HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 23:47,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve

#138033 Yakumo +  2020. február 10. 19:35:40 re: #138031 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát ezeket szerintem semelyik kuplung vagy lendkerék sem szereti nagyon. [SMIL:/mosoly.gif]

#138031 Tonx +  2020. február 10. 19:32:10 re: #138030 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És a sok pattintottkuplung-gumifütty páros, vagy utánfutó húzás.
2020. február 10. 20:26:50: megválaszolva grego +  által, → #138035 
2020. február 10. 19:35:40: megválaszolva Yakumo +  által, → #138033 

#138030 hrv2003 +  2020. február 10. 19:07:07 re: #138028 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de, a dmf halála az alapjáraton való erőltetés, az indítás és leállítás illetve az injektor hiba miatti rossz alapjárat.
2020. február 10. 22:40:21: megválaszolva grego +  által, → #138040 
2020. február 10. 19:49:06: megválaszolva Yakumo +  által, → #138034 
2020. február 10. 19:32:10: megválaszolva Tonx +  által, → #138031 


2020. február 10. 19:07: Szerkesztve hrv2003 +  által, megtekintés

#138028 Yakumo +  2020. február 10. 18:23:00 re: #138026 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az tény, de az nem annyira a rövidtávok miatt fog tönkremenni, de mindenesetre nem előbb, mint egy sima.

Az viszont igaz, hogy drágább és ezen okból okozhatja a szopó faktort. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2020. február 10. 19:34:36: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #138032 
2020. február 10. 19:07:07: megválaszolva hrv2003 +  által, → #138030 
2020. február 10. 18:54:12: megválaszolva Tonx +  által, → #138029 

#138026 integra_type_r 0  2020. február 10. 13:46:56 re: #138025 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
azért a kettős tömegű is befigyelhet... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2020. február 10. 18:23:00: megválaszolva Yakumo +  által, → #138028 

#138025 Yakumo +  2020. február 10. 11:02:06 re: #138023 (kolozsii + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez az, vártam, hogy valaki beírja ezt a DPF szűrőt, mert nem vagyok egy nagy dízel tudor, de emlékeztem, hogy a rövidtávok főleg a részecskeszűrőnek okoznak gikszert. (ha jól emlékszem ez a kettő egy és ugyanaz)

Rövidtávoknál még arra kell figyelni, hogy hidegen ne nyélgázon induljál és amikor leállsz, előtte járasd kicsit a verdát. (a turbót kímélendő) De ez hosszabb távoknál is ugyanúgy érvényes.

Szóval ha a DPF szűrőt kihagyod az életedből, akkor nagy bajod nem lehet.
(kivéve hogy dízellel jársz, de az már a te bajod. ( [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile2.gif] ))
2020. február 10. 13:46:56: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #138026 

#138023 kolozsii +  2020. február 10. 08:30:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.
Nagyon gondolkozom rajta , hogy a 7es 2.4 AT Accordomat lecseréljem egy 2.2 fl dízelre. De viszont munkábajárásnál 10km-nél nem megyek többet , hétvégén azért már a vidéki utak raknák bele a km-t. Sokat olvasom , hogy rövid távra dízelt NE, de én félig meddig arra használnám.
Mi az amitől tönkremehet egy dízel a rövidtávokban?
2020. február 10. 15:17:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #138027 
2020. február 10. 11:02:06: megválaszolva Yakumo +  által, → #138025 
2020. február 10. 10:53:19: megválaszolva aS WRX +  által, → #138024 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.39, 0.35, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.011 mp, 13 query