Elég ez, ne felejtsd el, h kiőrültködtem magam mindenféle 12-13 ezerig forgó motorral. Anno, 25 éve a Honda CBR1000F, második motornak elég nagy ugrás volt a 135 lóerejével (az első egy 125-ös Aprilia volt). S akkor még alig-alig láttál az utcán ilyen "nyugati" motort.. Meg kellett szokni, h húzol 2 kövér gázt, váltasz 2-t, s 200-on rezeg a km óra. :-)
Nekem a bringa max. szabadidős elfoglaltság lehet és mivel nyár van, pont az nincsen egyáltalán. De ősszel majd talán lenyugszik a biznisz és akkor gurulok néhányat vele.
Persze a próba megvolt, működik rendesen, jó vele tekerni, bár nekem már igencsak szokatlan ez a közeg. (furcsa, hogy ami alattam van, amit "vezetek", az jóval könnyebb nálam. Tudom f*szság, de amikor tekertem, ezt éreztem folyamatosan. )
Amúgy a hármas szorzó nem megy, hiába kattintok oda, (hiába figyelek, hogy ne legyen keresztbe a lánc, úgy sem) nem teszi át a láncot. De ez nem nagy ügy, majd be lesz állítva. Amúgy pöpi. Kényelmes is, stb.
Megtartom.
Na, azóta nagy cangázás van? Én holnap tekerek egy Szlovákiát is érintő kört. :-)
A gyereknek vettünk végre egy komoly, 24"-es cangát, ugyanolyan márkájú, mint az enyém. Aki ért hozzá, attól kérdezem, h ugye ennél az A head-es kormánynál kell spacer, ha emelni akarja az ember a kormány magasságot a későbbiekben?
Szerencsére nem sikerült elszólnom, összejött ma a biznisz.
Story-ja van az egésznek, konkrétan nem akartam és nem kerestem én bringát, de munka közben egyik nap egyszer csak mit látok kint az egyik ltp. folyosón? Ezt a bringát.
Na, addig nem is láttam ilyet, sőt be kell valljam, nem is tudtam róla. Pedig én az ilyenekről azért tudni szoktam, szóval szégyen rajtam.
Na persze, hogy kint volt a folyosón, az még lószar, de gondoltam egyet és hagytam rajta egy üzenetet, hogy ha esetleg valamikor eladó lenne a bringa, akkor értesítsenek. Utólag elmondható, hogy mákom volt, mivel kiderült, majdnem 2 éve nem nagyon volt használva, szóval célba ért az érdeklődésem, emailt kaptam pár nap múlva és onnan már megtárgyaltunk mindent a tulajjal. Ami mostanra már én lettem.
Tisztában vagyok vele, hogy ez nem egy csúcstechnikás darab, de én nem is vágyok olyanra, ez amikor megjelent (2010) akkor is egy középkategóriának számított maximum, de nekem tökéletes lesz ma is. Emberünk 2015-ben vette/rendelte Honda márkakereskedésben, a hivatalos ára 200.000 volt. (ez így van, utánanéztem én is)
Szerencsére pont be tudtam pakolni fektetve a 6gen-be (Civic), persze az első kereket le kellett vennem hozzá, (könnyen kézzel oldható) de úgy sima volt, még a munkafelszerelésem is elfért az autóban.
Saját képet még nem csináltam, a kerék is még lapos, holnap intézem, egyelőre csak leporoltam szegényt. Szép állapotú, elmondás, de kinézetre is nem sokat volt használva.
Két módosítás történt a piros szarvak a kormányon és a gyári ülés kicsit kemény volt állítólag, így egy géles-tökömtudjamilyenkényelmes másik ülés került rá. Minden más gyári, még a csomagtartó gumi szorítója is.