És ugyanezek mindent elhisznek amit egy szerelő vagy szervizes mond, csak mert a szerelőnek az úgy jobban jön ki. Aztán ugyanezek állnak le vitatkozni facen, hogy "de a szerelőm 20 éves tapasztalattal ezt mondja", közben meg kurvára nem úgy van...
Jah. Aki hozzánk hasonlóan mindig tizenéves kocsikkal járt, s maga bütykölte, amit meg tudott, azok nem fognak ennyit költeni, ill. látják, mire kell. De rengetegen vannak, akik még egy pollenszűrő cserével is szervizbe mennek, na ők fizetnek, mint a katonatiszt.
Szervíz 4.400.000 ? ...amiből az új gumi szettek fél milla, a lámpacsere, mert nem tetszett 360e, tisztítás, polír 2xxe, kormánybőr, gumiszőnyeg újabb 1xxe. Ezek mind olyanok, amiket előre tudhatott egy teljesen laikus, hiszen ehhez nem kell "nagy szerelőnek lenni".
A vásárláskori műszaki átvizsgálás hiánya, ami alapján tudhatta volna, hogy fékcsere és futóműcsere lesz, amit megpróbálhatott volna belealkudni...
Ok, az akku problémát egy átlagos szerelő nem látja, de erre is vannak olyan szervizek, akik fel tudják mérni az állapotot a vásárláskor.
Ha egy szívó corollát vagy civicet vett volna, arra is rá tudott volna költeni így milliókat...
Ez ilyen, megszívta. Ahogy mindenki tudja, 12 éves korában egy használt autót vesz, akármennyire legyen az megbízható, lehetnek hibái. De ezért kerül az új árának töredékébe .