hali!
wow, koszi a segitseet skacok, a linkekrol leszedem majd a doksikat. igaz most van mas dolgom is :| ket huly discos libanak sikerult meghuznija a kocsim elejet vasarnap hajnalban :\ most persze megy a rendori hercehurca nah mind1 :|
mower! mostmar szemelyesen is lattalak Amugy mar regota lattam ott a civiceet, szep darab ha nem tudtam volna megvenni a crx-et mert amugy 2 havi alkudozas van benne, es 4 havi keresgeles, en is olyat vettem volna. Nah eleg az off-bol, bocsi!
Jó szerelő Kecskeméten a Gombai András. Anyagbeszerzésbnen kleresd Accord Kornélt itt a fórumon. Ő is kecsekméti. Alapjáratodat is meg tudják javítani.
Olvasgasd az alábbi cikket a honlapomon:
sztem még az 5w-40-es és elmegy ha nincs kopva,de aból lehet a résszintetikus.
most én is válságba vagyok .van itthon egy 5w-40-es fullszintetikus mol dynamic motorolaj.beleöntsem vagy inkább mást?1.6 esi .ennek mi a gyárija?van aki rak bele 10w-60-ast,mert a vti-kbe meg itr-ekbe sokan azt rakják?
2004. április 6. 21:45:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #63
Epp most ertem vissza egy tesztautokazasrol, kiprobaltam az autot most ugy rendesebben a hegyekben. Nehany aprosag elojott, amit meg kell meg oldani. Ajanljatok nekem megbizhato, es hozzaerto szerelot, de olyat, aki realis aron is dolgozik, jo alkatreszbeszerzesi kapcsolatai vannak st.b...szoval egy szakit, a markaszervizeket nem nagyo npreferraltam eddig sem, jobban megbizok abban a szakiban, aki nyakig olajosan fogad, es log a takony az orrabol
Udv, neu
2004. április 6. 21:06:02: megválaszolva Kergyu 0 által,
→ #60
Az indexes forumban ajanlottak ezt a forumot. Eddig boldog tulajdonosa vagyok egy 93-as Accord 2.0 ES-nek, amit tegnap vettem. Van vele egy kis problema, az alapjarat nagyon lusta, es neha egy gazfroccs utan majdnem leall. Allitolag eleg sok hondaval elofordul, ugyhogy ha valakinek volt ilyenje, attol szivesen meghallgatnam a megoldast. Nekem vakuumszelep tisztitast mondtak ra, de mivel eddig Opeljeim voltak csak, piszkosul nem vagyok kepben honda ugyben meg. Egyelore keresek hondasokat (itt ugytunik vannak , meg megbizhato szereloket...
10e-re nem is kell neki egy liter. Csak kb, mindig marad a flakonban. Castrol full szintetikus olajat hasznalok. Nem nagyon szoktam amugy porgetni a motort. Illetve inkabb azt mondom ritkan gyorsulgatok. Nagyatlagban 4e fole nem porgetem a motort, csak ha meg kell leckeztetni valamelyik autostarsat (gondolok itt Calibrakra, BMWkre, meg hasonlokra )
16szelepes autók, ha hajtva vannak csipegetik az olajat.
milyen fordulatokon szoktál járni a kocsival?
milyen olajat használsz?
1 liter szvsz nem vészes 10e km alatt...
2004. április 6. 10:29:42: megválaszolva Avium 0 által,
→ #47
Helo. Olvastam, h az ESi-k eszik az olajat. Az enyem is. :| Csak az a kerdes, h mi szamit rossznak?! En kb 5000 kilometerenkent toltok 3-4decit. Tehat alltalaban ket kotelezo szerviz kozott 2x toltok hozza ossz egy litert.
rolyboy: nézd meg a gyujtásod meg a gyertyák állapotát, esetleg lehetne a lambda szonda is lehet. Ezenkívül lehet az oxigén szenzor is itt a szivócső utáni fémházban van valahol elrejtve , eselteg az injektorok Szerintem a gyujtásnál lesznek a gondok, de nem tuti.
2004. április 5. 20:27:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #40 2004. április 5. 19:32:45: megválaszolva rolyboy + által,
→ #39
hi all!
segitsetek rajtam is plíííz!
94-es civic,1.5LSi
-0-100km/h:16,6mp,max speed:150km/h(kuplung nem csúszik)
-NÉHA az alapjárat erősen ingadozik,pl üresben 3000-röl van mikor le is áll!!!!!!
-szintén NÉHA elindulás utáni kigyorsításkor 2-3 rángat magy "huz" rendesen.
Ma csináltunk olyat,hogy a katalizátor előttről mindent le,hátha fojt valami,de nincs javulás és naon szomi vagyok igy tali után
rooby: itt vannak az én tipptyeim is
1: nekem 90 és 60 között ráz enyhe fékezéskor. Valszeg jobb első felső gömbfejcsere.
3: sokat parkoltál mezőn beköltöztek a tücskök
4: ha vízpumpa van bontottam
5: napfénytetőm már nincs eladódott.
6: nézd meg az egyik gyertyakábelt, nekem is csinálta majd az egyik kábelt kicseréltem és fasza lett. Legegyszerűbb megoldás: szerzel egy storboszkópot amivel a gyujtást szokták belőni és végigprobálod az összes kábelnél.
7: nekem is de csak most kezdte, állítólag a dugók vannak megkopva egy kicsit, amit hallottam hogy ez van ezzel kell élni. Czettli Zsolti nevét említették emellett
8: ne akard tudni nekem mennyit eszik Pedig állítólag már nem is füstöl annyira mint tavaly pedig most valami gagyi teherautóolaj van benne.
10: miért essen vissza??? Tán fékezel??
A fogyasztáshoz meg grat. egyszer sikerült nekem is sikerült 7 liter alá jutnom egy kicsivel csak de sikerült asszem 100km lejtő volt
Veszprem, vagy Bp kornyeken tartozkodom altalaban. Azert thnx a segitseget!
Keritek egy potmetert, aztan mericskelek... vagy vkit, akinek van ilyen eszkoze.
A benzin parolgas-visszavezeto-szellozteto hibaja miatt lehet, hogy a benzintankban tulnyomas van? (mindig sziszeg mikor tankolaskor leveszem a tanksapkat)
Kerekgorgozest sajn mar tobbszor kellett az ulloi uti katyuk miatt csinaltatni. Nem javult a korm-razkodas
Koszi a segitseget! Kicsit mar remenykedem, hogy hamarosan kigyogyul par betegsegbol!
rooby:
1. nemtudom
2. villamossági szempontból át kellene nézni az autót, és műszerrel megnézni a benzinpumpa vezérlését (12V) hátsó ablaktörlőzés közben.
3. ez a ciripelés egy kitöltési tényezővel vezérelt mágnesszelep lehet, ami elromlott. Nekem is van egy ilyenem a benzin párolgás visszavezető/szellőztető EVAP rendszeremben ugyanilyen hangot ad néha a mágnesszelep. (egy kis fekete hengeres alkatrész, amibe két vákuumcső és egy elektromos csatlakozás megy.
5. szervízkönyvben majd utánanézek és belinkelem a napfénytető elektromos bekötését, és abból kell kiindulni.
Lehet, hogy 4-es és 6-os hiba összefügg és a víz miatt áll le a henger (gyertya)
Ha nem így van, akkor gyujtáselosztó + rotor átnézése + gyujtásbeállítás + új gyertyák + kábelek kimérése.
7. 3000 Rpm valami rezonnancia lehet, valami nincs lerögzítve, csörög, vagy szelepbeállítás. Próbáld ki hegynek fel csörög-e ugyanígy magas seb. fokozatokban. Ha igen akkor szelepbeállítás.
8. normális főleg, ha tolod neki
9.-10. alapjárati pótlevegő szelepet ki kell tisztítani, majd az alapjáratot beállítani. Ha nem javul, akkor vízhőmérséklet érzékelőt megnézni/cserélni, vagy nincs benne elég víz vagy levegős a víz. Ezek okozhatják.
hol laksz? Miskolc környékén meg tudnám nézni az autódat!
Kormanyrazkodas: Uj fektarcsa->raz. Uj fektarcsat a kerekagyon felszabalyoztak->raz. Mivel nem csak fekezeskor razkodik, ezert itt a fekrendszert kizartuk. Amiert a fekezest megemlitettem, az, hogy ekkor 2x intenzivebben rangat. Viszont: ha motorfek mellett fekezek, akkor semmi vibracio nincs!!! Ki erti ezt? :o
A fektarcsak csereje-szabalyozasa utan felujitottuk a szilenteket. Semmi valtozas. Kovetkeztek a talpasok, majd a gombfejek (kulso belso gombfejek egyutt). Semmi valtozas. Most legutoljara 4db gumipogacsat csereltek ki. Semmi valtozas.
A fura az, hogy minden javitas utan par napig tunetmentes, aztan fokozatosan visszater ez a vibracio, es egy 7 mulva mintha semmi nem tortent volna. Mar tobb szerelot is az oruletbe kergettem ezzel... (a penztarcamrol nem beszelve). Lehet hogy a fogaslec kopott??? :o
Kornel: Azt mondod, hogy a hatso fekdob miatt razta be a kormanyt? Ezekszerint elkepzelheto, hogy hatul lesz vmi gond?
Main rele forrasztasait at kellett javitani, mivel melegen nem akart regebben indulni. Ez a gond azota megszunt, de vhol vmi meg mindig kattog. Kinek van jo fule, plz alkalom adtan hallgatozzon kicsit nalam...
Az injektor ciripelne... hmm... a benzinkuton kaphato adalekok kozul erdemes lenne kiprobalni vmit? Mit ajanlotok? Vagy ezzel inkabb ne is kiserletezzek?
Generator csapagyat Zema mar kicserelte kb 40eKm-el ezelott. Sztem ennel tobbet kell kibirnia, meg nem is abbol az iranybol jon ez a bizonyos hang. (Bar ami a fulemet illeti... ) )
Ez a hideg motorral valo gyorsitas azt jelenti, hogy pl elindulni, aztan 2000-2500 korul egyel feljebb kapcsolni... Nalam 3000 felett meg melegen is ritkan megy a motor, hidegen meg soha! Ha a veget jarna, akkor viszont melegen nem lehetne 5-ben alapjaraton kozlekedni vele. Nem? Sztem ez a hengerkihagyas a gyujtassal fugghet ossze. Atnezem/atmozgatom a kabeleket, aztan meglatjuk
Tnap este fujt a szel kicsit, igy eszrevettem, hogy a bal labamnal huzatos a kocsi csukott ajtok-ablakok mellett. Ez masnal is igy van? (Pl CTD, nalad is huzat van, ha balrol fuj a szel?)
Olajjal kapcs akkor nem idegesitem magam Viszont a hutoviz...
sziasztok
egy fura hiba jelentkezett a verdán,Civic 1.6esi: müszerfal...beinditom az autót fordulatszámmérő pihibe van,majd pár másodperc múlva beindul,müxik hibátlanul.A km óra szintén,pihi,majd kb 3mp múlva hibátlanul műxik...tegnap szétkaptam a műszerfalat,érintkezőket megtisztitottam,motortérben testeket átnéztem...változatlan...ha valakinek van valami tippje,ne tartsa magába ) előre is köszönöm
rooby, a 9-es és 10-es tünet majdnem természetes is lehet, ezt a PappLacival kiveséztem egyszer személyesen, az én gépem is csinálja nagyritkán és az övé is csinálta. A hűtőfolyadék rossz hír, lehet úgy hengerfej hogy nem is habosodik az olajad...
Nekem amikor ciripelés volt akkor egy generátorcsapágycsere megoldotta.