1. Le kell könnyíteni a futómű többi részét csak úgy lehet leellenőrizni rendesen.
2. Arra kell figyelni ,és ezért kell az alapos szerelő, hogy a gumirésze ne sérüljön az alkatrésznek mert ott akkor bemegy a szennyeződés, víz, minden és az teszi idő elött tönkre.
Ha ezekre figyel akkor baj nem lehet. Nekem olyan 300ekm-nél cserélték de lehet több is volt már benne. csak a tisztesség kedvéért cseréltettem mert jöttek a rémképek. De elvileg még ekkor sem volt baja az enyémnek.
Az a baj, hogy nekem megnézi mindig a szerelő, de nem így. Most honnan tudom, hogy jól nézi-e meg?
Fel van emelve az autó (kerék rajta), és a gömbfejnél ráfeszít pajszerral. Azt mondja meg se moccan, és még jó. Kénytelen vagyok hinni neki, mert én nem értek hozzá, de a fb-on terjedő képek alapján mindig attól rettegek, hogy egyszer kitörik.
Mondanám, hogy kicseréltetem (most van benne 150e km), de ahogy olvasom, bármilyen cserélt soha nem, lesz olyan mint az eredeti gyári...
Meg az se mindegy hogyan van cseréve. Honnan tudom, hogy ki tudja jól megcsinálni nekem?
Igen, szerintem nem lehet holtjáték. A baj az, hogy ha rosszul ellenőrzi a szerelő, akkor nem derül ki a probléma. Ezért jó szerintem ez a videó, megmutatja a hibás és a helyes ellenőrzési módot is.
Néztem most egy 7 gen Accordos videót, s azt mondják benne, h hiba szokott lenni az alsó (első) támasztó gömbfej törése.. Van ennek vmi előjele, ha gyenge, vagy inkább kicseréli az ember 200K-nál?