Örülök hogy már ketten utazunk dízelben, van összehasonlítási alap.
Három hete hajtom a vasat, az első benyomásaim :
1.,szoknom kell.Mondjuk még csak 3000km van benne, óvatosan hajtom, de érdekes a karakterisztikája...
(1.4is 90LE civicből ültem át, valszeg ez is számít)
Én a tesztekkel ellentétben érzem a turbólyukat.2000 től szépen megindul, de nagyon nincs értelme pörgetni, elgyengül 4000körül, váltani kell.
A kisciviccel valahogy "lineárisabb" volt a közlekedés városi, elővárosi forgalomban.
Egy előzésnél kiteszem az accordot, gondolkodik pár tizedmásodpercet, aztán 100 métert ráver bárkire ötven méteren.( csak azt a pauzát szoknom kell idegekkel)
Az is igaz, hogy rohadtul nem érezni benne a sebességet. A 140-150 unalmas tötymörgésnek tűnik, félek hogy előbb-utóbb gondjaim lesznek a yarddal.
Negatívum: Szerintem hangos a futóműve, persze lehet, hogy a gyári michelin gumik hangosak valamiért...
Kicsit visszaolvastam a hozzászólásaidban, és láttam hogy nézegetted a motortuningokat.Érdekelne hogy mire jutottál!
Egyenlőre nem nyúlnék hozzá, de beszéltem olyan tulajjal, aki P-boxot használ, állítólag 180LE- 410NM; állítása szerint brutállis versenyautó lett tőle.
(Accordból ült OFF jaguar x-type-ba ON majd eladta és visszaült az Accordba, mert szerinte nem egy kategória a kettő...)
Riasztóügyben hogy állsz ?
2005. április 20. 09:41:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #171 2005. április 20. 02:23:00: megválaszolva Lordie + által,
→ #168
Óóóó, nincsenek ennek azért annyira Csernusos felhangjai!
A Passat tetszett, de ami ott most különlegesség, az az enyémben hétköznapi.
Az apróságok valóban hiányoznak, de duzzogva elviselem.
Ha lesz másik, beszámolók. Ha Legacy, ha nem. De hogy Le-vel kezdődik az tuti...
szvsz arról van szó, hogy Barko megégette magát azzal a dilettáns Accord-dal és mindenképp megakar vállni tőle és mindenféle pohártartókkal meg csomagtér kampókkal szeretné igazolni magát
Végülis valahol érthető, de majd rájön hogy nem a térképtartó zsebről szól egy autó
De ha ennyire nagyok az elvárások akkor nem biztos hogy találsz autót magadnak. Hogy rendes autó is legyen és még "praktikus" is.... Nem hiszem hogy egy Legacy is a parktikumával hódítana, de remélem beszámolsz majd a Legacy-s élményedről is, mert kiváncsi vagyok rá tényleg.
2005. április 19. 21:28:26: megválaszolva barko 0 által,
→ #161
Rettentő apróság, de mégis mennyivel elegánsabb lenne, ha amikor már meg tudtam nyomni a gombot, akkor legalább nyiljon fel teljesen, hogy csak be kelljen pakolnii!
Kombit kellett volna venned!!!
Gyuri a TSV
2005. április 19. 20:09:24: megválaszolva barko 0 által,
→ #145
Én is a pacikat hiányoltam belőle, mert a gázkályhák nekem nem jönnek be. Azt mondta a srác, hogy ez csak a kezdet (2 benzin és 2 dízel), később jönnek még a nagyobb motorok.
Kb. 10 féle motorral lehet majd kérni.
Hm...
A füleket az tudja igazán értékelni, akinek már gurultak szerteszét a tecsós zacsijai...
A fogas elegáns megoldás, mert ha utazik hátul is valaki, akkor nem kell a zakómat bámulnia egész úton.
Hát az a parasztvakítás a slusszkulcsomon, ami a csomitartó nyitást intézi, nagyon vicces. Ha tele mindkét kezem, és zsonglőrként mégis megnyomom azt a nyeszlett gombot, akkor sem nyilik fel a csomagtartó, csak egy kicsit elemelkedik. Na és akkor mi van?
Rettentő apróság, de mégis mennyivel elegánsabb lenne, ha amikor már meg tudtam nyomni a gombot, akkor legalább nyiljon fel teljesen, hogy csak be kelljen pakolnii!
Azért csak próbálkoznék. Mert védhetjük a mundért (én is megtettem), de azért a funkcionalitás nem kéne hogy végetérjen egy jó üléspoziciónál...
2005. április 19. 20:06:48: megválaszolva Kergyu 0 által,
→ #144
ad1. Öltönyre nem huzgálunk esőkabátot. a víz az ajtóba egy gumitálcába folyik, onnan pedig az ajtó alján távozik... az ötlet pompázatos.
ad2. Sose húzgáltam a kéziféket ügyességin. Mert sosem indultam... Egyszer húztam egy nagyot, azt is a hátsó kerékcsapágyam bánta...
ad3. A TL nem egy középkategóriás autó, mint tudvalevő. Kategóriában mondj egy példát.
ad4. lásd ad3.
ad5. 1. Ha jól emlékszem a te segédpótkereked súlyra dettó egyezik a teljes értékűekkel... 2. Majd ha te is kapsz egy defektet előre, mint én a napokban, rájössz, hogy nem feeling fehér ingben mindjárt kétszer kereket cserélni. 3. Megment a dupla cserétől. A gumijavító szett tényleg nagyszerű. Nekem most utoljára ugyan szétfoszlott a gumi egy perc alatt, de kb. 6 palack gumijavítóval tán visszatudtam volna imádni a felnire...
nekem bejott az az auto kinezetre meg tudasra a saab utan, aztan elolvastam rola nehany adatot..
onsuly valami 14xx kg, keves loero, ilyesmi..
a lenyeg hogy a vectram az is kb 1300-1400kg es erezheto rajta hogy nincs benne anyag.. ellenben a saabom 1625 kg.. es azon erzodik. ugyhogy lemondok rola, ugylatszik vw-ben csak a phaeton az ami talan jo lesz.. sajna. mert az meg egy tulmeretezett passat. es kurvadraga hozza kepest.
2005. április 19. 20:05:48: megválaszolva barko 0 által,
→ #143
ad1/ esernyőtartó jó 5let, de nekem megteszi a Mugen malaclopó esőkabát is A víz hova folyik róla? Az ajtóba?
ad2/ Most akkor kézifékkel hogy fordulsz ügyességin? Nyomogatod a gombot?
ad3/ Mintha a TL középkonzoljának rakodórekeszében a hátramenő klíma paralell hűtené az aprópénzt is és a dobozos üdítőt is... nem beszélve a CD és DVD audio lemezekről, ha éppen oda teszem őket..
ad4/ Ezek lelestek valamit, a TL mennyezetéből szolid kék LED fény világítja meg éjjel a középkonzol váltó környéket... Persze a kék nem piros.
ad5/ Vajon a teljes értékű pótkerék mire jó? 1. Nehéz és állandóan cipeled, 2. Helyet vesz el a csomitartóból, 3/ Mondjuk kötött forgásirányú ill. aszimmetrikus gumik esetén mire jó??? A gumisig eljutni a vészkerékkel is tudsz. A legjobb a gumijavító szet+ kompresszor. A nagyseb. gumikat úgysem merném javítva használni!
Más?
VW-re harapok!
Különben meg mit is ugatok, amíg magam nem próbáltam, nem igaz???
Bocsika....
2005. április 19. 19:52:59: megválaszolva barko 0 által,
→ #140 2005. április 19. 19:25:10: megválaszolva mano + által,
→ #134