Most egy kicsit nagyobb léptékben gondolkodok.A haveri kör egyik része fogja is fejét,hogy "na b+!"A másik fele aki kicsit jobban képben van,az meg bólogat,hogy .."hát igen,ha így gondolom akkor jó,de ne hagyjam ki őket se majd a tutiból .
De,nagy faragás már nem lesz.van 4-5 barkács projektem ami így is fut,idő,mókolás,az elég bőven.Most egy hétig otthon leszek,de nem fogok unatkozni pl. van már 4 láncfűrész otthon amit rendbe kell tenni,abból egy a miénk
Ami hiányzik az az építés során megismert emberek,és azok a történetek amik így kialakultak!Egy részük sajnos kifordult magából és már nem azok az emberek akik akkor voltak (nem csak szerintem),másokkal egyszerűen nem járunk össze,de fészerben látom őket,nincs harag meg semmi,csak mindenki a saját útját járja.
Megfogadom sokak tanácsát és alapból erős autót keresek!
Nekem se jött vissza!
Néha ezért elgondolkodok,hogy itt 3-4000 €-ból mókás 5-6 gent lehet fabrikálni...
Az osztrák srác k20 szívó 300ló a 4 gen 3d kasznival az nem gurulhat rosszul.Igaz az nem is pár ezer €-s történet
Az egyetlen dolog amit az 5-gennél bántam az az,hogy 2 elvileg jó lakatoshoz is elvittem akik sz@r melót csináltak.Vettem volna inkább egy iweld gorilla pocketmig 165-öt és csináltam volna meg magam,a lakatolást.Csak ezt bánom,bár újból nem fognék neki.
Mért? 1.5 főtengely+hajtókar és már 1.5-ös de a biztosítást meg a teljesítményadót még mindig 75le után fizeted, ha sokáig használj, visszajön a tunig költsége
A fúvóka csere ott indul,hogy a gyári tömítés készlet valami 28 000 volt pár éve.De nem is ez a gond.A Ladás korszak után úgy voltam vele,ez is egy karburátor...aha..meg egy vákuum doboz amit egy ecu vezérel .Egy ügyes autószerelő ismerősöm is azt mondta,hogy azt ha egyszer szétszedem,az se rakja jól össze aki megtervezte!Elég ha egy vákuum cső kireped és már sz@r lesz az egész.
Bármit is akarsz kezdeni a D13-al az kúrva sok pénz!Én tudom...meg idő is.
Én azt tudom javasolni amit anno itt sokan nekem is!Add el!vegyél egy erősebbet,mert ilyen 2-5Le-kkel bohóckodnál csak,de legalább jó drágán!Ha meg vtec swap akkor meg még több pénz,még több lóval.De ha azt megcsinálod amit én akkor is kb ott leszel mint egy gyári esi,vagy egy kicsit jobb.
Arról nem is beszélve,hogy a d13 futóműve fapad!A fékek is,főleg elöl és nincs benne stab rúd se elöl se hátul.Szóval ha mindenáron neki akarsz fogni akkor először ezeket rakd be alá és akkor sokkal vidámabb lesz az úton .
A d13 minden téren a lehető legrosszabb tuning alap!!!!
Köszi mindenkinek a válaszokat,ezt a fúvóka cserét mondták már ez nem működik?meg egy jó levegőszűrő,ez mennyi lóerőt jelent kb hogy leömlő csere meg kipufogó rendszer csere,meg ez az injektoros verzió mennyi pénz vagy ezeknek az árából veszek egy vti vagy esi motort?
mi? cserélsz nagyobb főfuvókát? Viccet félretéve nem értek veled egyet, legalább is ami Banditanak az igénye, igaz mint írtam az igényei alapján szűk a tartomány, lehet persze venni egy leömlőt meg egy halkabb kipurendszert csináltatni hozzá, mondjuk megáll munkával 100e-ből, meg még valamicskét fog is hozni, de 100e-ért az szarnak egy pofon lesz, hozhatna többet is, de hogy mész rendesen utána gyújtással meg üzemanyaggal?!
Tekintve , h ahhoz is amit te írtál egyrész majdnem minden cucc eredetileg ESI-ről kell és 1.3 vtec nem létezett 5gen Civicbe gyárilag, tehát 99,99%, h nem lehet bepapírozni (0,01%-nak meghagyom, az ismersz valakit közlekedési hatóságnál kategóriának) akkor szerintem egyszerűbb megvenni egy egész ESI blokkot tokkal vonóval elektronikával tankkal, ezt esetleg szétszedni rendberakni/felújítani majd motorcsereként bepapírozni.
Szubjektív véleményem, hogy tekintve ez a procedúra drágább mint amennyit az autó ér baromság, de persze értem azt a részét is, hogy ragaszkodik az autóhoz és az állapotához, ha az valóban nem csak kívülről olyan jó.
Ezek az összegek az autó árával együtt szerintem kiadnak 1 millió forintot, ebből ha találsz már jó állapotú 5-6gen vti-t lehet kapni.
2019. február 12. 18:42:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #50868 2019. február 10. 12:55:00: megválaszolva degumentes 0 által,
→ #50861
Tekintve, hogy ragaszkodsz a motorhoz az állapota végett így szerintem sok lehetőséged nincs, gondolom megbontani nem szeretnéd, injektorosra át lehet alakítani, igaz nem kis meló és a legalizálása is kétséges valamint sokat nem fogsz nyerni teljesítménybe igaz környezet barátabb leszel
El kell dönteni mennyire fontos a teljesítmény, ha igen akkor szerintem van legális mód, de az motor csere, ha nem akkor meg szerintem költs kevesebbet állapot megőrzésre!
szívesen szánok rá pénzt mert a korához képest nagyon jó állapotban van és ezért nem veszek bele erősebb motort,kevés benne a km er is,de nem akarom kinyírni sem rövid idő alatt