Csak ha visszavásárolom a Legend-et.
(mert őt vitték előttünk ilyen amcsi nagy vasakkal foglalkozó szerelőhöz, lévén Acura is van belőle és ugyanaz kb.)
De persze erre vajmi kevés az esély. Egyetlen szekér meg amit megvennék és amerikai, az egy Chevrolet Camaro, de arra MÉG kevesebb az esély, hogy akár életemben vennék egyet.
Jól hangzik. :-)
Voltam reggel Ecseren, oda költözött az Usa autó szerelőm. a esetleg rákívánsz egy ilyen nagyvasra, majd megadom az elérhetőséget, nem kell messzire vinni.. :-)
Hajajj, hosszú lenne, a lényeg, hogy FULL rendbe akarom hozni. Szerencsére jó kezekben volt, így bőven nem nulláról indulok, de ezzel együtt is van dolog.
Konkrét hiba az nincs, ezt le kell szögezzem, csak olyan dolgok, amik lehetnének újabbak vagy jobbak.
De a lényegi kérdésedre válaszolva, mert tudom mire gondoltál főleg: Plusz dolgok inkább optikai részről lesznek, (16-os felnik, új gumik, tervben van fóliázás is a karosszéria hiba javítása után) motorikusan nem nagyon akarok hozzányúlni, mert ez így a jó ahogy van.
Marha jó vele "cruise-olni" és leszarni mindent. Nem érdekel, hogy csak 90 ló, amikor ehhez a kasztnihoz teljesen elég az. Itt nekem nem ez számít, hanem az az érzés, hogy milyen rohadt jó futóművet tudtak ezek csinálni már '93-ban is, fogja az utat, lapos, széles, könnyű. Egyszerűen baromi jó és kész. Tegnap is, Mende is Gomba között olyat kanyarogtam vele, tiszta élmény volt, komolyan.
Ha egyszer is úgy döntök, hozzányúlok mégis a blokkhoz, akkor is marad az 1.5 szívó, ami maximum VTEC-esítve lesz, de semmi több. Semmi VTi, semmi K20-24 és semmi turbó. Ez így jó.
Az elmúlt három és fél évben sok boldog kilométert tettünk meg együtt, hibátlanul teljesített, ahogy egy ilyen vastól ez elvárható.
Több megelőző és persze kötelező karbantartáson átesett, nemrégiben volt rajta egy kis lakatosmunka+fényezés (kezdődő hátsó ívek még időben javítva, illetve egy kis hiba a taposólemeznél.. minden képekkel dokumentálva), most kapott új féltengelyeket, vezérlésben kb. 10e km van, azzal egy kosszal (másodjára is) kitakarítottam a "méregfogának" számító EGR rendszerét, illetve a szívósort, így motorikusan jó ideig rendben lesz.
Pár hónapja kapott új első-felső lengőkarokat, hátsó gátló szilentet. (Hátul a közeljövőben szükséges lesz egy kis szerviz, pl felső lengőkar.)
Az első üléseket újrabőröztettem, a hátsóra egyelőre még nem került sor..kb a fele anyag meg is van hozzá.
Miután elhoztam, átesett lakkorrekción/políron, azóta folyamatosan waxolva és vigyázva volt, télen pedig nem használtam, ennek ellenére előfordul rajta pár karc
Érdeklődés esetén szívesen küldök nagy felbontású képeket és persze személyesen alaposan körbemutogatom.
Az ár irányár, fórumosnak még inkább.
Nem tudom, hogy a ritkasága vagy kiállása miatt, de gyakran utánafordulnak az emberek, ami viszont a legjobban fog hiányozni, hogy én is mindig visszanéztem rá, ha leparkoltam valahol..