Mennyi a trapje? Abból lehet nagyjából látni, hogy mennyire erős. ET-t tessék elfelejteni már, nekem a Skunk2 catback-el 157 lóra mérték a hecsi ek4 civicem. Most akkor az gyári vagy sem?? (előtte meg biztosan gyengébb volt a lyukas kipuffal ) Így volt 143-as trapem 1/4-en 1/8-adon meg 11X. Normál váltásokkal és elindulással széria autóknál 1-2 Km/h nak kell lennie a szórásnak.
A rajtokat rendre elcsesztem, de azért még "hátrányból" is szépen elmentem.
A végsebességem mind3 esetben 150 felett van, szal azért itt látszik, hogy van némi power.
Ott ahol tudtam 2.4-es 60 lábat húzni, egybôl 14.9 lett az idô.
Igaza volt Sergeynek, ezzekkel a modokkal 14.7-14.9 amit tud az autó.
A gyári ats ilyen 15.7-et tud, az fn2 pedig 15.5-öt. Persze ez erôsen sofôr függô is, voktak ott csehek fn2-vel és ilyen 15.7-15.8-kat mentek...
Azt gondolom, hogy azért a 6 tized az nem kis különbség...
ez volt a 2. futam (amikor is én még mindig bekapcsolt VSA-val mentem...), a 3. futamra vettem észre, akkor kikapcs, de csak 15.55 lett belőle. Szabbnak a 3. futam lett 14.960...
igen, erősebb a SZABB AUTÓJA mint egy gyári FN2. ez tény lett. de azért maradjunk tényszerűek és mint a fenitek is mutatják, nem őrült nagyok itt a különbségek, szóval a gyári ATS vs. gyári FN2 csata is elég egyértelmű lenne.....
ami még érdekes: 1-2-ben mindig én voltam elől, Szabb a 3. fokozatban tudott feljönni és elmenni. ez kb. az amit DW is írt, hogy így lesz...
Szabb elsőre húzott egy 15.2-őt míg jana jobb rajttal, jobb reakcióidővel 16.2-es időt. Szabb legjobb ideje 14.9 lett ami bazi jó. Érinthetetlen volt .