A kommented utolsó részére reagálva, ez az első futómű kialakításából is adódik. Ezek ilyenek, már az FK2 is ilyen volt, sokan furcsálták is, de ez normális.
#82897 Laci-DSI
A fekete UFO-t 1100 km-rel vettem, tesztautó volt a csődbe vitt szombathelyi Hondánál amit bíróság lefoglalt és utána ismeretséggel féláron meg tudtam venni…
100%, hogy nem idegenkezűség állt mögötte. Zárt családi ház belső udvarán félig zárt beálló alatt történt. Kivizsgálva ez miatt, és mivel a Casco (most már ezt is tudom, nagyon apró betűs részben egyes biztosítok egyes Casco típusainál be van írva) nem fizet a gépjárműben a gépjármű saját meghibásodásából eredő károkért mert azt jogilag nem rendeltetésszerű használatnak tekintik.
100% elektromos jellegű a motortérben keletkező ”probléma” volt az ok. Lehet valami négylábú megrágott valamit, vagy más gyártási összeszerelési malőr ami 28000 km alatt jött ki, vagy a hold és csillagok helyzete okozta, ezt nem lehet tudni.
#82898 lestaylor
Igen. Nem messze van onnan az egyik családi házunk és a logisztikát oda tudtam egyszerűen megoldani.
Nem szülinap mert az 4 04 lenne, azt meg szerintem kitalálod miért nem akartam. Így 3 11 a névnapom lett…
#82892 grego
Igen a téli az 19”-os FK2 felnin van és nyárinak is valami hasonlót akarok. A télit nem akartam se megvenni se feltenni mert nem akarom télen adott esetben hóba, sózott útra kivinni…
Viszont felkerült rá mert… (Leírom miért, de hangosan senki ne röhögjön ha kérhetem! - lehet az idióták rovatba kellene tennem. A jelenég biztos, a hozzá tartozó magyarázat már csak elmélet.)
Bejöttek a hidegek és bejelzett, hogy guminyomás nem ok, alacsony volt nem is kicsit. Felpumpáltam s hazafelé mikor lassan teljesen alátekert kormánnyal kanyarodtam, néha ”rastogott” mint amikor féltengelyes valami vagy az ABS működik. Biztos rámentem valamire gondoltam… Reggel néha ismét jelentkezett, már direkt alátekert kormánnyal kanyarodtam szinte mindig, de napközben nem volt a jelenség és térköves vagy gyeprácsos részen lehetett hallani normál aszfalt esetén nem. Vittem olajakat szűrüket cseréltetni a zegi Hondába s megemlítettem, hogy ne nézzenek hülyének de nézzék meg a futóművet elöl… sehol semmi minden tökéletes. Jelenség nincs, nyugi annyira még nincs… egyik este jártam volna be az udvarba és lassan kanyarodva megint rastogás. Na akkor volt az, hogy ”nem lesz alvás amíg ki nem derítem”…. s akkor került fel és maradt rajt a téli kerék.
Az ok, hogy hidegbe /értsd -5-6 fok/ alátekert kormánynál a felkeményedett és keményre fújt nyári gumi azon az oldalon ahol kisebb súlyterhelést kapott viszont a kanyarodás miatt a működő difibe nagyobb volt a tapadás mint a kerék és a csúszós felület közt, ott megforgott a kerék (ez látható volt), majd gondolom a kipörgésgátló megfogta s szakaszosan ez adta a hangot...
Szép történet. Jó, hogy leírtad, de azért ez a “füstbe ment” 8 gen nyugtalanít. Hogy a bánatban tud egy szívó benzines Honda állásban elégni magában. Az okáról kiderült valami utána, vagy csak feltételezések?
Köszi.
Nem mondom magamat fanatikusan Hondásnak, a jó és problémamentes autók, elsősorban a japán vonal ami bejön. 2003-ba vetem az elsőt és szerintem most 2023-ba az utolsót magamnak.
Az álom már nagyon régi. A kombi mellé szerettem volna egy nem annyira racionális (nem 2 ajtós) autót. Az akkori feketét cseréltem volna feketére s ez lett volna 2016-ban az akkori Civic Type R Specal Edition verziója. Az ország egy feketét kapott (meg kettő fehéret). Hát kettő dolog történt:
- azt az egyet nem tudtam megszerezni,
- a fekete úgy döntött füstté válik amivel a tervem is füstbe ment. (aznap az autó meg sem moccant el sem lett indítva)
A 6 gen. kombit annyira sajnáltam használni, hogy nézegettem valamit mellé… mindent akartam csak Hondát nem... és mégis. Az akkori kombi tetszett, de már csak automataváltós, vagy fapados comfort volt rendelhető, ezért elengedtem, s helyette lett az utolsó elérhető szürke 5 ajtós raktárkészletes Elegance felszereltségű 9 gen. (akkor már vásárolható volta 10 gen, de turbóst nem akartam)
Az idő csak telt, de az álmokat az ember nem adja fel, a 9 gen. CRT-ket tovább nézegettem, viszont mikor párom bejelentett, hogy babát várunk a prioritás a megszületéséig (2020 június) más lett. Azonban még bent voltak a kórházba amikor eldöntöttem: 2020-as évjáratú CRT az álom de csak facelift verziós, GT felszereltséggel, szürke színben, törésmentes, szigorúan gyári állapotú tuning mentes, SZI-311 rendszámmal.
A rendszám minden autómra előbb megvolt mint az autó, itt is az volt a legegyszerűbb egy telefonomba került, félre volt téve az okmányirodába... csak az új formátumú rendszám bekavart, nem tudták tartani addig amíg a feltételeimnek megfelelő autó is lesz hozzá így egyedibe azt megvettem, autó pedig rengeteg keresgéléssel eltöltött év után 2023 októberében lett hozzá.
Még barátkozunk kell, de ami biztos, hogy a 20”-os gyári felni gyári 19-esre lesz cserélve a tavasszal.
… az év utolsó napján mindenkinek egészséget, vágyainak és álmainak a teljesülését kívánom 2024-re!
Szép flotta, gratulálok! Mintaszerü egy Hondafórumon. Elég komoly fan vagy te is! A CTR új beszerzés, de a rendszámból 2022 júl elötti, gondolom? Nem kis váltás a korábbiak után az adatlapodból.