HONDA fórum
2024. május 4. szombat, 20:34,  Mónika, Florián Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve
HONDA Szerviz

#125321 Tomi77 0  2024. április 7. 19:43:28 re: #125319 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 100-as meg a 95-ös között az oktánszámban van különbség (nyomástűrés) és a biokomponens arányban 5% és 10%
Azért érzed a 100-assal erősebbnek mert kevesebb benne a biokomponens amit beleraknak. Ezért valószínű tökéletesebb az égés. Ezeket a motorokat benyára tervezték, ezért minél "tisztább" az üzemanyag, annál jobban leadja a nyomatékot.

Egy kurva nagy faszság az egész biokomponens bekeverés...
2024. április 7. 19:56:34: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #125322 

#125319 KawaBazsy 0  2024. április 7. 17:45:03 re: #125318 (Tomi77 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 100 is lényeg, ha olyan a motor. A pickupomat nem nagyon érdekli, az ATS viszont erősebb vele.
2024. április 7. 19:43:28: megválaszolva Tomi77 0  által, → #125321 

#125318 Tomi77 0  2024. április 7. 17:43:15 re: #125316 (KGergely 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem az a lényeg,h. 100 vagy 95, hanem a biokomponens tartalom.
E5 a jó midnen benzines motornak. Ezek nem etanolra meg egyéb szarokra lettek kitalálva.....
Jó az OMV super 100 mert az is E5 benzin.
2024. április 7. 17:45:03: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #125319 

#125316 KGergely 0  2024. április 7. 14:10:02 re: #125309 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm a korrekt válaszodat! OMV Super 100-at szoktam bele tenni minden alkalommal, hát elgondolkodtam azon, hogy lehet inkább egy ilyen motornak a 95-ös tenne jobbat? Bevallom keveset használom az autót, de ha használom akkor oda taposok a motornak, hogy ne lustuljon el! Mindegy gondoltam rá kérdezek, hátha találkozott már valaki ilyen jelenséggel.
2024. április 7. 17:43:15: megválaszolva Tomi77 0  által, → #125318 

#125309 Yakumo +  2024. április 7. 09:27:45 re: #125308 (KGergely 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ilyen autóm volt 14 évig, de jelen esetben nem leszek túl hasznos sajnos.

01: Ilyen nekem egyszer fordult elő csak, mentem városban, egyszer csak lefulladt a városban, amikor lámpánál megálltam és ezt bizony elkezdte rendszeresen játszani, jól be is szartam. Kiderült, valami szart tankoltam, (tényleg pont előtte számomra ismeretlen kúton volt a tankolás) rátankoltam tele megint, kicsit megküldtem szegényt, hátha tisztul tőle és vagy attól vagy csak simán, de onnantól soha többet nem volt ilyen szerencsére.
Esetedben (vagy ugyanez) vagy talán benzinszűrő lesz, de csak tipp, semmi más sajnos.

02: Ez Hondáknál létező dolog, ha történik valami elektromos szinten, akkor ahhoz változik az alapjárat.
DE. Ennek pont fordítva kellene történnie, terhelésnél pont meg kéne kicsit emelnie a fordulatszámot, (volt Accord-om is pl., annak álló helyzetben tekergetted kicsit a kormányát, akkor adott egy minimális gázfröccsöt hozzá mindig automatikusan)
Mondjuk az elektromos szervót tényleg nem illik végpontban gyaktatni, ahogy eléri azt, vissza kell kicsit venni, mert csak szenved. Ettől függetlenül van ott valami elektromos probléma, ha konkrétan elhalványulnak a fények, pláne egy sima váltásnál. Ez lehet generátor és mivel az első pontnál is felmerült ez, talán, de csak talán, ez lehet a közös metszéspont.

03: Ez a beázás gáz, de ilyen tapasztalatom kicsit sincsen, ilyen nem történt, így elméleti meg találgatás szintjén sem tudok hozzászólni sajnos. [SMIL:/mosoly.gif]
2024. április 7. 14:10:02: megválaszolva KGergely 0  által, → #125316 
2024. április 7. 09:32:30: megválaszolva czizs +  által, → #125311 

#125308 KGergely 0  2024. április 6. 23:18:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Helló sziasztok! [SMIL:/mosoly.gif]

Szeretnék segítséget kérni!
2001 Civic 1.4 Benzin 66kw EU

#01
Megyek az autóval kb. 10perce, 50km/h sebességgel, megállok a pirosnál és hangtalanul lefullad, következő kanyarnál félre parkolok és lefullad. Pöcre indul semmi baja, alapjárat rendben álló helyzetben, és azután normálisan megy tovább és nem fullad le. Mindig fékezésnél az alapjárat le esik néha nagyon, néha épp hogy, néha normálisan jár. Mikor milyen kedve van. Eleinte a katira gondoltunk, hogy elvan tömődve. Ki lett szedve, egy darabig jó is volt, és most megint kezdni. Szerelő a pillangó szelepre gondolt. A neten azt olvastam, hogy ez lehet alapjárati motor, benzinszűrő, benzinszivattyú, generátor.

#02
Mennyire természetes, hogy az elektromos ablakot felhúzom, vagy a kormánykereket kitekerem teljesen jobbra, vagy balra, és elhalványul a világítás és az alapjárat is minimálisan csökken? Néha előfordul olyan is, hogy váltásnál egy ezred másodpercre a fény szintén elhalványul, de csak egy szemvillanásnyit.

#03
Hol folyhat be a víz?
Minden esős nap után a gázpedál alatt áll meg a víz, hol kevesebb, hol több.Télen az egész eleje bevolt ázva, konkrétan pecázni lehetett a hátsó ülésről, és ez menet közben képes volt a vezetőoldali ülés mögé folyni! Ajtó szigetelése rendben, tűzfalnál, alul minden rendben, a motortérnél az elvezető csatornát kitakarítottuk azis tiszta. Szintén olvasgadtam, hogy esetleg fűtő radiátor? Klima? Az megint nem lehet, mert esős napok után van látszata.

Mik az ötletek/tippetek?
Válaszotokat előre is köszönöm Hondás társak!
[SMIL:/szetvert.gif]

2024. április 7. 12:33:20: megválaszolva Tomi77 0  által, → #125313 
2024. április 7. 09:28:56: megválaszolva czizs +  által, → #125310 
2024. április 7. 09:27:45: megválaszolva Yakumo +  által, → #125309 


2024. április 6. 23:22: Szerkesztve KGergely 0  által, megtekintés
2024. április 6. 23:19: Szerkesztve KGergely 0  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.28, 0.32, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.264 mp, 12 query