HONDA fórum
2024. július 16. kedd, 09:08,  Ria, Valter Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#271 Gunnar +  2005. április 22. 18:47:36 re: #270 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hát meghallgattam és szerintem nem dízeles.Én nem merném így használlni.Ötletemn sincs mi súrol mit.
2005. április 25. 06:00:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #319 

#270 laspring +  2005. április 22. 18:12:43 re: #237 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
húú ez tényleg nagyon dízeles :(
ez hideg motor volt igaz? melegen elmúlik?
2005. április 22. 18:47:36: megválaszolva Gunnar +  által, → #271 

#269 Gunnar +  2005. április 22. 17:56:45 re: #267 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Bizonybizony ott nincs tutira :) )))))Én is ott kezdtem :)

#268 Wicked Belzebub 0  2005. április 22. 17:45:41 re: #266 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bizony, kárpit leszed, ott van alatta felcsavarozva az ajtóra /smile1.gif
2005. április 23. 09:45:21: megválaszolva Gunnar +  által, → #297 

#267 Barnus 2.2i 0  2005. április 22. 17:41:01 re: #266 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem az ajtóban van.
2005. április 22. 17:56:45: megválaszolva Gunnar +  által, → #269 

#266 Gunnar +  2005. április 22. 15:01:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt

2005. április 22. 17:45:41: megválaszolva Wicked Belzebub 0  által, → #268 
2005. április 22. 17:41:01: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #267 

#265 Gunnar +  2005. április 22. 14:58:13    ‹›  0 | rejt


#264 Gunnar +  2005. április 22. 14:57:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt



Lenne még egy olyan kérdésem, hogy az ajtózár vezérlő egységét hol találom a kocsiba?
A rajz nem valami bőbeszédű.
2005. április 25. 05:51:50: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #318 

#263 ZEMA +  2005. április 22. 14:53:39 re: #258 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Watt:még a munkaheylemen vagyok..itt nincs hang a gépeken.....Otthon meg hallgatom este.

#262 Gunnar +  2005. április 22. 13:28:18 re: #259 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Másik gumis csinállta.Nem hisezm hogy a gumi.

#261 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 13:08:56 re: #249 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem is H betut, please!!!!

#260 Gunnar +  2005. április 22. 13:08:47 re: #257 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Na ezt megpróbálom. köszi

#259 laspring +  2005. április 22. 13:08:43 re: #256 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ugyanaz a gumis centírozta a téli és nyári kerekeket is?
tapasztalatom szerint vannak gumisok akik -általam érthetetlen módon- képtelenek rendesen centírozni.
többször jártam már úgy hogy felkerültek az új gummák, frankón ki lettek a gép szerint centírozva (láttam a mérleg képet) és utána 2 héttel elegem lett a rázásból és mentem másik gumishoz aki rendesen megcsinálta.
kérdeztem a másik gumist hogy mitől olyan nehéz dolog ez némely gumisnak, ő azt mondta hogy előfordul hogy évekig nem kalibrálják a gépeiket meghogy pl az ő gépük 5g-os pontoságú míg máshol gyakori a 10g pontosságú gép...
de lehet hogy csak vakított, majd Csoki megmondja
2005. április 22. 13:28:18: megválaszolva Gunnar +  által, → #262 

#258 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 13:08:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt
ZEMA! Meghallgattad? Jó lenne valami ötlet!
2005. április 22. 21:18:51: megválaszolva ZEMA +  által, → #279 
2005. április 22. 14:53:39: megválaszolva ZEMA +  által, → #263 

#257 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 13:06:32 re: #255 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én a helyedben levenném a kereket és egy mérővel megnézném, hogy a tárcsák ütnek-e. Ha igen, akkor megnézném, hogy a csavarokhoz közel is üt-e. Ha igen, akkor leszerelném a tárcsákat, és az agyat is megnézném, hogy üt-e.
Ha felszerelés után az új tárcsa ráz, akkor majdnem biztos, hogy a felfogatással, vagy az aggyal van gond. Ha nincs órád az ütés vizsgálatára, akkor megteszi egy jó merev drót is. Érintőt veszel és a drótnak nem szabad eltávolodnia, vagy közelednie a tárcsához. A hangja egyenletes kell maradjon forgatás közben. Persze nem a szélén kell vizsgálni, ahol rozsdás.. :)
2005. április 22. 13:08:47: megválaszolva Gunnar +  által, → #260 

#256 Gunnar +  2005. április 22. 13:01:06 re: #254 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen én.

" féktárcsacserével fékbetétek is lettek cserélve? Ha fék nélkül is ráz és csak pont a 100-110.es tempó környékén akkor az egyértelműen és tipikusan gumicentírozás hiba esetleg ütött felni okozza. "


A téli gumi lemezfelnivel felállásnál is ugyanez volt a tényállás.

Az alu felnik most lettek hengerelve javítva centírozva a gumik zsírok.
2005. április 22. 13:08:43: megválaszolva laspring +  által, → #259 

#255 Gunnar +  2005. április 22. 12:57:49 re: #251 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bosc tárcsák voltak az autón mikor megvettem függőleges repedésekkl.Rázott.Azt hittem a tárcsa a szar.Úgy el voltak kopva a fékbetétek is, hogy este lehett látni szikrákat fékezéskor :) )
Ezután ki9cseréltettem gyárira őket.

180 e volt négy tárcsa+betétek+kézifék bóvden csere.Munkadijjal 1ütt gyári alaktrészekkl.A rázás nem szűnt meg. A szerelő aki csinállta is azt gondolta, hogy a tárcsa a szar ezért kicserélte valami más ő szerinte jó japán márkára.Mutatta is a dobozt de elgfelejtettem a nevét.

Milyen márkájú tárcsákat használ a Honda gyárilag 1ébként?
2005. április 22. 13:06:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #257 

#254 laspring +  2005. április 22. 12:55:02 re: #249 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja akkor Te voltál az aki Marcus-al gyorsult! Futólag találkoztunk is.

A féktárcsacserével fékbetétek is lettek cserélve? Ha fék nélkül is ráz és csak pont a 100-110.es tempó környékén akkor az egyértelműen és tipikusan gumicentírozás hiba esetleg ütött felni okozza.
2005. április 22. 13:01:06: megválaszolva Gunnar +  által, → #256 

#253 Gunnar +  2005. április 22. 12:52:56 re: #251 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Az első az volt, most nem tudom milyen márka de made in japan. A helyzet változatlan.
Az nem lehet, hogy valami a futóműbe nem frankó?

#252 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 12:52:39 re: #248 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mennyit mentél vele? Volt vészfék, vagy vadulás?

#251 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 12:50:00 re: #250 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Japán = gyári?
2005. április 22. 12:57:49: megválaszolva Gunnar +  által, → #255 
2005. április 22. 12:52:56: megválaszolva Gunnar +  által, → #253 

#250 Gunnar +  2005. április 22. 12:40:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez már a második japán tárcsa szett rajta mint lejjebb írtam
2005. április 22. 12:50:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #251 

#249 Gunnar +  2005. április 22. 12:38:25 re: #248 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ilyen. http://uszilard.tar.hu/

Ha valakinek van elfekvőbe a közepébe való H betű azt szíve3sen megvásárolnám :) )


Az olaj adalékokba nem nagyon hiszek.
2005. április 22. 13:08:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #261 
2005. április 22. 12:55:02: megválaszolva laspring +  által, → #254 

#248 Gunnar +  2005. április 22. 12:31:45 re: #245 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Először lemezfelni volt, azzal is rázott most ahogy nézegettem a talin a prelude ökat valószínüleg prelude alufelnim van :) A gumik zsírok.
2005. április 22. 12:52:39: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #252 
2005. április 22. 12:38:25: megválaszolva Gunnar +  által, → #249 

#247 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 12:31:22 re: #243 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
"Hát nekem nem gyenge ahogy ráz.Szinte kitépi a kormányt."
Ez baj. A felni lehettőséggel egyetértek, és a tárcsa is lehet repedt(Mint legutóbb egy Vectrán) Gyári tárcsákat tettél bele? Mennyit mentél vele? Volt vészfék, vagy vadulás?

#246 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 12:27:05 re: #243 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
"Jobb minöségű olaj nem segíthetr rajta? "
Igen ezen gondolkodtam, hogy minnél hamarabb cserélem. De nem tudom, hogy gyári ajánlást tegyek bele, vagy van esetleg jobb is? (Ti mit használtok?)
Sokan mondják, hogy tegyek bele adalékot. Erről mi a véleményetek? (Metabond, Prolong, stb) Én idegenkedem tőlük, de láttam Prolong próbát(nem tévében!), nagyon meggyőző volt. Nos?

#245 tschokker +  2005. április 22. 12:26:31 re: #243 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen felni van az autódon? Ha alufelni akkor van e benne központosító gyűrű? Ha nincs akkor nem sokat ér a centírozás és rázhat a kormány 110-nél, meg fékezésnél is.
2005. április 22. 12:31:45: megválaszolva Gunnar +  által, → #248 

#244 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 12:23:24 re: #242 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi a tippet, már nézegettem itt, de ez egy 91-es motor adatlapja, nekem meg egy 98-as (97-es évjárat) motorom van. Első ránézésre egyébként nagyon hasonlít a vezérlése az enyémre, és gondolom a kiegyensúlyozó tengely biztosan ott hagyták a későbbi verziókban is. Szóval köszi.
A többi kérdésemre nincs válaszod?

#243 Gunnar +  2005. április 22. 12:20:35 re: #241 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát nekem nem gyenge ahogy ráz.Szinte kitépi a kormányt.Egyébként 110 nél érezhetően ráz fékezés nélkül is. Alatt és fölötte nem.

A csattogásra meg jó gyógyír a rádió? :) Jobb minöségű olaj nem segíthetr rajta?
2005. április 22. 12:31:22: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #247 
2005. április 22. 12:27:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #246 
2005. április 22. 12:26:31: megválaszolva tschokker +  által, → #245 

#242 tschokker +  2005. április 22. 12:12:42 re: #240 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha kiváncsi vagy melyik az akkor itt nézd meg hondainfo.freeweb.hu
2005. április 22. 12:23:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #244 

#241 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 11:57:37 re: #231 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A tied biztosan hidrotőkés. (Nem VTEC ugye?) A VTEC SHOC motorok nem hidrósak. Lehet szelephézagot állítani, mint a ladán! :) (csak sokkal könnyebben!!!)
A fékről:
Meg kéne nézni egy órával, hogy az agy üt-e a felfogatás síkjában. Nekem a régi opelemen kellett egy kicsit igazítani az agyon (felemel, egyes, alapjárat, szerszámba fogott flex, óvatosan kiegyenget. Ezt ugyan nem ajánlom neked, de az opelnél bejött.) Ha az agy a felfogatásnál üt, akkor hiába veszel rá új tárcsákat.
Egyébként nekem is ráz egy hangyafaxnyit.
2005. április 22. 12:20:35: megválaszolva Gunnar +  által, → #243 

#240 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 11:50:34 re: #235 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha átugrik ez a szíj(egyébként melyik az a kiegyensúlyozó tengelyhez tartozó fogasszíj kerék?) akkor a motor járása egyenletes marad? (Én úgy gondolnám nem, de lehet, hogy egy fog csattog, de nem borítja fel az egyensúlyt annyira?)
2005. április 22. 12:12:42: megválaszolva tschokker +  által, → #242 

#239 tschokker +  2005. április 22. 11:38:14 re: #238 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szelephézagot lehet állítani, csavarhúzó és csillagkulcs segítségével meg persze hézagmérővel. Én is állítottam az enyémen, azóta melegen halkabb. Az én kormányom is rezeg sajnos.

#238 Gunnar +  2005. április 22. 11:22:01 re: #236 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hi. Adj valami ötletet nekem is légyszíves
2005. április 22. 11:38:14: megválaszolva tschokker +  által, → #239 

#237 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 11:01:56 re: #232 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Zema: Köszi a véleményt! Próbáltam elküldeni a fájlt, de lehet, hogy nem ment el, ezért inkább felteszem az oldalamra, le lehet tölteni.
F22Z2 hangja
Kép1
Kép2
Kép3
(remélem jók lesznek elsőre..)

Amit írtál a volt motorodról egy kicsit érdekes. Nem tudom elhinni, hogy egy Honda motort ne lehetne szétszedni, majd összerakni. A tunigosok hogy csinálják? De egyébként is, miféle pancserek mondhatnak ilyet! Szerintem ezek nem akarnak dolgozni, és egyszerűbb egy kész motort betenniük(1 milláért) 45 perc alatt, mint néhány napot dolgozni vele! Ja még egy indok! Ha nem lehetne összerakni egy Honda motort, akkor miért lehet hozá gyűrűt és dugót is kapni a boltban? /szemforgat/lookbackforth2.gif
2005. április 25. 19:52:30: megválaszolva laspring +  által, → #341 
2005. április 22. 18:12:43: megválaszolva laspring +  által, → #270 

#236 tschokker +  2005. április 22. 10:42:59 re: #234 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amennyi időt ráfordítottak és munkadíjat a nézegetésre gondolkodásra szakvéleményre és "kizárásra", azon a pénzen több ilyen készüléket is vehettek volna. Lehet hogy fölöslegesen lesz szétszedve a motor, nem is az a hiba amit ők kitaláltak.
2005. április 22. 11:22:01: megválaszolva Gunnar +  által, → #238 

#235 tschokker +  2005. április 22. 10:37:29 re: #232 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kiegyensúlyozó tengelyt megnézték, MITSHUBISHI-nél pl sokszor előforduló hiba hogy átugrik a szíj és nem jó a kiegyensúlyozási ütem rezgő hang néha csattogó ...stb
2005. április 22. 11:50:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #240 

#234 ZEMA +  2005. április 22. 10:35:35 re: #233 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sztem nincs is olyanuk....
2005. április 22. 10:42:59: megválaszolva tschokker +  által, → #236 

#233 tschokker +  2005. április 22. 10:33:13 re: #232 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A gyertya kivétele után endoszkóppal benéztek az égéstérbe? Mert ha a szelep beleér a dugóba akkor annak nyoma is van még ha csak apró is. Ezt ha nem csinálták meg akkor amatör dilettánsok, pláne annak tudatában amit írtál hogy mire jutottak kizárásos alapon.
2005. április 22. 10:35:35: megválaszolva ZEMA +  által, → #234 

#232 ZEMA +  2005. április 22. 10:15:52 re: #227 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Watt: ez a hang ugy nézett ki mig hideg volt fémes csattogás volt egy bizonyos fordulaton ,cirka2000 körül.....majd mikor belemelegedett a moci 10edére esett vissza, sőt néha meg is szünt....vagy volt olyan hogy felpörgetted 4000 ig...majd mikor esett vissza fordulat akkor mint egy rezonancia jelentkezett mig 1500re vissza nem esett.....a Hondamárkaszervíz (az Egéruton )1 hétig nézegette , szét bontotta....de semmit sem találtak, se vezérlésnél, se a főtengelynél.... igy kihivtáka HHungary-t.....majd kizárásos alapon arra jutottak hogy megnyult a hajtokar, vagy csapszegnél történt lazulás,kopás és adugo kijebb tudd jönni mint kéne és blever a szelepbe..ill. csak épphogy érinti..... ezért a fűzött blokk csere ami 750k..... plusz munka dij meg tömitések, olajak..tehát milla körül lesz.
A márkaszervíz nem válalta blokk szétfűzését...mivel utánna mát nem rakhato össze, merta gyürük nem fogják megtalálni a helyüket...és nem lesz kompresszio......tehár a honda motorknák tilos a dugot valaha is kihuzni a hengerböl..akkor eldobhato a blokk.....a Kocsinál még az az érdekesség...hogy a kompresszio hibátlan 13 as az össze hengerben....megy mint a barom...nem eszik olajat....stb, stb...
Kiváncsi lesze ka kivett motorra.


A felvett hangotdat elküldheted az emilemre....
2005. április 22. 21:15:42: megválaszolva coyote_ +  által, → #277 
2005. április 22. 11:01:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #237 
2005. április 22. 10:37:29: megválaszolva tschokker +  által, → #235 
2005. április 22. 10:33:13: megválaszolva tschokker +  által, → #233 

#231 Gunnar +  2005. április 22. 10:01:32 re: #227 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Watt. Nekem f20z1 motoros accordom van. Nálam akkor jelentkezik csettegés az 1800-2500 as tartományban, ha meghajtom az autót. Meleg motornál talán kicsit hallani de nem annyira mint tartós magas fordulat után. Amig hideg a motor addig Nincs is semmi hangja.A kérdésem az hogy hidrotőkés motor e ez? Lehet e szelphézagot állítani/szerelőm szerint nem mert autómatikus/.Olajat nem eszik semmit és megy mint a disznó. Még olyan dologra érdeklne a válasz, hogy fékezésnél mi okozhat kormányremegést? A tárcsák már 2x voltak csserélve, mind2xr újra más más típusú japánra.Talpasok is cserélve voltak. Minden ötlet érdekel /smile10.gif /smile10.gif
2005. április 22. 11:57:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #241 

#230 tschokker +  2005. április 22. 09:56:17 re: #227 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem te az EGR szelep vezérlő mágnesszelepének a hangját hallod, húzd le az elektromos csatlakozóját és meg fog szűnni. Próbáld ki bátran én is megtettem.

#229 Accordexe 0  2005. április 22. 09:51:45 re: #226 (barko 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A gyári fejegységről erősített jelet vettek le és vezették be az erősítőbe? Az nem a legjobb megoldás, de ha neked jól szól, akkor elvileg működhet. Beszélek az elektromosokkal. Nagyon köszi

#228 tschokker +  2005. április 22. 09:25:20 re: #223 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A kipufogógázvisszavezetés úgy tudom hogy a nitrogén oxidok kibocsájtáscsökkentése miatt van. A gázemissziós normák szigorodásával együtt a fogyasztások nem csökkennek egyenes arányban, jó példa erre a GOLF V 1.4 amelyiknek a kipufogón nem jön ki semmi káros viszont 10 litert könnyedén megeszik. Gondold végig, mikor megy jobban az autód, hideg levegővel vagy meleggel amiben kevesebb az oxigén. Én jobban érzem magam ha nincs visszavezetés (lehet hogy a motor is)

#227 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 09:21:04 re: #225 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Pont mint egy dizel. "
Igen, hasonló a hang. Hidegen jobban koporászik, de nem vészes, melegen csendesebb, de finom gyorsításkor(60-ról 4.ben, 5.ben) hallani bent is(finom csörgés), ha nem megy a szellőztető venti, vagy ki van nyitva tetőablak. Olyan dizeles, csak igen halk kiadásban. A motor egyébként rezzenéstelenül jár, és igen jól megy. Nagyobb fordulaton(3000 felett) nem hallom a hangot.
Nem lehet csapszeg, vagy hajtókarcsapágy, vagy ilyesmi? Kiszámoltam a kopogás üteméből, hogy kb. minden második fordulatnál kopog. Ez azt jelenti, hogy az egyik henger kelti.
2005. április 22. 10:15:52: megválaszolva ZEMA +  által, → #232 
2005. április 22. 10:01:32: megválaszolva Gunnar +  által, → #231 
2005. április 22. 09:56:17: megválaszolva tschokker +  által, → #230 

#226 barko 0  2005. április 22. 09:15:33 re: #220 (Accordexe 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem megcsinálták Pécsen ÖK barátai, és nagyon szépen szól. A gyári fejegység mellé került egy szett hangváltóval előre, kapott egy négycsatornás erősítőt, és egy zárt ládát is.
Nekem tökéletes! :)
2005. április 22. 09:51:45: megválaszolva Accordexe 0  által, → #229 

#225 tschokker +  2005. április 22. 09:08:26 re: #224 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hidegen és melegen mi a különbség? Nekem hidegen egy kicsit keményen jár, melegedés után elhalkul. Pont mint egy dizel.
2005. április 22. 09:21:04: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #227 

#224 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 06:05:47 re: #216 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1 milla? Ne ijesztgess! Ennyire szétesett?
Az enyém elég ketyergős, legalább is az én fülemnek egy 2.0 merci motor után igen. A hondabarátok oldalon már kérdezgettem a társakat, segítenek is ahogy tudnak kideríteni mi lehet. Azt mondják nem lehet dugattyú billegés, én meg megnéztem, hogy nem gyújtás(előgyújtásos kopogás), és nem szelephang(nem onnan jön a hang, és be is állítottam). Van egy felvételem (2mega mp3) amin jól hallani a dolgot. Ha segítenél(tek) elküldeném(cím?) Amikor hangosodik, akkor a henger fala és a homlokfal között van a mikrofon a hengerfejhez közel. A finom csettegés az injector hangja a túloldalon a szelepfedél közelében.
2005. április 22. 09:08:26: megválaszolva tschokker +  által, → #225 

#223 Barnus 2.2i 0  2005. április 21. 19:50:36 re: #214 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jól hallottam azt hogy HONDATA? Sokat megteszek egy működőképes példányért :) . EGR nélkül többnek kéne lennie a fogyasztásnak nem? Mert ha jól tudom akkor azt a fogyasztás és a károsanyag miatt találták ki.
2005. április 22. 09:25:20: megválaszolva tschokker +  által, → #228 

#222 -Törölt felhasználó- 2005. április 21. 17:03:54    ‹›  0 | rejt


Oppá /pislog/eyepop3.gif

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.32, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.529 mp, 9 query