Az attól függ, mennyi pénzt szánsz rá. Ahogy Laci is írta, esi hengerfej, p28ecu, p29 dugó és én személy szerint javaslom felújítani a motort is (ha megkapja az esi hf-et, ami gondolom felújítás után kerülne fel, többnyire indokolt lesz úgyis a motor felújítása, de legalább egy gyűrűzés), fúrás+csapágy, 50-es átmenő kipufogó rendszert, ez már ott lesz egy jó programmal, hogy 130-140le. Aztán ha maradsz szívó oldalon, akkor egy jobb szívósor, esetleg itb, valamit hf portolás, de ott én már elgondolkoznék, hogy átnyergeljek turbó, esetleg kompresszor oldalra, akkor alacsony kompressziós dugó pl. vitara dugó, H-hajtókarok. Ezek a járt utak, de igazából én a bódéval kezdeném, meg a futóművel, már így utólag, mert én is fordítva kezdtem el