Ha ki akarsz (vagy más) próbálni egy pontosabb gps-es köridőmérőt, nekem van, következő pályanapra tudok adni. Jópofa dolog precízen visszanézni a dolgokat, mikor hol milyen íven ment az ember, hol fékezett, hogy gyorsított ki, szektoronként vagy akár kanyaronként megnézni mikor hogyan volt a leggyorsabb... bár autónál a kisebb sebesség miatt talán kisebb eltérések vannak az ilyen dolgokban, mint motorral, de lehet hasznos tud lenni egy-egy ilyen elemezgetés annak, aki nagyon az időeredményre hajt (mint ahogy látom itt jópáran ).
Ja a videón épp nem az elbaszott kanyar van, én úgy gondolom erősen ráteszem a Mansellben, de aztán lehet hogy még jobban lehetne. Majd legközelebb Pók beül, viszem egy kört hogy hogy megyek, és jól megmondja a meglátásait. Aztán kiteszem, kiveszem a jobb első ülést és megyek tovább.
Célegyenes végén a racechrono app 179km/h-t mutat, de ugye az se jó mérce. (telós gps ugye nem ideális, tansponder ilyet meg nem mutatott, sajnos)
Jézus ereje, Max mit csinált az autóból, rakétát?
Neked van sperr a kocsiban? Szvsz a második videós féktáv simán jó lenne, de ha így váltogatsz vissza és engeded rá a kuplungot, az kitolja a fékutadat. Ha utána nem padlóztad volna le, akkor szűkebben és hamarabb befordulsz. Ha jól nézem, akkor ez volt a 22-es köröd is? Legközelebb simán mész 22 alját, ha nincs ilyen hiba. A Mansellben nehéz videón látni az ívedet, de a Pókos az tuti, hogy faszán szűken, betonon veszi, ha te nem, akkor kövesd a példáját nyugodtan.
Ezeken a videokon látszik,hogy a gumik megkapják a törődést.
Jöhetnek a szaki vélemények, hogy hol mit csináljak másképp, szívesen veszem!
Nagyon be voltam rozsdásodva, a célegyenes utáni első kanyart rendre elbattam. Hol hamarabb hol később fékeztem.
Ádám durrogása, 8mp-nél még lángcsóva is, sajnos messze voltam tőle, majd legközelebb közelebbről felveszem:
igen, amúgy sanszos, hogy a gumikat nem jol használjuk... de ha jobban bánnánk vele, akkor 24 a top idő... bár.. nemtom... nem vagyok egy VETTEL hogy gumikopás nélkül végigmegyek egy etapot
Gratula mindkettőtöknek a szép időhöz. A gumival lehet túl agresszívan bántok és azért melegszik el. Én azt hiszem 1,5 hidegen mentem, de sosem kellett hűtőkört mennem, pedig a tavalyi versenyen (és tc napon) volt vagy 60-70 fokos az aszfalt. Persze ezt innen nehéz megmondani, de lehet, hogy ha ezt kiküszöbölöd, akkor az időd is sokat javul még.
2015. április 13. 12:11:01: megválaszolva Pokos + által,
→ #8237
Először is hatalmas gratuláció a nyerteseknek, Szecsei Ádám megint behúzta a sport kateg 1. helyet,
illetve Keresztes Péter (Pók) a street kategória dobogójának a 3. fokára állhatott fel.
Janikának is gratula, jó lesz az!!! Brutál szép az autó és a hangja is nagyon állat!
Beszámolhatnál az élményeidről. (az előző napiról is )
Még megemlíteném Bakos Norbertet a fehér VTi-vel 2. lett a sport kategben, respekt!
(tudja valaki mi a fórumos neve, vagy hogy egyáltalán fórumozik-e....az autó tudom hogy fórumosé volt KUL-xxx)
Sajnos lecsúsztam a dobogóról, 4. lettem, ami nem rossz, de eléggé csalódott vagyok.
2:24.130-as időmet 2:22.990-re ugyan javítottam (egyéni csúcs), de az az igazság hogy sokkal többre számítottam a javulást illetően. Célom volt 2:21 eleje/közepét futni.
Street:
1. Asztalos Ferenc 2:18.774 Toyota MR2 (űridő, ez elég durva ... ja hogy 960kg a kocsi, aham)
2. Tölgyesi Attila 2:21.549 (Bmw 328i)
3. Keresztes Péter 2:22.075 (Honda Civic Vti 3dr)
Hecsi súlya 1080kg (fél tankkal), míg az enyém 1128kg volt 3/4 tankkal.
Azért vagyok csalódott mert 2:21 elejeközepe időt szúrtam ki magamnak, de mikor felmentünk az első gyakorlásra és láttam az eredményt, nem hittem el hogy így be vagyunk rozsdásodva.
Az elején 2:24es időt mentem, mondom na neeee. Már két kör után nyaklott el a gumi és kellett a hűsítő kör.
1.6nyomással mentem fel, 2.1bár volt benne mikor rámértem. Később már csak 1.7-1.8ra mászott fel ha úgy csináltuk hogy 2gyors kör és egy levezető.
/Ha a legjobb sectorokból teszi össze az app akkor 2:22.1-et mentem volna./
Jah, 12emberből lettem 4., ami azért nem rossz, csak nem jött be a számításom, illetve igazán egy jó kört sem sikerült összeraknom. Már az első kanyart vagy hamar vagy későn fékeztem meg, egyszerűen nem tudtam ráérezni hogy hol kellene. Csak ezzel volt gondom a többivel nem. Majd legközelebb, illetve legközelebb már felprogizva. (remélem)
Még a sport kategbe is be-beférünk....főleg hogy az audi a6 2.7T quattro-t is vertük.