Szintén kanyarban váltottál 3-ból 2-be?
Csak mert az kb. olyan, hogy elfordítod a kormányt, megrántod a kéziféket, és nem számítasz rá, hogy megindul a segge.
Ez azért picit másabb, mint amikor a határon mész, és számítasz rá, hogy megindulhat.
2020. november 6. 19:26:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #20956
Itt mindenki arról beszél hogy mennyire nehéz vezetni az S2000-et, nekem AP1-em volt, maximum annyit mondanék h gyorsabban kell reagálni a rövidebb tengelytáv miatt mint mondjuk egy ötös bmw-ben, ami hosszabb, de egyébként szuper autó volt, és igen rengeteget mentem vele határon, állandóan keresztben vettem vele mindent, de iszonyat szépen mozgott, szerintem az a baj h sok ember alábecsüli mert csak 240 ló, de közben meg csak nyomkodta a pedált vmi erősebb de sokkal inkább nem sportkocsiban, fantasztikus autó, semmi őrület nincs benne amiről az emberek beszélnek, én esőben is küldtem neki, sőt még hóban is mentem vele párszor, és a sperr miatt sima volt.
Velem amúgy hasonló dolog történt Pesten, jobbkormányos autóbol ültem át 5 percen belül a balkormányos S2000be és már nem emlékszem pontosan a fordulatokra de ilyen 140-150-el mentem esőben 3ikban és 4ik helyett húztam neki egy kettest, ami be is ment simán azonnal elkezdett csúszni de simán meg lehetett fogni, nem akarom bántani a srácot, de béna volt, ezért érdemes amúgy néha szar gumival is menni akár heteket, tök jól ráérzel, aztán mehet a semi slick, csak akkor lehet nem szarsz be ha annak is elfogy a tapadása. Csak reagálni akartam arra hogy mekkora widowmaker az S2000, amivel én nem értek egyet, szerintem csak nem tudnak vezetni az emberek. Van a csoportban egy gokartos srác, fekete S2000-e van, annak idején ő is nézte az enyémet mikor eladó volt, szerintem ő sem tart az autójától. Bár tuti nem is vagyok olyan szinten mint ő, bár én motorral is megyek keresztben néha