HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 22:04,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#8472 Janik_a +  2015. június 30. 16:37:29 re: #8468 (Pokos + )  ←  ‹›  +6 | rejt
Kitartás ?! :) még most jön a java. Olyan élményt ad a ctr, hogy nem akarom abba hagyni. Teljesen kirángat a hétköznapokból, mintha drogozna az ember. Arra a pár körre ténylegesen mindent kikapcsol bennem, míg a pályán vagyok.

Korábban el kellett volna kezdeni ezt :)

#8468 Pokos +  2015. június 26. 08:44:34 re: #8461 (Janik_a + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sajnálom, bakker! Lényeg hogy te jól vagy! Verda majd rendbe jön! Erre vetted nem?! Hogy keressed magad és a verda határait a pályán! Ezekből sokat tanulsz! Kemény tanulópézzz! De ezeken is túl kell lenni!

KITARTÁÁÁÁÁS!
;)
2015. június 30. 16:37:29: megválaszolva Janik_a +  által, → #8472 

#8461 Janik_a +  2015. június 25. 09:24:57    ‹›   →  ↑  +13 | rejt
Sziasztok!
Kis élmény beszámoló tőlem :)

Károk ellenére jól érzem magam.



Első 20perc: (6kör)
Felvezető kör gumi melegítés autók elengedése után, a tempót emelve kanyarokat forszírozva gurulgattam. Mikor már éreztem, hogy minden rendben elindítottam egy tempósabb kört rövidebb féktávokkal. Sajnos még mindig gondjaim vannak a pálya pontos felmérésével, nagyon jól látszik, hogy mennyire darabosan vezetem az autót. Mindenesetre, így tudtam futni egy 2:16 os kört, örültem nagyon hisz 1.5mp es javulás a legutóbbihoz képest. Viszont egy radical csúnyán megforgott a kettes kanyarban-piros zászló- ki a boxba. Majd visszamentünk még pár kör erejére, de inkább ne tettük volna. :) Második körön az Alesi-t rossz ívről indítottam meg, amivel nem lett volna baj, ha lassabb tempóval megyek. Jött az ilyenkor szokásos hátsó tapadás megszűnés és megforgás. Míg a betonozott bukótérben voltam nagyon komolyat lassultam, viszont a füves részre érve -igaz már nem nagy tempóval, de ment tovább a csúszás. Ott persze már zéró fékhatással. Vártam a becsapódást. El is könyveltem, ez van oda a szép karosszéria. Az ülés, öv, sisak jól vizsgázott szerencsére, nekem semmi bajom nem lett -persze nyakam azért érzem- , a kocsi oldala, mint a balaton hullámos lett :) Igazából nem vészes... Semmi nem kapott értem ez alatt a futóművet. Persze kell egy jobbos tükörlap mert az összetört de ennyi , meg persze a tükörlap összetört. Indítózás és irány vissza a pálya. Tükör hiány miatt inkább a füvön végig poroszkáltam a boxba, szemlézni a kocsit.
A lapot vissza hefteltük szalaggal, hogy azért lássak valamit hátra, átnéztük a futóművet, körbe guminyomás. Giga magas 2.5 bar . Sajnos még mindig nagyon nagy tempóval akarok a kanyarokba belemenni és vagy rossz az ív terhelem a gumit amitől túlmelegszik. Tanulnom kell sokat.

Második etap. (4kör)
Felvezető kör pici gumi melegítés, de már próbálgatva a kanyarokat. kop-kop-kop, nem volt benne az előző etap félelme a kiforgás-törés miatt. Második-harmadik körre futottam megint 2:16 os időt, na akkor nézzük mit tudunk. Neki lódultam a 4. körnek és a célegyenesben sajnos sikerült egy 4. ből 5. helyett 3. fokozatot váltani... Tört volna el a kezem inkább :) , de szidtam mindent magamat is és a buddyclubb csillió forintos shortshiftert, mert megbíztam benne, hogy pontos lesz de nem. Sajnos meg is lett a baj. katt katt katt... a 2. kanyarig le tudtam gurulni de onnan már sehova. Feltoltuk a boxba a kocsit. Ment a tippelés hogy mi lehet. Persze a legrosszabbra gondolni se akartunk, mertünk. Vissza Sanyi műhelyébe. Szívósor le, ajjaj... 3 as hengerben a jobb oldali szívó szelep leszakadt. Innentől nyilvánvalóvá vált, le a hengerfej, hogy felmérjük a károkat. Fej talán javítható, ha nem ésszerű a javítás, akkor kuka. Motor 3 as henger tropa a dugó tetejét összeverte a beszakadt szelep. Hüvelyfalon is sajnos komoly bemarás, így komoly kérdőjelek jelentek meg a motorral kapcsolatban, hogy egyáltalán mi is legyen vele.
Meglátjuk :) , mint minden ez is csak "pénz" kérdése.
Némileg a motorsporton kívülálló okok miatt mondhatnám, hogy szorít picit a cipő, de remélhetőleg aug 10 re a MTA III. hungaroringi kupára valamit összerakunk Sanyival. :)

Mindent összefoglalva:
2:16 os időket tudok a kocsival bemelegítő körök után futni és javulás is lehetne benne, ha nem lettek volna ezek az akadályok. A kocsi szétborítása után nézegettük a "telemetriát" és külön öröm volt, hogy ha optimálisan kört nézem, akkor a tegnapi napomban 2:14 es idő volt. Úgy hogy 11kört se mentem a 2*20perc alatt.
Sok a ha... Találkozunk aug 10-én ;)
Üdv J
2015. június 26. 08:44:34: megválaszolva Pokos +  által, → #8468 
2015. június 25. 11:15:14: megválaszolva zolynet +  által, → #8462 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.29, 0.33, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 8 query