HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 10:16,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#50882 LINSZTER +  2019. március 11. 18:18:24 re: #50881 (Byrne + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Én még mindig nem értem, hogy a francba alakult ki az "ESI swap" megnevezés arra, hogy egy VTEC hf-et rárakunk egy nem VTEC-es blokkra. Régen ezt még "mini-me" néven ismertem bár az igencsak régen volt. Nálam az "ESI swap" inkább azt jelentené ha egy ESI motort rak valaki egy nem ESI-be. (B18, B18 swap, K20 swap...stb). Most meg D14 + Z6 fej már ESI swap :D

Takarót nem tudom, de ha már ennyit mókolsz akkor szánj pénzt OBD1-re és rendes programozásra. OBD0 elég "buta" OBD1-hez képest.
2019. március 12. 11:32:12: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50887 


2019. március 11. 18:19: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés

#50881 Byrne +  2019. március 11. 17:11:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Kérdésem lenne ESI SWAP témában :) tudom ilyenkor megy fel a vérnyomása pár embernek :D Pedig új a kérdésem.
Sajnos a neten se nagyon találok rá, hogy a vezérműszíj takaróval mit lehetne kezdeni...

D15b2 alj d16z6 Hengerfej, D16z6 takarót valahogy alulra rá lehet aplikálni?
Vagy valakinek nincs kivitelezésre képe, hogyan alakította át az also d15b2 takarót, hogy passzoljon a felső z6 takaróhoz?

Másik kérdés, hogy obd0-át P06,PW0 stb stb (talán Epromot) programoz még valaki? :)

Üdv.
Tamás
2019. március 11. 19:45:42: megválaszolva Pörzsi +  által, → #50884 
2019. március 11. 19:23:51: megválaszolva Higany +  által, → #50883 
2019. március 11. 18:18:24: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50882 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.24, 0.31, 0.26
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.016 mp, 8 query