ha jól gondolom az OT minősítéshez már nem kell a COC...
egy 91-92-est már gond nélkül lehet OT-zni...
a 93-94-eseket meg meg kell venni és betárolni...
Nem tom. Albert engem kérdez, hogy hogyan tudna szerezni COC papírt egy 1994-es NSX-hez amit be akarnak hozni az országba. Írt a Honda Hungary-nak, azok meg visszaírtak, hogy 96 előtti kocsikhoz nincs és nem is lesz.
De kell, hogy magyar adja ki? Ha német ad az nem jó?
Amúgy nyilván a 96 előtti nem EU-s autóknak rossz így. Mert egy EU piacosnak nem kell mert annak van kis alu pakettje. De sz.r ez amúgy mindenhogy. Egy ilyen Accordal szenvedjél, de a vödör rozsda meg csavar kotlák mehetnek forgalomba... (na de ez már 'politika')
Lengyelország is tele van. De hiába van német/lengyel/litván EU-s forgalmi meg rendszám, az már nekünk kevés. Jan. 1.-től COC papír is kell, mert a patyolat tiszta feddhetetlen magyar NKH már nem fogadja el a korrupt megvesztegethető német TÜV által kiadott papírt...
Egy teljes kamionnyi szállítmányt előztem meg pár hónapja németo-ban. Amúgy Bühlben az egyik LUK cégnél is van 2db fekete, valami furcsa rendszámmal, (gondolom német vám rendszám lehet) Bent parkolnak a cégen belül, ott jövünk el mellettük kifelé jövet. Már le akartam fényképezni őket, de kirohant a biztonsági őr, és nem engedte.
És COC papír hiányában a honosítás is erőteljesen kérdéses. Persze van jelentkező biztos, hogy "van aki megoldja" vagy "majd Ő megoldja", de ha mégse és az csak a vizsgán derül ki? Akkor a megoldóember felteszi a kezét, hogy "szorri", neked meg van egy 15+mFt-os autód amit itthon se használni és így eladni se nagyon tudod. Ha az európai Honda nem ad rá hivatalosan COC papírt akkor én biztosan nem mernék belevágni a magyar megoldóember szavára.
Ha működne mint régen akkor az is fasza lenne, de lenne még opció az új Mazda3 2.5T awd személyében. Szép és jól motorizált de nem hivalkodó.