HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 04:19,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#14 Öreg Kergyu +  2005. május 30. 22:38:36 re: #13 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Csak gratulálni tudok!! /meghajol/bowdown.gif

Én,bár soha nem volt Prelum,de coupe mániás vagyok immár 20 éve ( OFF 2 fajta Mazda 626Coupe,Calibra 2.o 16V,ON ITR,-na jó a CTR eltévelyedés volt,de nem volt alternativa) ,roppant nagyra tartottam/tartom most is a típust,pláne a benne megvalósított technikai ujdonságokat!!

És ez nagyon ül,bizony:Prelude a Honda Gran Turismoja...volt.
Vele együtt ez a vonal nyom nélkül eltünt kedvenc gyártónknál!:(
De ott van vele együtt az "új" DC5 ITR/RSX,melynek gyártását előre már bejelentve 2007-ben megszüntetik
szintén megnevezett utódmodell nélkül.

A 4WS nem lett ám volna rossz,pláne a mai számítástechnikai háttérrel felvértezve,még " intelligensebb" formában,ez a mai technikával már gyerekjáték lenne,csakhát a Honda úgy döntött anno,hogy ez túl drága,gazdaságtalan........:(

#13 Hondahuszár 0  2005. május 30. 21:35:54 re: #8 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát igen, ez jó kérdés... 5 generáció után abbahagyni egy ismert és elismert nevű kupé gyártását. Ami nem Accord kupé (ez sincs az eu-ban már), annál könnyebb, feszesebb, sportosabb. Nem a luxust képviseli, mint a Legend coupé (eltűnt). Nem olyan kemény race feeling mint az Integra (ez sincs már), annál komfortosabb, nagyobb és csendesebb. Hasonló, mint a Civic coupé (mondjam?: itthon ez sincs), ugyan olyan komfortos, de belül nagyobb, jobban motorizált, technikásabb (4WS). Két szóval: a Prelude a Honda Gran Turismoja...volt.
Az igazi okot csak a kis, sárga emberek tudják, nekünk nem árulták el. Biztos a marketing, az eladási és nyereségeségi mutatók áldozata lett, illetve az amerikai emberek már nem vették meg elég darabszámban, a mi piacunk itt európában meg kicsi és le van sz@rva...
De meghalt a Nissan 200 SX, a Mazda MX-6/Ford Probe is már csak a Toyota küzd a Celica-val.

A 4WS sem jött be igazán: drága, annyi előnyt nem hozott, amennyibe került, utcára jó, de határhelyzetben már bizonytalan érzést kelt. Azért született, hogy az igényes kettős keresztlengőkaros első futómű nagy hátrányát, a kisfokú alászedhetőséget és így a nagy fordulókört kompenzálja. Volt a Mitsubishinek, talán a Mazdának is, volt a BMW-nek is, de ma már senki nem alkalmazza.
2005. május 31. 15:44:12: megválaszolva Taki 0  által, → #53 
2005. május 31. 10:00:07: megválaszolva Taki 0  által, → #24 
2005. május 30. 22:38:36: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #14 

#8 -Törölt felhasználó- 2005. május 30. 18:34:16 re: #1 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hát ilyen autót még én is vennék :)
Nem tudja valaki, hogy miért nem folytatta ezt a modellt a Honda? (Ha belegondolok milyen technikákat próbálgattak ebben az autóban... egy igazi experimentál autó... pont az én világom lenne :) )
2005. május 30. 21:35:54: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #13 

#1 -Törölt felhasználó- 2005. április 29. 01:58:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Mivel néztem, hogy még nincs Prelude-os topic, gondoltam itt az idő. Ide fogom csábítani a többi lude-ost is, és remélem menni fog a topic

üdv

Waschee
2005. május 30. 18:34:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #8 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.36, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.013 mp, 9 query