HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 00:15,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#51140 Tonx +  2021. július 25. 18:53:45 re: #51139 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Persze de ez volt asszem az első széria utcai kivitel.

#51139 KawaBazsy 0  2021. július 25. 17:30:40 re: #51138 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sok ilyen motor volt.. Versenyen számított az a minimális idő, amit lehetett vele nyerni.
2021. július 25. 18:53:45: megválaszolva Tonx +  által, → #51140 

#51138 Tonx +  2021. július 25. 17:17:54 re: #51134 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Suzuki Srad 600-nál csinálta meg úgy hogy a menetszél nyomta be a levegőt. De itt is csak nagy sebességnél és csak pár Le-t hozott.
2021. július 26. 08:38:33: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51141 
2021. július 25. 17:30:40: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #51139 

#51134 LasiIS250 0  2021. július 25. 16:04:36 re: #51120 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen a szivó motor szív ez tiszta sor, de van olyan hogy torló nyomás .... és ha ez jól ki van építve az tud több levegőt bejuttatni , de akkor sem mindegy, hogy 20 fokos menetszél vagy 40 fokos jut be.
2021. július 25. 17:17:54: megválaszolva Tonx +  által, → #51138 
2021. július 25. 16:07:59: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51135 

#51120 LINSZTER +  2021. július 24. 17:28:24 re: #51119 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem jól tudod. Ugyanazon töltőnyomáson gyengébb lesz egy turbós melegben mint hidegben. Egy 9-10G Type-R nyáron 1.6+bar-t tölt és gyengébben megy mint télen amikor meg csak 1.2-t.
Szívónál meg nem a menetszél tolja be a levegőt, hanem a motor szívja.
2021. július 25. 16:04:36: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51134 
2021. július 25. 09:35:48: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #51125 
2021. július 24. 21:28:40: megválaszolva grego +  által, → #51121 

#51119 LasiIS250 0  2021. július 24. 09:01:09 re: #51118 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én úgy tudom, pont a turbos motorok kevésbé érzékenyek a hőmérsékletre, mert ott annyi levegőt lapátol be amit állítasz neki, ha kell kis nyomást adsz még neki és akkor is meglesz a megfelelő levegőmennyiség !

Szívónál meg épp ami van, amit menetszél tól befelé ..... meleg levegőből kevesebbet tud benyelni
2021. július 24. 17:28:24: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51120 

#51118 LINSZTER +  2021. július 24. 05:49:24 re: #51117 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pad és pad, mérés és mérés között is lehet óriási különbség. Kérdés milyen korrekciókat alkalmaztak, hol van az érzékelő...stb. Azért az se mindegy, hogy 20fokban vagy 40fokban méred, bár szívó autónál kevésbé számít, de ott is számít valamit. Turbósná meg drasztikusan tud csökkenni a teljesítmény nagy melegben.
2021. július 24. 09:01:09: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51119 

#51117 LasiIS250 0  2021. július 23. 16:01:10 re: #51116 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is kíváncsi vagyok, ilyen tengelyekkel , ilyen leömlővel hasonló 4age 175 lovat tudott egyik youtube videóban.... de ugye kérdéses az a motor milyen állapotban volt, milyen tüték voltak rajta, meg gyári vagy írható ecu volt e benne.

Holnap megnézzük tudunk e több benyát adni neki, egyáltalán szükséges e... vagy túl dús lesz a keverék, valamint a gyújtással ha lehetne játszani, ott pár lovat hozhatnánk még !
2021. július 24. 05:49:24: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51118 

#51116 sh adam 0  2021. július 23. 12:38:45 re: #51115 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért -14lovat már csak csak megérez az ember ennyiből.
Én azt gondolom a mérésnél ment el ez az egész.
Kíváncsi leszek a tengellyel mit mutat.
2021. július 23. 16:01:10: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51117 

#51115 LasiIS250 0  2021. július 23. 09:14:03 re: #51114 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Leömlő mindkét esetben OBX márka, USA ból rendelve... kint is sokan használják meg itthon is pár Hachin fent van, ezért nem gondolnám hogy ott megy el!
Érzésre nem mondanám amúgy gyengébbnek, bár olyan hangos lett, hogy lehet a hangokba is lovakat érzek :D

Pad egy friss építés, tavaly októberben készült el , elvileg a két mérés körülményei között csak a hőmérséklet más!

Youtubon van fent egy 4age tuninggal foglalkozó srác, ott is több féle kipuff méretet kipróbált, de nagyobb átmérővel nőtt a lovak száma is , de próbálok minél több infót, tapasztalatot begyűjteni !
2021. július 23. 12:38:45: megválaszolva sh adam 0  által, → #51116 

#51114 sh adam 0  2021. július 23. 07:47:51 re: #51113 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én a rendszert nem okolnám. Vti-n anno mérte csoki (vissza kellene nézni) ha jól emlékszem 45-50-60-as üres csővel és végig emelkedett a teljesítmény. Leömlő után az már csak folytás. Ha számítana akkor versenysportban is lenne rendes rendszer a gépeken.
Esetleg a leömlő okozhat teljesítmény csökkenést ha nincs összhangban a motorral. A leömlő mérete nem túlzottan nagy, mert egy B16-ra pl. a TODA-nál 45ről startol és ott is 60as a kilépő. Esetleg a kialakítása lehet rosszabb.
Én inkább a padot mondanám. Nem értek a padokhoz, de ma oly divatos, hogy mindenki padot üzemeltet csak a kérdés ezek közül ki az aki ért is hozzá?
2021. július 23. 09:14:03: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51115 

#51113 LasiIS250 0  2021. július 22. 23:27:50 re: #51112 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Írható Ecu és szélessávú lambdaszonda is van benne, volt frissítve az új kipuff rendszerhez !
Teljesítmény és nyomaték görbén is végig arányosan kisebb értékeket hozott....
2021. július 23. 07:47:51: megválaszolva sh adam 0  által, → #51114 

#51112 sh adam 0  2021. július 22. 20:21:12 re: #51111 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hozzá lett igazítva az ECU?
2021. július 22. 23:27:50: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #51113 

#51111 LasiIS250 0  2021. július 22. 17:59:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Halihó!

Nem VTI, de hasonló kaliberű motor.... 4age 20V
Volt rajta egy 4-1 es leömlő mely 35 mm es méretről indul és 50 es rendszerhez igazodik , rendes gyári jellegű fojtott középdobbal és egy átmenő sportdobbal!

Kapott egy másik leömlőt, mely 4-2-1 es és 40 mmről indul, és 60 as rendszerre bővül egy átmenő középdob és átmenő végdobbal!

Az új rendszernél eltűnt 14le, igaz a két mérés hőmérséklete között is van eltérés, mert az első mérésnél 20 fok volt és 163le a második mérésnél meg 36 fok és 149 le, de a pad elvileg tudja kompenzálni a hőmérséklet különbséget !

Túl nyitott lehet a rendszer , kellene valami fojtás bele ?

Most kapott a motor nagyobb vezérműtengelyeket is, újra lesz mérve mind a régi mind az új kipuffrendszerrel is!

Van e valakinek ilyen irányú tapasztalata ? Köszi! :)
2021. július 22. 20:21:12: megválaszolva sh adam 0  által, → #51112 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.32, 0.38, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.093 mp, 19 query