HONDA fórum
2024. június 3. hétfő, 07:36,  Klotild Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#182 Öreg Kergyu +  2005. április 20. 16:55:21 re: #181 (grinics + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ok,Grinics,megdumáljuk a tapasztaltakat!:) :D

#181 grinics +  2005. április 20. 16:52:36 re: #180 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Asszem ezt kivesézzük majd pécset 2 hét múlva :D :D Mondjuk én még nem is mentm vele így nem tom mit tud a kávédaráló, de majd jővőhéten megérzékelem aztán úgyis fog kelleni :D :D :D
2005. április 20. 17:03:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #183 
2005. április 20. 16:55:21: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #182 

#180 Öreg Kergyu +  2005. április 20. 16:49:12 re: #178 (grinics + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
50eFt,mérésekkel együtt.
Jó a Toyoba is.....
2005. április 20. 16:52:36: megválaszolva grinics +  által, → #181 

#179 grinics +  2005. április 20. 16:46:45 re: #178 (grinics + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaj kimaradt hogy ennyire JÓ :D

#178 grinics +  2005. április 20. 16:46:01 re: #177 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ÖK!

És Csokiék mennyiért csinálnak egy ilyesfajta átalakítást.... Nomeg mindenféle Dieselhez műkszik?? Ha tényleg ennyire lehet berakok én is az újba :D :D
2005. április 20. 16:49:12: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #180 
2005. április 20. 16:46:45: megválaszolva grinics +  által, → #179 

#177 Öreg Kergyu +  2005. április 20. 13:14:30 re: #172 (Kergecsiga + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Kergecsiga!

Ezeknek,az utólagosan beépített berendezéseknek Power box a gyűjtőneve,gyk. hasonló megoldással dolgoznak.A lényegük,hogy nem kell az ECU-hoz nyúlni (hála isten!!!),hanem egy külön stekkerrel kapcsolódik a gázolaj nyomásszabályozó rendszeréhez.Tehát valamilyen szinten kicsit átveri az ECU-t,de még bőven a tűréshatáron belűl.Csokiék külön hangolják autónként a motorhoz,ellátják hőm.kompenzálással,padon mérik,stb.
A megnövelt üzemanyagnyomás hatékonyabb porlasztást jelent,illetve ha tényleg padlózod,több a bevitt tüzelőanyag.

Érdekes tapasztalataim vannak vele,normál használat mellett kisebb az üzemanyagfogyasztás,rugalmasabb az autó,nem érződik a turbólyuk,azonnal reagál a gázadásra,mint egy benzines.

A motort nem tudja károsítani,hiszen nem drasztikusan emeli a teljesítményt/nyomatékot,nem nyúl bele a turbónyomásba/rendszerbe.

A Honda mérnökei dolgoznak??? Most egy világ fog összeomlani benned,az biztos! Az Accord befecskendező rendszere,és ECU-ja BOSCH....:) ,a mérnökök majd a ráncfelvarrásnál fognak dolgozni konkrétan az tuti!:)

Ja,nekem a vadi új,1500km-t futott Rönyomba építették be,azóta hiba mentesen üzemel +6000km,a cégnél szinte csak én kapok visszatérítést üzemanyag megtakarítás cimén,peditg én 120-140 között járok a géppel!:D :D :D

Gyuri
2005. április 20. 22:55:50: megválaszolva Kergecsiga +  által, → #200 
2005. április 20. 16:46:01: megválaszolva grinics +  által, → #178 

#176 -Törölt felhasználó- 2005. április 20. 11:51:29 re: #175 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Rejtett bibasz nem kerül 130eFt-ba! /smile5.gif
Mechanikusnak meg jó lehet a motortér kinyitását gátló cucc!

#175 laspring +  2005. április 20. 11:44:31 re: #174 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a casco mellet is védeni kell az autót, mert had ne számoljam ki hogy mennyit buktam az autón még úgyis hogy fizetett a casco... és az enyém relatíve olcsó autó volt kis bukással... nagyértékű autó nagyobb bukás.
Szóval sztem casco+rejtett bizbaszok+mechanikus védelem!
2005. április 20. 11:51:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #176 

#174 -Törölt felhasználó- 2005. április 20. 11:38:01 re: #173 (Kergecsiga + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello!

Szerintem a gumi hangos, nekem is a gyári van.
Hát ha nem is P-Box a neve, valójában mégis az! (Power-Box) /smile2.gif
A berakás előtt és után is mérve lesz, tehát műszaki szemmel is értékelhető lesz az eredmény, nem csak érzelmileg. Enyémben is van VSA, néha sikerül működésbe hozni.
Igazad lehet a casco-t illetően, de még nem említetted a sajáthibás nem várt eseményeket, ami, ha megtörténik biztosan néhány 100eFt-ba kerülhet ennél a típusnál és szerintem nincs az a komoly riasztó, amitől teljes nyugalommal bárhol úgy hagyhatnád ott, hogy biztosan meg is találod. Teljesen mindegy, hogy risztóval vagy nélkül viszik el az autót, csak akkor látsz vmi pénzt, ha van biztosításod. ( jó esetben!)
2005. április 20. 22:36:15: megválaszolva Kergecsiga +  által, → #197 
2005. április 20. 11:44:31: megválaszolva laspring +  által, → #175 

#173 Kergecsiga +  2005. április 20. 11:12:35 re: #171 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia !

Ezek szerint neked nem hangos a futóműved...apropó, milyen gumid van fent? nekem a gyári Michelin
Pilot Primacy 205/55 R16 91V a gyári könnyűfém felnin.

Az az izmosítás nagyon érdekelne, gondolom alaposan körülnéztél.

Érdekelne a végeredmény(ez is p-box?).

Kiváncsi vagyok, mik lesznek az első tapasztalataid. Az enyémben van VSA, talán nem árt, ha az erőt át is akarom vinni a gumikra...

A cascón én is nagyon gondolkozom(tam), csakhát a legolcsóbb is havi 16E körül van, az öt évre kb. 1Milla...Itthon, munkahelyemen garázsban állok, igazából nem tudják kifigyelni, a védelem arra kéne hogy egy esetleges vásárlásnál, mozinál a helyén találjam a verdát...

Egy nagyon komoly védelem is kijön 130E körül, a Cascót meg csak fizeted, fizeted, egyre rosszabb szájízzel...
2005. április 20. 11:38:01: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #174 

#172 Kergecsiga +  2005. április 20. 10:59:39 re: #169 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Öreg Kergyu !

Finoman tapogatózom motortuning-ügyben(P-BOX),de nem igazán vagyok képben.

Érdekelne a véleményed(jobban, mint a hivatalos honlap szerinti parasztvakítás...):
hogy müködik valójában, károsíthatja-e a motort, okoz-e fogyasztástöbbletet,beraknád-e új autóba, stb...

Valahogy nem értem, hogyha ennyire jó, miért nem gyárilag hangolják ilyenre, hiszen dolgoznak rajta a honda mérnökei jó pár évig...

Köszi - Kergecsiga

2005. április 20. 13:14:30: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #177 

#171 -Törölt felhasználó- 2005. április 20. 09:41:46 re: #167 (Kergecsiga + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali!

Az enyémben már van 36ekm, én már nem óvatoskodok vele, de nagyon ritkán van olyan, hogy kevés a 4000 fordulat alatti tartomány.
Igen, az előzést is szokni kell, nem úgy indul meg, ahogy egy benzines, kicsit korábban kell belerúgni a gázpedálba és nem feltétlenül kell visszaváltani. Szerintem ezzel is lehet nagyon egyenletesen közlekedni mindenhol alacsony fordulaton, majd megszokod! /smile1.gif
Sebességet én sem érzem, az utazó 160 vagy egy kicsit több.
Én a zajt a gumikra fognám.
ÖK talált nekem megfelelő izmosítást és, ha minden igaz a jövő héten sikerül berakatnom Csoki topictárs által Pécsett. Ez ügyben keresd őket!
Van CASCO-m, igazából nem hiszek a riasztókban, biztos jó, hogy felhúzza az ablakokat, SMS-t küld, stb., de szerintem nem riastja el a tolvajokat, akkor meg fölösleges pénzkidobás. Egyedi rejtett kapcsolóban hiszek.
Üdv.: Mogyi
2005. április 20. 11:12:35: megválaszolva Kergecsiga +  által, → #173 

#170 Taki 0  2005. április 20. 09:07:53 re: #161 (barko 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
De hogy Le-vel kezdődik az tuti...
Leon (Seat)? :D

#169 Öreg Kergyu +  2005. április 20. 07:32:05 re: #168 (Lordie + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem is jó:

Accord 2.2CTDi 140->168LE / 340->408NM
Civic 1.7CTDi 100->124LE / 220->270NM
Accord 2.0TD 105->126LE / 210->255NM
OFF Rönyi Kankó 1,5íCd 80->100LE/176->200NM ON
2005. április 20. 10:59:39: megválaszolva Kergecsiga +  által, → #172 

#168 Lordie +  2005. április 20. 02:23:00 re: #167 (Kergecsiga + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Eddig panaszt még nem hallottam PBOXra. Igaz nem olcsó...

PBOX

Accord 2.2CTDi 140->168LE / 340->408NM
Civic 1.7CTDi 100->124LE / 220->270NM
Accord 2.0TD 105->126LE / 210->255NM
2005. április 20. 07:32:05: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #169 

#167 Kergecsiga +  2005. április 19. 23:38:09 re: #96 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Mogyi !

Örülök hogy már ketten utazunk dízelben, van összehasonlítási alap.

Három hete hajtom a vasat, az első benyomásaim :

1.,szoknom kell.Mondjuk még csak 3000km van benne, óvatosan hajtom, de érdekes a karakterisztikája...
(1.4is 90LE civicből ültem át, valszeg ez is számít)

Én a tesztekkel ellentétben érzem a turbólyukat.2000 től szépen megindul, de nagyon nincs értelme pörgetni, elgyengül 4000körül, váltani kell.
A kisciviccel valahogy "lineárisabb" volt a közlekedés városi, elővárosi forgalomban.

Egy előzésnél kiteszem az accordot, gondolkodik pár tizedmásodpercet, aztán 100 métert ráver bárkire ötven méteren.( csak azt a pauzát szoknom kell idegekkel)

Az is igaz, hogy rohadtul nem érezni benne a sebességet. A 140-150 unalmas tötymörgésnek tűnik, félek hogy előbb-utóbb gondjaim lesznek a yarddal.

Negatívum: Szerintem hangos a futóműve, persze lehet, hogy a gyári michelin gumik hangosak valamiért...

Kicsit visszaolvastam a hozzászólásaidban, és láttam hogy nézegetted a motortuningokat.Érdekelne hogy mire jutottál!
Egyenlőre nem nyúlnék hozzá, de beszéltem olyan tulajjal, aki P-boxot használ, állítólag 180LE- 410NM; állítása szerint brutállis versenyautó lett tőle.
(Accordból ült OFF jaguar x-type-ba ON majd eladta és visszaült az Accordba, mert szerinte nem egy kategória a kettő...)

Riasztóügyben hogy állsz ?
2005. április 20. 09:41:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #171 
2005. április 20. 02:23:00: megválaszolva Lordie +  által, → #168 

#166 barko 0  2005. április 19. 23:24:45 re: #165 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hehe.. ez eszembe sem jutott.
De még akár... :)

#165 Hondahuszár 0  2005. április 19. 23:21:39 re: #161 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lexus...
2005. április 19. 23:24:45: megválaszolva barko 0  által, → #166 

#164 barko 0  2005. április 19. 22:38:41 re: #163 (Micike + )  ←  ‹›  0 | rejt
Van ám!
Csak kicsit későn érkezett... :) :)

#163 Micike +  2005. április 19. 21:43:41 re: #151 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na!!! Azért van aki néha megvéd, vagy nem? /smile5.gif
2005. április 19. 22:38:41: megválaszolva barko 0  által, → #164 

#162 barko 0  2005. április 19. 21:28:45 re: #158 (Kergyu 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Tán kettőt sem... /smile2.gif /smile2.gif

#161 barko 0  2005. április 19. 21:28:26 re: #160 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Óóóó, nincsenek ennek azért annyira Csernusos felhangjai! :)
A Passat tetszett, de ami ott most különlegesség, az az enyémben hétköznapi.
Az apróságok valóban hiányoznak, de duzzogva elviselem. :)

Ha lesz másik, beszámolók. Ha Legacy, ha nem. De hogy Le-vel kezdődik az tuti... /smile5.gif
2005. április 20. 09:07:53: megválaszolva Taki 0  által, → #170 
2005. április 19. 23:21:39: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #165 

#160 laspring +  2005. április 19. 21:20:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt
szvsz arról van szó, hogy Barko megégette magát azzal a dilettáns Accord-dal és mindenképp megakar vállni tőle és mindenféle pohártartókkal meg csomagtér kampókkal szeretné igazolni magát /smile1.gif /smile5.gif
Végülis valahol érthető, de majd rájön hogy nem a térképtartó zsebről szól egy autó /smile10.gif
De ha ennyire nagyok az elvárások akkor nem biztos hogy találsz autót magadnak. Hogy rendes autó is legyen és még "praktikus" is.... Nem hiszem hogy egy Legacy is a parktikumával hódítana, de remélem beszámolsz majd a Legacy-s élményedről is, mert kiváncsi vagyok rá tényleg.
2005. április 19. 21:28:26: megválaszolva barko 0  által, → #161 

#159 Jugo +  2005. április 19. 21:09:02 re: #80 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs fényképed az Intakeről beszerelt állapotban? Hová megy a szűrő? Az akksi mellé valahova?
2005. április 20. 22:16:55: megválaszolva ZEMA +  által, → #194 

#158 Kergyu 0  2005. április 19. 21:02:14 re: #156 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azzal tényleg nem lenne nagy kihívás lenyomni 1 VTi-t! :)
2005. április 19. 21:28:45: megválaszolva barko 0  által, → #162 

#157 barko 0  2005. április 19. 21:01:46 re: #152 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Amatőr voltam még... /zavarbanvan/embarassed.gif /zavarbanvan/embarassed.gif /zavarbanvan/embarassed.gif

#156 barko 0  2005. április 19. 21:00:53 re: #154 (Kergyu 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha szerencsém van, jövőre már nem lesz meg a szarom, így valóban...

... az újjal meg szemtelen gyalázás lenne... :) :)
2005. április 19. 21:02:14: megválaszolva Kergyu 0  által, → #158 

#155 -Törölt felhasználó- 2005. április 19. 20:58:26 re: #153 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt hittem, hogy keves volt az ultetes vagy tul nagy a komfortvesztes. :-)))

#154 Kergyu 0  2005. április 19. 20:50:17 re: #149 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyszer volt Budán kutyavásár!!! :D :D :D
2005. április 19. 21:00:53: megválaszolva barko 0  által, → #156 

#153 ZEMA +  2005. április 19. 20:31:11 re: #92 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mogyi: Nem a Exedből vettem ki a futóművet!....ez az én Zőőődemben muzsikált alig 2 hónapot. /egyeb/nopityA.gif
2005. április 19. 20:58:26: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #155 

#152 Öreg Kergyu +  2005. április 19. 20:25:50 re: #149 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mondjuk a H.ringen magamra akasztottam a hosszutávu TSV címet lazán,de ezért nem töltött el büszkeség,hiszen természetes állapot! /nyelvnyujt/tongueout2.gif /nyelvnyujt/tongueoutspin.gif /nevet/nana.gif
2005. április 19. 21:01:46: megválaszolva barko 0  által, → #157 

#151 barko 0  2005. április 19. 20:24:16 re: #150 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudtam én, hogy a CSALÁDDAL nem lehet kukoricázni! /smile2.gif /smile2.gif
2005. április 19. 21:43:41: megválaszolva Micike +  által, → #163 

#150 Öreg Kergyu +  2005. április 19. 20:23:12 re: #148 (Kergyu 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üssed,üssed Gyuri,bírja!!!:)

Maxium a Kecskés pincéből hazafelé megénekeljük! /iszik/ivopajtik.gif /egyeb/nopityA.gif /egyeb/smiliespeak.gif
2005. április 19. 20:24:16: megválaszolva barko 0  által, → #151 

#149 barko 0  2005. április 19. 20:21:27 re: #148 (Kergyu 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, mert azt hittem... :)

Persze a ringen még eszembe sem jutott, hogy egy akkora bravúrért magamra aggassam a megtisztelő VTIV címet... Elvakított a cél, hogy TRV legyek. :)


Lassan rájövök, hogy egyenesben ezt a nagy dögöt még öregapám lovaskocsija is legyorsulja... :)

A kanyarban maradtok el... aztán jön a napállástól kezdve a gumikon át minden ürügy... /smile2.gif /smile2.gif /smile2.gif
2005. április 19. 20:50:17: megválaszolva Kergyu 0  által, → #154 
2005. április 19. 20:25:50: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #152 

#148 Kergyu 0  2005. április 19. 20:17:24 re: #147 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem, nem a tavalyi őszről! :)
2005. április 19. 20:23:12: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #150 
2005. április 19. 20:21:27: megválaszolva barko 0  által, → #149 

#147 barko 0  2005. április 19. 20:14:39 re: #146 (Kergyu 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Khm.. khm...

Te most a Hungaroringről beszélsz, ugye? :) :)
2005. április 19. 20:17:24: megválaszolva Kergyu 0  által, → #148 

#146 Kergyu 0  2005. április 19. 20:11:52 re: #145 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valahogy úgy! :) :) :)

Barko aki VTIV (is), csak nem a tied...

Na ez a lényeg, hogy nem az enyém! De én már 2x elvertem a te autódat, két különböző pilótával! :D :D :D
2005. április 19. 20:14:39: megválaszolva barko 0  által, → #147 

#145 barko 0  2005. április 19. 20:09:24 re: #144 (Kergyu 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Magyarán akinek lépcsőshátúja van, az értelemszerűen rúgja fel lábbal, ha nincs szabad keze? :)

Barko aki VTIV (is), csak nem a tied... :)
2005. április 19. 20:11:52: megválaszolva Kergyu 0  által, → #146 

#144 Kergyu 0  2005. április 19. 20:06:48 re: #142 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rettentő apróság, de mégis mennyivel elegánsabb lenne, ha amikor már meg tudtam nyomni a gombot, akkor legalább nyiljon fel teljesen, hogy csak be kelljen pakolnii!

Kombit kellett volna venned!!! :D :D :D

Gyuri a TSV :D :D
2005. április 19. 20:09:24: megválaszolva barko 0  által, → #145 

#143 barko 0  2005. április 19. 20:05:48 re: #134 (mano + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én is a pacikat hiányoltam belőle, mert a gázkályhák nekem nem jönnek be. Azt mondta a srác, hogy ez csak a kezdet (2 benzin és 2 dízel), később jönnek még a nagyobb motorok.
Kb. 10 féle motorral lehet majd kérni.

Doki!
A TL-t mennyivel is? :)
Az Accordot?

#142 barko 0  2005. április 19. 20:01:42 re: #133 (Hondadoc 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hm...
A füleket az tudja igazán értékelni, akinek már gurultak szerteszét a tecsós zacsijai...
A fogas elegáns megoldás, mert ha utazik hátul is valaki, akkor nem kell a zakómat bámulnia egész úton.

Hát az a parasztvakítás a slusszkulcsomon, ami a csomitartó nyitást intézi, nagyon vicces. Ha tele mindkét kezem, és zsonglőrként mégis megnyomom azt a nyeszlett gombot, akkor sem nyilik fel a csomagtartó, csak egy kicsit elemelkedik. Na és akkor mi van?
Rettentő apróság, de mégis mennyivel elegánsabb lenne, ha amikor már meg tudtam nyomni a gombot, akkor legalább nyiljon fel teljesen, hogy csak be kelljen pakolnii!

Azért csak próbálkoznék. Mert védhetjük a mundért (én is megtettem), de azért a funkcionalitás nem kéne hogy végetérjen egy jó üléspoziciónál...
2005. április 19. 20:06:48: megválaszolva Kergyu 0  által, → #144 

#141 barko 0  2005. április 19. 19:54:20 re: #139 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na néééd a!

Azért, amiért te május közepéig nehezen... /smile10.gif /smile10.gif /smile10.gif

#140 barko 0  2005. április 19. 19:52:59 re: #132 (Hondadoc 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Full negatív a hozzállás don dottore! :)

ad1. Öltönyre nem huzgálunk esőkabátot. :) a víz az ajtóba egy gumitálcába folyik, onnan pedig az ajtó alján távozik... az ötlet pompázatos. :)

ad2. Sose húzgáltam a kéziféket ügyességin. Mert sosem indultam... :) Egyszer húztam egy nagyot, azt is a hátsó kerékcsapágyam bánta... /zavarbanvan/embarassed.gif

ad3. A TL nem egy középkategóriás autó, mint tudvalevő. Kategóriában mondj egy példát.

ad4. lásd ad3.

ad5. 1. Ha jól emlékszem a te segédpótkereked súlyra dettó egyezik a teljes értékűekkel... 2. Majd ha te is kapsz egy defektet előre, mint én a napokban, rájössz, hogy nem feeling fehér ingben mindjárt kétszer kereket cserélni. 3. Megment a dupla cserétől. A gumijavító szett tényleg nagyszerű. Nekem most utoljára ugyan szétfoszlott a gumi egy perc alatt, de kb. 6 palack gumijavítóval tán visszatudtam volna imádni a felnire... :)

Nincs más... /smile10.gif

Tudod, én sokáig (10 év) VW-s voltam. :)

#139 Öreg Kergyu +  2005. április 19. 19:47:03 re: #138 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Arra,hogy miért nem tudsz decemberig várni??!!
2005. április 19. 19:54:20: megválaszolva barko 0  által, → #141 

#138 barko 0  2005. április 19. 19:43:38 re: #136 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mire gondolsz elsősorban?? :)
2005. április 19. 19:47:03: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #139 

#137 Tonx +  2005. április 19. 19:42:28    ‹›  0 | rejt
ma olvastam egy tesztet egy off audi A3 2.0 PDTDI mittomén micsoda on autóról. A legjobb alul:
A gépkocsi alapára: 8.020.000,- :)

#136 Öreg Kergyu +  2005. április 19. 19:41:53 re: #135 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hová ez a nagy rohanás kedves Laci???:)
2005. április 19. 19:43:38: megválaszolva barko 0  által, → #138 

#135 barko 0  2005. április 19. 19:38:36 re: #129 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy Legacy féle... :)
2005. április 19. 19:41:53: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #136 

#134 mano +  2005. április 19. 19:25:10 re: #132 (Hondadoc 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem bejott az az auto kinezetre meg tudasra a saab utan, aztan elolvastam rola nehany adatot..

onsuly valami 14xx kg, keves loero, ilyesmi..

a lenyeg hogy a vectram az is kb 1300-1400kg es erezheto rajta hogy nincs benne anyag.. ellenben a saabom 1625 kg.. es azon erzodik. ugyhogy lemondok rola, ugylatszik vw-ben csak a phaeton az ami talan jo lesz.. sajna. mert az meg egy tulmeretezett passat. es kurvadraga hozza kepest.
2005. április 19. 20:05:48: megválaszolva barko 0  által, → #143 

#133 Hondadoc 0  2005. április 19. 19:11:33 re: #109 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkó erre most mit mondjak? Fülek a csomitartóban?????
Yardon jelentetted? /pattog/bounceblue.gif

Fogasok a B-oszlopon??? Nem büdös az idővel???
Nem szeretem a halszagot...

Azért arra a kipattanó csomagtartóra ráinduló barkot +nézném!..... amint megb**od..:)
Látványtervező érkezik?

Ledes hátsó lámpákat már egy ideje látnak mögöttem is... /nyelvnyujt/tongueoutspin.gif

Vigyázz! Itt az elvakult Honda táborban nehéz objektív próbálkozással befutni...
2005. április 19. 20:01:42: megválaszolva barko 0  által, → #142 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.35, 0.3
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.421 mp, 9 query