Annak is késett az automatája? Mer a Kia olyan volt, h ha ráléptél a gázra, akkor 1 sec hatásszünet után indult el. De ha már gurultál, monnyuk egy körforgó felé, s amint meggyőződtél, h nem jön semmi, s a gázra léptél, inkább 2 másodperc volt a késlekedés.. Nem is dicsérik azt a duplakuplungost, a szervizükben sem.
Nekem Tucson 1,6 T-GDI volt egy darabig a céges autóm, 7 sebességes automata. Semmi gond nem volt vele, és eléggé tetszett, még ha nem is vagyok automata párti, akkor is
Semmi gond nincs ezzel a motorral, ha normálisan karban van tartva 250.000-300.000 km elmennek. Több ilyen motor is van ismerősi körben , illetve az előző N-emben is ennek a továbbfejlesztett változata volt. Sok-sok ilyen motor van a csoportban ami pályanapokon is részt vesz szép számban, és már 150.000 km felett van a kocsiban. Motorcseréről eddig nincs hír. 1-1 kisebb alkatrész hiba eset előfordult, de hol nem? Illetve garanciában cserélték.
A motor miatt nem kell félned. A váltó még 1 kérdés mert a 6 sebességes automatát dicsérik, de ha manuálissal veszed biztos semmi gondod nem lesz. Amúgy az 1.6 T-GDI ( 180LE) motor meg a 2019-es Tucsonomban volt sose volt semmi gondja, és azért bejártuk vele európát családdal. Most februárban adtam el 4 évesen, és nem kellett hiba miatt szervízbe vinnem. 1x egy nyest ette meg a hűtőcsövet és 1 kábelkorbácsot amit sikerült garanciában cseréltetnem.
Viszont érdekes hogy itt egy darab kép sincs a motorról