HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 07:25,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve

#50868 -Törölt felhasználó- 2019. február 12. 18:42:20 re: #50858 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi mindenkinek a válaszokat,ezt a fúvóka cserét mondták már ez nem működik?meg egy jó levegőszűrő,ez mennyi lóerőt jelent kb hogy leömlő csere meg kipufogó rendszer csere,meg ez az injektoros verzió mennyi pénz vagy ezeknek az árából veszek egy vti vagy esi motort?
2019. február 12. 20:36:37: megválaszolva ólomlábú +  által, → #50872 

#50858 Honda imádó +  2019. február 10. 11:52:50 re: #50855 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
mi? cserélsz nagyobb főfuvókát? Viccet félretéve nem értek veled egyet, legalább is ami Banditanak az igénye, igaz mint írtam az igényei alapján szűk a tartomány, lehet persze venni egy leömlőt meg egy halkabb kipurendszert csináltatni hozzá, mondjuk megáll munkával 100e-ből, meg még valamicskét fog is hozni, de 100e-ért az szarnak egy pofon lesz, hozhatna többet is, de hogy mész rendesen utána gyújtással meg üzemanyaggal?!
Tekintve , h ahhoz is amit te írtál egyrész majdnem minden cucc eredetileg ESI-ről kell és 1.3 vtec nem létezett 5gen Civicbe gyárilag, tehát 99,99%, h nem lehet bepapírozni (0,01%-nak meghagyom, az ismersz valakit közlekedési hatóságnál kategóriának) akkor szerintem egyszerűbb megvenni egy egész ESI blokkot tokkal vonóval elektronikával tankkal, ezt esetleg szétszedni rendberakni/felújítani majd motorcsereként bepapírozni.
Szubjektív véleményem, hogy tekintve ez a procedúra drágább mint amennyit az autó ér baromság, de persze értem azt a részét is, hogy ragaszkodik az autóhoz és az állapotához, ha az valóban nem csak kívülről olyan jó.
Ezek az összegek az autó árával együtt szerintem kiadnak 1 millió forintot, ebből ha találsz már jó állapotú 5-6gen vti-t lehet kapni.
2019. február 12. 18:42:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50868 
2019. február 10. 12:55:00: megválaszolva degumentes 0  által, → #50861 

#50855 degumentes 0  2019. február 9. 10:34:37 re: #50854 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért szürketartományban, vannak lehetőségek, a motorcsere se kisebb meló, kábelköteget ígyis-úgyis cserélni kell [SMIL:/smile1.gif]
2019. február 10. 11:52:50: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50858 
2019. február 9. 19:11:14: megválaszolva bütyök +  által, → #50856 

#50854 Honda imádó +  2019. február 9. 09:43:11 re: #50843 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tekintve, hogy ragaszkodsz a motorhoz az állapota végett így szerintem sok lehetőséged nincs, gondolom megbontani nem szeretnéd, injektorosra át lehet alakítani, igaz nem kis meló és a legalizálása is kétséges valamint sokat nem fogsz nyerni teljesítménybe igaz környezet barátabb leszel [SMIL:/smile10.gif]
El kell dönteni mennyire fontos a teljesítmény, ha igen akkor szerintem van legális mód, de az motor csere, ha nem akkor meg szerintem költs kevesebbet állapot megőrzésre! [SMIL:/smile5.gif]
2019. február 9. 10:34:37: megválaszolva degumentes 0  által, → #50855 

#50843 -Törölt felhasználó- 2019. február 3. 18:19:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
szívesen szánok rá pénzt mert a korához képest nagyon jó állapotban van és ezért nem veszek bele erősebb motort,kevés benne a km er is,de nem akarom kinyírni sem rövid idő alatt
2019. február 9. 09:43:12: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50854 
2019. február 3. 20:59:56: megválaszolva degumentes 0  által, → #50846 
2019. február 3. 20:51:52: megválaszolva degumentes 0  által, → #50845 
2019. február 3. 18:35:39: megválaszolva degumentes 0  által, → #50844 


2019. február 3. 18:21: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.38, 0.34, 0.3
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.019 mp, 11 query