HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 17:01,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve

#50390 degumentes 0  2018. március 9. 02:25:25 re: #50389 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy lehet nagyobb vezérműtengelyt tenni, akár a non-vtec hengerfejbe is, de az se olcsó.
2018. március 9. 08:02:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50391 

#50389 degumentes 0  2018. március 9. 00:47:25 re: #50387 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az attól függ, mennyi pénzt szánsz rá. Ahogy Laci is írta, esi hengerfej, p28ecu, p29 dugó és én személy szerint javaslom felújítani a motort is (ha megkapja az esi hf-et, ami gondolom felújítás után kerülne fel, többnyire indokolt lesz úgyis a motor felújítása, de legalább egy gyűrűzés), fúrás+csapágy, 50-es átmenő kipufogó rendszert, ez már ott lesz egy jó programmal, hogy 130-140le. Aztán ha maradsz szívó oldalon, akkor egy jobb szívósor, esetleg itb, valamit hf portolás, de ott én már elgondolkoznék, hogy átnyergeljek turbó, esetleg kompresszor oldalra, akkor alacsony kompressziós dugó pl. vitara dugó, H-hajtókarok. Ezek a járt utak, de igazából én a bódéval kezdeném, meg a futóművel, már így utólag, mert én is fordítva kezdtem el [SMIL:/szetvert.gif]
2018. március 9. 02:25:26: megválaszolva degumentes 0  által, → #50390 

#50387 -Törölt felhasználó- 2018. március 8. 20:02:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
sziasztok
érdeklődék hogy 4gen d16z2-ből mi az amit ki lehet hozni?
gondolok itt swap motor optimazálás stb

abszolult érdekel minden
elörre is köszi minden választ
2018. március 9. 00:47:25: megválaszolva degumentes 0  által, → #50389 
2018. március 8. 23:20:03: megválaszolva edlaci +  által, → #50388 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.2, 0.32, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 8 query