A sisak nem árt, ha az ember komolyabban tervezi a racsingolósdit, szerintem inkább szokd,
nem olyan jó élmény fejjel levenni a B-oszlopot vagy az ablakot
Optimális esetben jó, ha két autóval tudtok kimenni, és vinni néhány alap szerszámot,
elracsingolni való gumit, lehetőség szerint felnin (bár megoldható helyben is, gondolom nem ezzel szeretnél maszatolni),
tartalék fékbetétet, meg kötegelő sem árt, ha esetleg beüt a fos. Meg nyilván olcsóbb ha van aki el tud vontatni, ha kicsit odavered a hűtőt, vagy megpurnyad a motor, bár én trélerpárti vagyok
1. Elsőre elég-e egy 20 perces menet, vagy érdemes rögtön 2-re jegyet váltani, hogy kis pihenő után újra körbenézzen az ember a leülepedett tapasztalatokkal?
2. Erősen aggaszt az ahogy a múltkori kakucsi gurulás után kinéztek az utcai gumik. Jól viselkedtek, de rendesen látszott rajtuk az a kb 10 kör amit kaptak. Nem tanácsolták, hogy visszamenjek és gyilkoljam tovább. Itt mi a helyzet? Több egyenes, de nagyobb tempó, nagyobb kanyarsebesség... Felrakjak legalább két használt nyárit a téli felnire és vigyem le magammal? Van ott lehetőség gyorsan kereket cserélni?
3. Vmi ajánlott "extra" felkészítés egy teljesen gyári setupnál? A múltkor annyi volt, hogy kicsit a max szint fölé töltöttük az olajat, hogy nehogy kimaradjon a kenés ha nagyon "ellögybölődik" Fékek rendben. Hátsó kicsit régebbi, de gondolom nem az lesz kevés!
Érdemes esetleg hűtőre ránézni, ilyesmi?
4. A szabályzatban nem írják, hogy kötelező lenne a sisak. Nem is kell ugye? Nagyon zavart a múltkor, tök fura volt a térérzékelés, és nem hallottam rendesen a motort.
5. Volna még egy a kategóriákról és a besorolási procedúráról, de ezt tényleg inkább privátban.
6. Bármi ami hasznos infó és beleesik a, "ha ezt tudtam volna előtte" kategóriába.
+1 Vmi jó és egyszerű szoftver droidra ami alkalmas valahogy köridőket mérni? Tudom stopper, de vmi okosabb?
Szerintem oktató célzattal, privát helyett inkább itt tedd fel a kérdéseidet,
így okulhat belőle az utókor, és később már nem kell valakinek mégegyszer
feltenni őket
Nagyon-nagyon rajta vagyok, hogy a kis bemelegítő után megkergessem a vasat a közeli H-ringi nyílt napok egyikén.
Volna valaki aki bevállalja, hogy privátban zaklassam pár "első bálozós" technikai kérdéssel?