mint lentebb is írtam azért van különbség utángyártott és utángyártott között is.
jó példa erre a HAMP olajszűrő ami egy utángyártott cucc, de minőségben gyári szint, sőt. igaz a HAMP-et is a Toyo roki gyártja aki a gyári szűrőt is, így nincs akkor meglepetés, hogy jó a minőség. vagy éppen egy mugen olajszűrővel se fogsz mellé lőni.
amikor utángyártott szűrőkről beszélünk akkor ilyen jakoparts, nipparts és társai-ra gondolok. akik nem is gyártók (nipparts pl.) hanem csak csomagolócég aki éppen azt tesz bele a dobozba amit kap. hol jobbat, hol szarabbat...
Ha meg van neked az a videó, ahol a Honda olajszűrőt hasonlítják össze a más gyártóéval szívesen megnézném. Egyelőre nem találtam rá neten. Az számomra sem kérdés, hogy a gyári jó viszont sokszor találkozok azzal, hogy bármilyen utángyártott csak sz.r lehet. Nem akarok meggyőzni senkit semmiről csak érdekel a háttere, hogy miben jobb a gyári.
A "legjobb olaj" téma is elég megosztó, ahogy olvasgatom. Ott sem lehet igazságot tenni...
az utángyártottak sok esetben silány minőségűek, visszacsapó szelep nélkül, a házon belüli szűrő anyaga sem olyan...
de vannak erről vidik is ahol szétvágják a különböző szűrőket.
persze nyilván van különbség utángyártott és utángyártott között is, de egy olajszűrő esetében olyan szinten minimális pl. az árkülönbözet, hogy egyszerűen nem éri meg ezen spórolni, kisérletezni szvsz.
mennyi egy ugy. szűrő? 1500 ft.? a gyári 3000
sok esetben keresik a "legjobb" olajat hogy milyet tegyenek bele és akkor hozzá ugy. szűrő... hm.
Ezt az "olajszűrőből csak gyárit" elég sokszor hallom/olvasom. Miért nem jó a Bosch, Mahle, Mann-Filter, Valeo olajszűrő, ami kb. 1/3 árban van a gyárihoz képest?