Ha nem szoktad az ilyesfajta csótányokat, bizony elég nehéz tud lenni. Nem a kuplungolás maga, hanem míg kitapasztalod, hogy a talicskát miként lehet aránylag normálisan hajtani.
Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit csinál automatával..
Illetve a tiédre is nagyon kíváncsi lennék, hogy nálam mit művelne (hozzászoktam az kis köbcentis turbósokhoz), szívesen gurulnék vele, ha megengeded. A Rapidok pont ezt csinálták/csinálják meg az 1.4 Octaviak is. Csomószor rá kell kuplungolni ée újra belőni a gázadást menet közben.
Azt a problémát már feladtam, elhiszem neki, hogy már nem tudok vezetni.
Ez az újabb akciója, ami egyenletes haladásnál jelentkezik kisebb fordulaton, 1500 és 2000 között folyamatosan rángat, ez városi tempónál pont ideális...
Na ez szűnt meg teljesen annál a tanknál, aztán visszajött újra.
Én eddig nem nagyon tankoltam 100-ast, csak néha a motoromba, meg a téli leállásra szoktam azzal megtankolni.
Viszont most elkezdtem próbálgatni, ahogy múltkor írtam az autóvásárlás topikban, ugye van ez a rángatása a Kiának, amire a szerviz sem tud mondani semmit. 2-3 hete megtankoltam a hegyeshalmi Mol kúton 100-assal, mintha kicserélték volna az autót. Sokkal dinamikusabb lett, de a lényeg, hogy teljesen megszűnt az a rángatása, gyönyörűen egyenletesen ment, mint korábban. Ez tartott egészen addig amíg az a tank ki nem fogyott. Tankoltam a dunaújvárosi Mol kúton 100-ast, ugyanúgy rángatott újra. Amikor ez is kifogyott, tankoltam a dunaújvárosi Shell kúton 100-ast, ettől még jobban rángatott. Ma reggel tankoltam a dunaújvárosi OMV kúton 100-ast, még erre kíváncsi leszek, de még ezzel nem mentem szinte semmit, majd a napokban kiderül...
Na most vagy a kutak között is nagyon nagy a szórás benzin minőségben, vagy semmi köze a rángatásnak ehhez, csak véletlen volt, hogy azzal az egy tankkal tökéletes volt.
(vagy jöhetnek az összeesküvés elméletek, hogy a hegyeshalmi Mol kúton biztos osztrák üzemanyag van... )
Ez is csak akkor igaz, ha van rá térkép az ecuban, magyarul alapból magasabbb oktánszámú üzemanyagra van kitalálva.
Ez esetben is szerencsésebb úgy fogalmazni, hogy az ilyen autó a 95-tel gyengébb, a "százassal" pedig gyári.
Nagyobb elôgyújtás enged meg a prémium benya, növelve ezáltal a teljesítményt.
Nálam a fogyasztás is jobb a prémium naftával szal ha így nézem akkor közel ott vagyok mintha a simát tankolnám.
Az etanol tartalom is kevesebb jóval a prémium benzinben.