Ha kanyarban szereted nyomni neki, akkor az LSD kötelező
Nekem az 1.8VTi Civicben volt gyárilag és utána hiányzott a 7g ATS-ből, raktunk bele, érezhető lett, hogy ahol eddig kanyarban azt érezted, hogy hűúúú...kicsit sok...és nem tudtad, hogy merj fékezni (elkönnyül a hátulja és még nagyobb baj lesz) vagy csak tartsd esetleg finoman elvedd a gázt és megpróbálj befordulni, mert gázt adni csak rosszabb volt.
LSD után meg "adjál gázt, adjál ennek a..." és ráhúzza az ívre, elfordul
A 6gen Type-R-ben volt vmi jobbfajta cucc, elektronikus vezérléssel, azt minden tesztben dicsérték. Kanyarban, gázadásra ráhúzza a kosit az ívre, s persze havas, csúszós időben is igen jól jöhet. Sztem nem csak versenyautóban van jogosultsága.
Gondolom nem volt egyik Accordban sem szériában sperrdiffi, csak max a belpiacos Euro R-ben.. Nem értem, h sportos autókat gyártó márka miért nem építi ezt be, legalább extraként, nem drágább cucc, mint egy tetőablak, vagy egy aut. klíma..