Ezt többen észrevették a video alatt / közben. Nem ismerem a kocsi állpotát de talán a jelenlegi tulaj 200e km feletti futást írt. Na ha ez még egy bontatlan motor akkor már az se lenne durva ha ettől jobban füstölne. Majd LZITR megírja mi volt vagy éppen mi nem volt cserélve, de simán lehet egy szelepszár szimering is ez. Ha gyűrű is mit várunk egy ilyen magas fordulaton üzemelő motortól? Csoda nincs! Ne egy w210 200d-vel legyenek már ezek egy napon említve! Mai autók annyira jók? Mikor egy F80/82 M3/M4-ben ilyenkor már 2 turbó csere vagy éppen a E46 és E9X verziók sem arról voltak híresek, hogy örök élet +6nap hála a gyári frankó olajnak és az olajcsere periódusnak.
Teszem azt megeszik 1L olajat 10e km alatt. Az annyira nagy teher vagy olyan nagy költség?
Ez a mai autóknál már kb evidens.