HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 23:30,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#50372 grego +  2018. március 3. 18:14:06 re: #50371 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát pedig akár 15% különbség is lehet a padok között, szóval az hogy most 150 LE-t látunk egy ábrán pont nem jelent semmit és nem lehet levonni belőle semmilyen következtetést a motor állapotáról.
2018. március 4. 09:52:30: megválaszolva bütyök +  által, → #50373 

#50371 bütyök +  2018. március 3. 17:59:56 re: #50370 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én nem fogom a padra. Nekem a D15 hónolás+gyűrűzés után sokkal nyomatékosabb lett és persze nem füstölt. Ja a hengerfej is fel lett ujítva. Szóval szerintem a tuning helyett először egy felujítas kéne.
2018. március 3. 18:14:06: megválaszolva grego +  által, → #50372 

#50370 grego +  2018. március 3. 17:35:19 re: #50369 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy elég másik padra vinni és akkor vagy megjön a 10 LE vagy elveszik másik 10 :D
2018. március 3. 17:59:57: megválaszolva bütyök +  által, → #50371 

#50369 bütyök +  2018. március 3. 16:57:52 re: #50364 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ártana felujítani és mindjárt vissza jönne 10 ló [SMIL:/smile5.gif]
2018. március 4. 21:03:04: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50378 
2018. március 3. 17:35:20: megválaszolva grego +  által, → #50370 

#50364 sacaekvti 0  2018. március 3. 11:41:19 re: #50363 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez teljesen naturál motor,ami ráadásul eléggé szereti az olajat csipegetni :)
2018. március 3. 16:57:52: megválaszolva bütyök +  által, → #50369 

#50363 -Törölt felhasználó- 2018. március 3. 09:13:35 re: #50362 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Programba bele van nyúlva?
Nekem is lesz egy kis csere az autóka fog kapni:
komplett ITR hengerfejet
ITR szívósort. Bár olvastam talán Higany írta hogy vti szivósorral Ő erősebbnek érezte itt dilemmában vagyok.
60 as rendszert végig katkonverterrel
hideglevegős rendszer
és egy könnyített lendkereket.

Nagyon kéne egy előtte-utána mérés, de most annyira elszaladtak az anyagiak és még be sincs rakva, szóval lehet csak egy utáni lesz.
Nagyon kíváncsi leszek mekkora változást fog hozni. Eddig csak b20 ben ültem, amin gyari vti hf van.
Remélem érezhető differencia lesz a projekt vége és nem csak beletalicskáztam a dellát :)
2018. március 3. 16:15:03: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50368 
2018. március 3. 15:47:48: megválaszolva edlaci +  által, → #50367 
2018. március 3. 11:50:46: megválaszolva Higany +  által, → #50365 
2018. március 3. 11:41:19: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50364 


2018. március 3. 09:14: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#50362 sacaekvti 0  2018. március 3. 00:13:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a dyno chart a saját gyári B16a2mé, katalizátor után 40es rendszer,előző tulaj nem talált rá valószínűleg gyári rendszert és rákókányolták...

Most integra leömlővel, katkonverterrel ,középdob,átmenő végdob, 50es rendszerrel vtec után jóval erősebbenk érzem. :)





2018. március 3. 09:13:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50363 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.48, 0.37, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.011 mp, 13 query