Köszi mindenkinek a válaszokat,ezt a fúvóka cserét mondták már ez nem működik?meg egy jó levegőszűrő,ez mennyi lóerőt jelent kb hogy leömlő csere meg kipufogó rendszer csere,meg ez az injektoros verzió mennyi pénz vagy ezeknek az árából veszek egy vti vagy esi motort?
mi? cserélsz nagyobb főfuvókát? Viccet félretéve nem értek veled egyet, legalább is ami Banditanak az igénye, igaz mint írtam az igényei alapján szűk a tartomány, lehet persze venni egy leömlőt meg egy halkabb kipurendszert csináltatni hozzá, mondjuk megáll munkával 100e-ből, meg még valamicskét fog is hozni, de 100e-ért az szarnak egy pofon lesz, hozhatna többet is, de hogy mész rendesen utána gyújtással meg üzemanyaggal?!
Tekintve , h ahhoz is amit te írtál egyrész majdnem minden cucc eredetileg ESI-ről kell és 1.3 vtec nem létezett 5gen Civicbe gyárilag, tehát 99,99%, h nem lehet bepapírozni (0,01%-nak meghagyom, az ismersz valakit közlekedési hatóságnál kategóriának) akkor szerintem egyszerűbb megvenni egy egész ESI blokkot tokkal vonóval elektronikával tankkal, ezt esetleg szétszedni rendberakni/felújítani majd motorcsereként bepapírozni.
Szubjektív véleményem, hogy tekintve ez a procedúra drágább mint amennyit az autó ér baromság, de persze értem azt a részét is, hogy ragaszkodik az autóhoz és az állapotához, ha az valóban nem csak kívülről olyan jó.
Ezek az összegek az autó árával együtt szerintem kiadnak 1 millió forintot, ebből ha találsz már jó állapotú 5-6gen vti-t lehet kapni.
2019. február 12. 18:42:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #50868 2019. február 10. 12:55:00: megválaszolva degumentes 0 által,
→ #50861
Tekintve, hogy ragaszkodsz a motorhoz az állapota végett így szerintem sok lehetőséged nincs, gondolom megbontani nem szeretnéd, injektorosra át lehet alakítani, igaz nem kis meló és a legalizálása is kétséges valamint sokat nem fogsz nyerni teljesítménybe igaz környezet barátabb leszel
El kell dönteni mennyire fontos a teljesítmény, ha igen akkor szerintem van legális mód, de az motor csere, ha nem akkor meg szerintem költs kevesebbet állapot megőrzésre!
szívesen szánok rá pénzt mert a korához képest nagyon jó állapotban van és ezért nem veszek bele erősebb motort,kevés benne a km er is,de nem akarom kinyírni sem rövid idő alatt