Szóval:
- fülek (műanyag kampók) a csomagtartóban a szatyroknak, persze lehajtható
- tényleg kinyiló csomagtartó (nem csak kipattanó, amit meg lehet b*szni)
- ledes hátsó lámpák
- külön fogasok a B-oszlopon
Szerintem ez nagyon hasonló a jelenleg már csak rémálmaimban előkerülő Mlada Boleslav-i végtermék extráihoz, abban ezek jók voltak, csak 22ekm alatt nem igazán találtam meg a helyemet benne és a jelenlegi i-CTDI-hez képest egy traktor volt.
2005. április 19. 16:34:06: megválaszolva barko 0 által,
→ #111
Apró ötletek, amik eszembe jutnak:
- rejtett esernyőtartó (!) a bal első ajtóban
- nincs kézifék, illetve csak egy gomb a műszerfalon
- hűthető kesztyűtartó ÉS középkonzol (fújja a hideget az üdcsire)
- vörös ledek a tetőben, éjjel a króm tükrözi csak vissza, nagy feeling állítólag
- teljes értékű pótkerék
mindjárt folytatom...
2005. április 19. 19:02:44: megválaszolva Hondadoc 0 által,
→ #132 2005. április 19. 16:30:13: megválaszolva barko 0 által,
→ #109 2005. április 19. 16:26:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #107 2005. április 19. 16:26:14: megválaszolva coyote_ + által,
→ #106
Miért kell erre folyton emlékeztetni a piszok mázlistáját???
Segédeszközzel könnyü!!!(VSA).
Jaj,de szép példa jutott eszembe:
Olyan,mintha Barko mübránerrel 10 perc alatt elégítene ki egy nőt,
én pedig a nyomorúságos p.csömmel 12 perc alatt...
Melyikünk élvezett nagyobbat?????
/ nem megsértődni Barkó!!!/
Na,nem is ez a lényeg,a Kecskés túráról hazafelé jövet új szlogent kéne bevetni,gondolkozzatok fiuk!!!!
Inkább kevesebb ötletes dolog,de legyen abszolut korrekt fék és futómű!
Egy belűlről is hűthető pohártartóval nagyon korrekten meg lehet halni,azonban egy jobban működő ESP/VSA megmentheti az életed.
Csak tömören ,ennyi a véleményem.
2005. április 19. 16:15:11: megválaszolva barko 0 által,
→ #103
Az imént teszteltem egy 2.0 PDTDI Passatot.
Gyönyörű kívül belül. Annyi apró ötlet van benne, amit bizony az enyémben szerintem még két generáció múlva sem fogok viszont látni.
Mentem is vele. Az eladó srác (akitől modort, hozzáállást és viselkedést pedig egy-két Honda szalon tanulhatna), vezette elsőként, mikor is megmutatta, hogy az autó nem szitál vészfékezéskor, csak a kormány kell határozottan fogni, és a fékút is rövid. Majd egy körforgalomba érve az "átdolgozott" ESP áldásos tevékenységére hívta fel a figyelmet, mely a tök vizes úton nagy hatékonysággal tartja a kitörő farát az úton. Ez tényleg jól érezhető volt, ha nincs, az autó simán kipördül.
Ezek -mint mondta- a legnagyobb fejlesztések az előző generáció óta.
Na gondoltam, ezeket a teszteket én is kipróbálom az enyémmel iziben. Fékeztem, simán megálltam (szerintem még hamarabb is), az enyém sem szitált, sőt még a kormányt sem kellett szorítani. Egyszerűen megállt.
A körforgalomban az én VSA-m szintén tette a dolgát, de nem azért hogy a farát megtartsa, hanem hogy az utón tartva a kocsit én tovább gyorsíthassak.
Vagyis érdemes volt vezetnem a Passatot, mert rájöttem, hogy aminek ott most nagyon örülnek, az az enyémben másfél éve benne van, és úgy teszi a dolgát, hogy az nekem tök természetes.
Hát azt mindenképpen, hogy nem forog 8000-ig! És a többi szoknivaló is ebből fakad, 1500-tól már használható az autó rendesen, 3000-nél már gőzmozdony.
Tényleg nincs dízel hangja, alapjáraton enyhén morog és a kormányon érezhető, hogy olajkályha hajtja. A fogyasztás is szokható, a hétvégén 680km-t mentem 6 és fél óra alatt, 6,6l/100km-rel.
Akkor már ketten vagyunk olajosok!
Gratulálok, szerintem jól választottál! Én január vége óta hajtom az enyémet, miután megszoktam már én is vigyorgok!
Én még megtoldanám annyival, hogy az orcánkat is fel kéne rakni a bemutatkozáshoz, hogy ne legyünk pofátlanok.
Jó lenne ráismerni a másikra egy tali alkalmával, mert én speciel jó, ha 10 itteni fórumost ismerek látásból, pedig sokkal többel leveleztem már.
Tehát BEVÁLLAJÁTOK !!!!!
2005. április 19. 12:31:00: megválaszolva mozes 0 által,
→ #82
Néhány , Accordhoz való cucc ami a pincémben hever:
Showa (gyárilag ez rendelhető) Komplett sport futomű..3 cm-es ültetéssel , enyhe komfortvesztéssel...5000km-t futott. '98-'02 évjáratokhoz.... 1.6-ostól a typeR-ig.. 99.000.- Ft ( bolti ára 270.000.-)
intake, sport szürövel... 4000 km-t használt.... 16.000.-
üdv. Zema
2005. április 19. 21:09:02: megválaszolva Jugo + által,
→ #159 2005. április 19. 15:18:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #92
Miért titkolja 10 emberből 9 az autóját és a lakhelyét ?????!!!!!! Oda kéne írni az adatlapon a bemutatkozáshoz. Aki ezt föl meri vállalni az legyen szíves ezt tegye meg. Lakhelynél nyilván a helységnevet gondoltam csak.
2005. április 19. 13:05:10: megválaszolva Gunnar + által,
→ #87 2005. április 19. 12:30:02: megválaszolva mozes 0 által,
→ #81 2005. április 19. 11:40:09: megválaszolva laspring + által,
→ #76
hm, fogyasztás? Betartva a KRESZ szabályait 7,1-7,5liter országúton, békésen használva vegyes használatban 8,5liter, csak város 9,2-9,5l, autópályán 150-180-nál 9,5 liter, télen őrültködve 11liter. A kaposújlaki teljesítménye viszont elkeserített: 200m=>105km/h ~11mp. Ha jól tudom, a tervezési követelmények: 10l alatti fogyi (OK) 200végsebesség (OK) 10mp alatt 100km/h ??? bár saját stopperórás méréssel 10,5 körülit mértem. Ki érti ezt??? ('91, SM4, 2.0i, 16V, PGMFI, piros)