Hát 200km-nek nem inulnék neki ilyen üléssel az biztos. Majd kitapasztalom, h meddig bírható, fél óra, 1 óra, 2 óra... dizájnosnak dizájnos, de nyilván ha nyomja az embert az nem jó.
Kormányon annyira nem érzek különbséget. Talán ha közvetlen csere után hasonlítaná össze az ember.
Én is mennék ilyesmi tekeresre, de ami a környékemen van az beteg, szerdánként 6kor indulnak. Nem kelek fel meg dolgozok is, másikról meg nem tudok.
2019. március 22. 12:33:25: megválaszolva Sermi 0 által,
→ #1344
Szép bringa. Az a nyereg mondjuk brutál, nem tudom hogy bírnám rajta mondjuk egy 200 km-es körön.
Milyen szettel van szerelve a gép?
Majd a karbon kormányról írhatnál hogy komfortban hoz-e pluszt. Én is gondolkodom hogy arra váltsak csak a gyári egybe kormány/stucni kombó heroináron van.
Tegnap megejtettem az idei első szabadtéri gurulást. Jó volt végre a szabadban tekerni a görgő helyett, bár bazi hideg volt. A bringára is felkerült minden ősszel/télen vásárolt kiegészítő, karbon kormány, könnyű 17 fokos stucni, kormány ültetés, extra könnyű nyeregcső, karbon nyereg (rövidtávon eddig elviselhető), karbon kulacstartó, titán gyorszárak, meg egy pár apróság. A bringa is fogyott 700 grammot ezektől, relatív olcsón. Idén még lehet kap karbon aero kerekeket, azzal lehet befér majd 7 kiló alá. Nem rossz egy 58as aluvázas bringától, és még könnyedén tovább lehetne könnyíteni több mint 1 kilóval, bár az már ésszerűtlen összegbe lenne, de jól hangozna, h 5,8kg pl . Tudom nem ettől leszek gyors, ez csak egy dili.