Kicsit több mint egy éve vártam arra a 2:21-es időre, hát most összejött!
A pénteki MTA3 Hungaroringnek viseletes r888-akkal és már vastag 22mm-es hátsó stabrúd upgraddel vágtam neki. Annyira nem pakoltam ki mint anno, mert az elkönnyült popeszt folyamatosan korrigálni nem volt jó, így csak az anyósülést vettem ki. (meg persze ami a csomitartóban volt)
A nap célja bemenni 2:22 alá.
Első karika 2:24, tyübammeg, mondom ebből nem hogy 2:22 alatti nem lesz de még a 2:22 is nagyon izzadós lesz.
Pár kör után jött egy 2:22.379, ami nekem már PB, mert a régi legjobb időm 2:22.990 volt. Ekkor SzalókiLacinak (másik vti-s) 2:21.532-es ideje volt. Ő volt az ellenfél, aki előttünk ment Bmw 120d-vel megfoghatatlan volt a 2:16-os idejével.
Jött az utolsó etapunk, ahol először jött egy 2:21.8-as idő, ekkor már nagyon örültem, aztán egy hűtő kör után
2:21.350-et sikerül pattintani, ekkor már határtalan volt az öröm. Titkon bizakodtam abban hogy Laci már nem javít az idején, de aztán csak futott egy óriásit még Ő is, 2:20.694, itt is gratula!!!
Ezzel az idővel pénteken a dobogó 3. fokára állhattam, régi álom teljesült.
Ádám hozta a formáját, legjobb idővel 2:12.679-el megyerte a Sport kategóriát, nagy gratula neki is, illetve Bakos Norbinak aki 2. lett ugyanebben a kategóriában. (2:14.209 , szerintem neki is PB)
RaceChrono szerint az optimal lap: 2:20.93 lenne, az nem is túl rossz, -0.43 a legjobb időmhöz képest.
Talán jövőre egy új szettgummán meglesz a 2:20-as idő is, meglátjuk....
Fél nap hómofissz, fél nap szabival oldottam meg a dolgot, így már délelőtt sem loptam a napot, kipakoltam vagy 60kilót:
Aztán az első ülés csak vissza került mert jött Higany a kütyüjével és 12szektor mérését néztük, mit hogy hol merre kellene jobban csinálni. 2. etapban is vele mentem, legyen jó sok mérés, mondom majd a 3. etapban kiveszem az ülést és akkor meghúzom a frankót....ekkor szakadt le az eső. Így utána már nem is tudtam menni, ergo a 3. etapot lecsapták.
Napi legjobb időm: 2:23.444 , szerintem ember és ülés nélkül minimum 1mp-et még lefaragtam volna, volna mert útközben a fékolaj is felforrt. Épp ma jött meg a motul5.1-es fékfolyadék. A mérésekből az látszik hogy ha nem feszülnék rá annyira akkor könnyebben is jöhetne a jobb eredmény. Illetve még annyi, hogy így kipakolva eszméletlenül tört ki a segge a kocsinak, folyománya hogy az asr merevítő már megvan, használt ek9 stab rudat vadászok (lenne új 70ezerért de annyit nem adok egy vas darabért), hátsó felső merevítő is lesz.
Fék amúgy jól bírta, ha a fékolajfelforrást nem nézzük. fékbetét
Most egy másik kanyarral gyűlt meg a bajom, amivel eddig nem, valahol mindig el kell mennie egy jó körnek.
A kocsiban és bennem is megvan a 2:21-es idő....remélem egyszer csak összeáll egy jó kör.
Köv kanyar a Pannonia ringen június 14-én. Itt még nem jártam, új élmények jöhetnek....