Robi szerintem azért, mert idén szinte csak páran vettünk részt az összes versenyen azért szerintem nincs több jogunk, mint másoknak akik jövőre akarnak jönni, vagy csak egy-egy versenyen jelenek meg.
Hiszen nem egy zárt körű rendezvényről van szó és az lenne neked/nekem/nekünk is a legjobb ha mindig lennének újak is akik növelik a verseny színvonalát és esetleg rá is kapnának az egész éves versenyzésre....
Peace.....
A többi meg már nem csak neked......
Én még mindig a Chriss féle kategóriákat tartom a legjobbnak, mivel akkor az esi-k, 1.5-vtecek és a többi márka sportosabb autóinak is lenne esélye (1.3 swift gti, corsa gsi...........)
as2: a vti-k, intik össze férhetnek mivel ahogy többen is mondták a vti-ből nem nehéz inti szintet csinálni és akkor az off márkák örülhetnek (golf 1-2 gti, swift sport, corolla gti/nissan sunny gti/colt gti a régiek)
as3 meg 1.8++ hondák a b20vtec, s2000, offból astra/kadett gsi, golf gti 1.8t/leon cupra (ha marad az hogy egy kat-ot emel a turbo), bmwék.......
Nekem az a meg látásom hogy a hondák között is jó lehet ez a megoldás és az off márkáknak is.
Ha valakinek fúrt/javított motorja van, akkor a 2. túl méretig nem emel kat-ot ahogy eddig is akkor az szerintem továbbra is mindenkinek jó.
Ne haragudj, de mi ismerjük egymást? Engem is felhozol, hogy nem kéne streetben lennem! Szerintem amíg 16-os kerék van a kocsin, minden benne van, még az üdítőm is a könyöklőben versenyen, az autó napi használatnak abszolút megfelel, kocsikázok vele, mitől lennék én profi? Azért, mert jól megy? Na bumm, alapméretes 1.6-os! És az van benne, ami a forgalmiban van!
Annyit újra kérnék mindenkitől, hogy az szóljon bele a témába, aki ténylegesen versenyez is! Ne azok az emberek győzködjék a Zolit akik unatkoznak!
a kategóriákról eddig is ugyan azon a véleményen voltunk...
az utolsó mondatomba kötöttél bele, hogy streetbe ne kelljen már autót építeni, mert oda szerinted csak és kizűrólag gyári vasak menjenek. de ugye pont ezt tetted Te is, HondaR is, HHC Gyuri is, street kategóriába építettetek autót...
bocsáss meg, hogy nem versenyzek. ez talán jövőre változik, ha a tunerem (a luzer) összekapálja magát...
én a street szívó katokra írtam azt amit írtam,mivel eddig ez volt a téma
és ugy látom hogy itt konkrétan olyan kategóriákat akarnak ami a szívo hondáknak kedvez akkor miért ne legyen külön kat?
igaza volt Zolinak
jöhet a minusz
2011. december 6. 21:11:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6831
egyet kell értsek Higannyal... eléggé ellent mondasz magadnak.
ha Te áldozol rá, más is áldozhat ugyanúgy, tehát nem csak a profikra vonatkozik... mert ebben az esetben HondaR-t is profiban kategóriában kellene indítani, sőt ha valakinek direktszűrője van vagy csak más kipufogó rendszere már profiba kellene sorolni. nem?
2011. december 6. 20:22:32: megválaszolva ozoli + által,
→ #6818
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok