Nekem is fura volt, leginkább azért mert mostanában szinte csak hosszú utakra mentem az autóval. M0, M5 szinte végig tempomat. Alig volt benne város.
És nem mentem nagy tempókat, csak ahogy mindig is szoktam és ennek ellenére észrevehetően megnőtt a fogyasztás és romlott a dinamika.
Majd most kiderül, mert újra OMW lesz beletankolva. Aztán letesztelem az Orlen 100-ast
Valami most tuti volt (elb*szva) A Shell kutakon, mert az én Civic-em is (6gen 1.5) valami extra undorító fogyasztást produkált, miközben múlt télen sosem ment 6.4 fölé a fogyasztás. Nyáron meg 5 és 5.5 között mozgott, de azzal nem volt gond idén sem.
Ellenben most 8 liter volt. Hát anyád. V-Power 95 meg sima volt az autóban vegyesen. (2/3 V-Power 95 és 1/3 sima 95)
Múlt télen végig sima 95 és nem volt gond, de most igen. Annyi, hogy nálam ez csak mostanában jött ki, amikor bejöttek az igazi hidegek/ mínuszok. (kb. 2 hete) Ezelőtt nem volt gond, de most féreg lett.
Még majd próbálkozom, aztán megírom ide. De most "ecseri" 100-as van az autóban, (van valami tökömtudjamilyenkút itt Ecseren nálunk) mert berágtam.
Nyáron néha tankoltam itt 100-ast és azzal rekord kis fogyasztásokat csinált az autó, ezért tankoltam most is. Meglátjuk.
Mindig Shell kúton tankolok, mindig ugyanazon a kúton. E5-100
Ahogy kezdett visszaesni az átlaghőmérséklet, észrevehetően többet evett az autó (UFO 1.4)
Már október elején észrevehető volt.
Ami ugye nem meglepő. Viszont mintha kevésbé lett volna dinamikus az autó.
Majdnem üres tanknál telenyomtam OMW kúton E5-100 benzinnel.
A dinamikusság visszatért és mérséklődött a fogyasztás.
A fogyasztás fedkomp szerint 0,3-0.4 L/100km mérséklődött. De tankolt mennyiség kontra megtett km tekintetében
is észrevehető volt.
Pest megyei kutakról van szó.