nem úszod meg. Persze ez az én szerény véleményem. A legendemmel én is szívtam de ott kétszer egymás után...
2005. április 27. 13:52:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #397
Ne is vágj bele....teljesen felesleges, ugyse bizonyitható be hogy nem azóta történt.....De hát ez mindig benne van a pakliban, hisz használt autot vettél , nem "0" km-est.....Minimum 2 év egy ilyen per....Plusz a szakértő, plusz az igényelt összeg 6% előre.....stb. stb. minimum 200.000.- mire elinditod a pert....
Én is hasonlókat érzek!
166ezer van benne.
Nem tudom mit kapnék vissza, pedig nagyon fényezték a gépet(szép is az igaz).
Rejtett hibára van törvény, de hogyan bizonyítom, hogy ez egy rejtett hiba volt? (mondhatják, hogy én okoztam) Kihez kéne fordulnom, hogy érvényes legyen az egész, hogy elismerjék a dolgot és ne küldjenek el a fenébe? Meg meddig tartana és mennyibe kerülne a per? Ettől jobban félek, mint a javítástól. Azért utánajárok mit tehetek, de a Magyar jogrendszerben nem minket védenek.
2005. április 27. 12:09:12: megválaszolva coyote_ + által,
→ #396 2005. április 27. 11:14:35: megválaszolva ZEMA + által,
→ #395
Húú Watt Mester!
Komolyan mondom kezd megingani a bizalmam a Hondába. Rövid idő alatt Te vagy a sokadik akinek főtengely/hajtókarcsapágy problémája van!
Hány km van az autóban? Volt rendesen szervizelve/olajcserélve előző életében is? Most vetted, menj vissza az eladóhoz, hogy legalább vmit térítsen!
A kérdéseidre nemtudok válaszolni, tedd fel őket a szerviz topicban is!
2005. április 27. 10:54:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #394
Sziasztok!
Korán örültem azt hiszem. Gondolok itt a megfülelt ketyegésre a motoromon. Én végig azt mondtam, hogy nem felülről jön a hang, ezért tegnap lemásztam alá az aknába, és (ne röhögjetek ki!) csövet dugtam a fülembe és végig szondáztam a hangforrást. Már az elején egyértelmű volt, hogy nem a hengerfej közelében a leghangosabb a zaj, ezért nem gondoltam dugóra és csapszegre, vagy hengerovalitásra. A lényeg, hogy az olajdeknin keresztül a leghangosabb a zaj, és ott is a 3. henger alatt. Nagyon jól hallani, hogy ott sokkal jobban szól, mint a többi henger alatt, mivel a többi henger alatt gyakorlatilag nem is szól.
Szeritnem hajtókar csapágy lóg.
A következő kérdéseim lennének:
1. Hol lehet kapni hajtókarcsapágy hézag ellenőrző huzalt?
2. Lehet e egy hajtókarcsapágyat cserélni, ha a főtengely jónak néz ki?
3. Új hajtókarcsapágy esetén kell e derékszögelni, ha csak a csapágyat cserélném(ha lehet), és lehet e ezt a helyén, hogy ne kelljen szétfűzzem a motort?
Gondolom értitek, hogy miért variálok? 60ezer a felső tömítés garnitúra, 20 az alsó, és ha már szétszedném ennyire, akkor köszörülés, csapágyak, aprólék minimum 100. Jó lenne egyszerűbben megúszni!
Lehet, hogy nem nézne ki jól. Mondom, hogy csak felmerült bennem .Azért próbálom kikérni a véleményeteket, mert hátha látott már vki ilyet vagy esetleg képe is van róla.
Egy Hondás oldalról szedtem, de azóta már nem müködik az oldal. Nekem is megvan a matrica az ajtó mögött, de most nem emlékszem ott mi szerepel. A 195/60 R15 stimmel (megfelel a 185/70 R14-nek), csak ez a méret elég ritka eddigi tapasztalataim alapján.
Húú nem tudom elképzelni, hogy jól nézne ki telibekrómozott díszlécekkel és tükrökkel
A faceliftes díszlecek biztos kompatibilisek, csodálkoznék ha nem lennének azok...
Az előírt gumiméret 185/70R14???? Ezen csodálkozom, az én faceliftelt 5.gen-emre két méret van ajánlva (matrica a hátsó ajtónál) 185/65R15 és 195/60R15. Nekem az utóbbi van fent.
Nekem volt már rajta 205/50R15 amitől túlságosan alacsony volt az autó és kicsiknek hatottak a kerekek a kerékívben. Volt már 205/60R15 is ami meg jó nagy volt, de az is elfért
195/60 a váltóméret, ha szélesebbet akarsz akkor még a 205/60 lehet jó ( még mindíg kisebb mint a 95/65 ) vagy esetleg a 215/55 ( ha ezt még bírja a felni)
Én személy szerint a 95/55-t kicsinek találom egy Accordra.
Szánom-bánom bünömet, de azon gondolkodtam el. Csak épp az a bajom, hogy nem tudom elképzelni, hogy nézhet ki. Azt a típust, amit mutattál ismerem, és pont erről irigylem a króm díszítést. Nekem még a régebbi változat van (ha jó vettem ki a topicból a 5. gen első változata) fekete színben, és azon csak egy egyszerű fekete díszléc van. Szeretném a kocsit feldobni egy kis krómozással. Amúgy a második 5. gen díszléce rátehető erre a típusra? Akkor nem gondolkodnék ilyen variációban, hanem szerzek vhonnan egy olyan díszlécet. Másik elgondolásom, hogy a tükröket is lekrómoztatnám. Az új off audikon on marha jól mutat sztem, de nem tudom hogy állna a Hondán. A hűtőmaszk lécét már lefújam króm spray-vel, de az nem lett az igazi, úgyhogy azt is szeretném megcsináltatni szebben. A további krómozási lehetőségeken még gondolkodom.
Más kérdés:
Az Accordomra az előírt gumi méret: 185/70 R14 (d=615 mm). Van egy 15-s gyári alufelnim. Erre milyen méretű gumit vegyek? Mekkora a tűréshatár a váltóméretben?
Most 195/65 R15 van rajta, de ez sztem nagy.
Átszámítva a 195/60 R15 felel meg a megadott méretnek. De ha lehet tennék rá szélesebbet (pl.: 205-st, szélesebb lehet hogy nem megy rá). Vagy ha marad a 195-s akkor az a bajom, hogy inkább 195/55 R15 méret kapható. Ez még jó rá?
Én úgy csinálltam, hogy az első ajtónak a kábeleire kötöttem /zöldfehér-ha testre kötöd zár zöldpiros-ha testre kötöd nyit/ a vezérlőt /radio controller rx2/4k /.A vezérlőnek van olyan funkciója is , hogy meg tudod adni meddig tartsa a relét, ezt használtam.Meg húztam a két ajtóbol jövő kábelen kívül a dobozból egy + ot és egy - .No meg kikötöttem elöl az infra érzékelőt le húztam a stekkert azt kész
A kábeleken amik az ajtóból jönnek a testhez képest 11,30 volt körüli fesz van. A több polusú stekker valamelyik oldalának két szélső/egyik alsó másik felső/ kábele, vagyis nem teljhesen szélső mert van mellette azt hiszem négy db csati ami nincs használva. Remélem érthető voltam
Nem tudom milyen géped van(vagy csak nem figyeltem) de az Accordon ha egyszer felmentek az ablakok és mégegyszer ráfordítod a zárat, akkor hallani, hogy végigkoporászik az elektronika az ablakokon, majd nem hallani semmi erőlködést utána. Én úgy ítélem meg, hogy a laspring esetében nem lehet gond ebből. Ha neked olyan géped van ahol nem figyeli semmi a végálásokat, akkor ott sajnos utólag kell valamit kitalálni. (opto, Hall, mikrokapcs, esetleg áramfigyeléssel)
Van kérdésem az ablakemelős témához: Mit csinálsz ahol nem végálláskapcsoló jelzi a riasztó-elektronikának hogy fenn van már az ablak? Az én gépemben -gondolom- valami áram figyelésen alapuló "végálláskapcsoló" van. Ez azért lehet hogy ciki, mert ha pl fenn van az ablak akkor nem kéne -ahogy írtad- 24másodpercig tesztelni a "végálláskapcsolót". Vagy van erre is megoldás?
2005. április 26. 12:53:51: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #381
Igen az jó lesz, akkor csak a kábelt kell megtalálnod már.
Relézni érdemes, mert nem tudhatod milyen áramot kívánna a bemenet(hacsak ki nem méred, meg szét nem szeded az ablakemelő elektronikát). Ha nem találod a kábelt a csatiban, akkor jelezd, és én megnézem az enyémen az ajóban. Remélem egyforma a szín a gépekben, de a csatiban is megkeresem ha nagyon kell, csak az egy kicsit macerásabb!
2005. április 26. 14:02:12: megválaszolva Gunnar + által,
→ #383
Van egy megoldás. A központi zár vezérlőnél kell a csatiban a vékony vezetékek között méregetni(0V-12V), miközben valaki tekergeti a kulcsot a zárban.
De lehet egy kis gond. Nem tudom, hogy a riasztód ablakemelő komfort kimenete mennyi időre ad ki jelet. Mert ugye itt annyi idő kellene, amíg minden ablak felér( a kulcsot is addig kell elforgatva tartani). Na itt jöhet be egy egyszerű időzítő. Ha szóba kerül segíthetek...
555? Hát középiskolás koromban nem egyet vettem és forrasztottam
De ma már...
Elvileg a riasztómnak van komfortzár (így hívják az automata ablakfelhúzást) vezérő kimenete, tehát én úgy gondolom hogy elég a riasztómnak ezt a kimenetét a mikrokapcsoló helyére kötni, esetleg egy relét közbetenni hogy ha mást polaritással működnek...
De ehhez tudni kéne a komfortzárnál melyik vezeték a mikrokapcsolóé (színkód). Ugye egyszerű lenne megnézni a mikrokapcsolónál a vezetéket, csak nekem le van bitumenlapozva az ajtóm (a hifi miatt) és nemszivesen kaparnám fel...
2005. április 26. 10:58:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #375
"áháá! Úgyis azért érdekes, hogy a riasztó is fel tudja húzni. Tehát a mikorkapcs maradhat rossz "
Azt is megcsinálod, hogy az új riasztó felcsukja az ablakokat és a tetőt is bezárja? Csak egy időzítő kell.... (mennyire vagy otthon az elektronikában? 555 mond valamit?)
Akkor javítok:
4.gen aminek vékony eleje van, kis honda jellel, hátulja kicsit kockább.
5.gen aminek a háta a legszebb(nekem), és az elején nincs hűtőmaszk, csak egy lemezke, (mint az uszilárdé)
5.gen faceliftelt: A hátulja ugyanaz, mint az 5.gen-é, de az elejére egy szép hűtőmaszkot tettek.
6.gen A hátulja felkunkorodik(nekem a régebbi jobban tetszik), és elöl a lámpái nagyobbak felhúzottabbak.
7. gen a legújabb szépség extra formákkal.
Szóval az általad 5 és 6.gen-nek vett modellek nem külön generációk, az újabbik csak facelift eredménye!
Persze 4.gen-ben is volt facelift ami leginkább a hátsó lámpatesten érhető tetten. 6.gen-ben nemtudom
2005. április 26. 10:21:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #372
Hát ezt borzasztóan sajnálom! Rémálmaim egyike, hogy ellopják az autóm, vagy kiszedik a zeném. Én nem is tudom mit csinálnék....(ezt is úgy szenvedtem ki!)
Azzal tisztában voltam, hogy a gyári dolgok nem sokat érnek, ezért folyamatban van az upgrade. Addig is nagyrészt garázsban pihen a drága!
Ezekkel a generációkkal kicsit hadilábon állok. Ha nem jó mondom javítsatok ki!
4.gen aminek vékony eleje van, kis honda jellel, hátulja kicsit kockább.
5.gen aminek a háta a legszebb(nekem), és az elején nincs hűtőmaszk, csak egy lemezke, (mint az uszilárdé)
6.gen A hátulja ugyanaz, mint az 5.gen-é, de az elejére egy szép hűtőmaszkot tettek.
7.gen A hátulja felkunkorodik(nekem a régebbi jobban tetszik), és elöl a lámpái nagyobbak felhúzottabbak.
8. gen a legújabb szépség extra formákkal.
Hát én eddig jutottam. Remélem jól gondolom és akkor bátrabban hivatkozgatok itt a generációkra.
ez az én exem, a megboldogultam. tavaly ősszel ellopták, mert olyan FASZ VOLTAM hogy a gyári riasztóban és immóban megbíztam és nem tettem bele semmi mást!!!! A gyári távirányítója az 5.gen Accord-nak simán egy tanítható tv távirányítóval másolható!!!! Egy gyári immo meg még soha nem volt akadály senkinek!!!
Tehát mindenki akinek ilyenje van, érezze azt hogy esténként nyitva hagyja az autóját!!!!
A mostani autóm is teljesen ugyanígy néz ki, csak a felnije más
A képen azok MAK felnik, de már kifutott széri, nem kapható
2005. április 26. 10:08:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #367
Igen hálás is vagyok érte, de hol van ez a szelep, és hol lehetne kiiktatni átmenetileg?
Azt is kérdezném, hogy ennek a hangja terhelésfüggő?
Olyan érdekesen csinálja a dolgot, hogy amikor hirtelenebbül nyomom a gázd(csak óvatosan) akkor egy pillanatra elhallgat, majd a gázt ott tartva ismét megszólal.
Alapjáraton ketyen, kis gázfröccsöknél erőteljesebb(mint a felvételen), lepörgésnél nincs hangja. Magasabb fordulaton terheletlenül csendes, terhelve ketyeg.
Hogy működik a EGR? Mikor nyit, vagy mit is csinál pontosan és minek is jó ez nekünk?
Hát a márkaszervízben és az én szerelőm is úgy kezdett volna neki a dolognak, hogy váltó le és kuplung szemrevételezés. Onnan pedig vagy látszik vmi vagy semi...
Valóban az már elég zavaró... Az előző verdán én is meg akartam fejteni, de a szerelőm lebeszélt mert a siker bizonytalan (én meg már költöttem úgy anno 80E-t az Asztmámra, hogy a hasonló misztikus hiba (az futóműves probléma volt) megmaradt... 80pénz meg oda!) De tényleg utáltam! Te nekilátsz? Nagy rejtélyt oldanál meg ha sikerrel járnál
Hát tetőablakom nekem is van, de tetőszemem az nincs
Bár mint ahogy mondtad ebben egyedi az autód tehát valóban vághattam volna