A Parada volt még ilyen, ha nem rosszabb esőben. Az egy tragédia volt. Az nekem is lekerült az első eső után az autómról.
De az ilyen szélsőséges gumik alapján kár megítélni egy márkát. Az összes többi Yoko-m rohadt jó volt, mind esőben, mind szárazon és nem kellett melegítgetni meg hasonló.
De persze nekem aztán tökmindegy, olyat kell venni, ami szerinted jó és kész. Az úgymond kommerszebb márkák ritkán vagy egyáltalán nem gyártanak ilyen szélsőséges gumikat, bár a Michelin PS4S Performance-t én is megtapasztaltam, hogy melegítés nélkül mekkora tré, EP3-mon volt és ha nem vágtad oda úgy rendesen egy-két kanyarban, hogy felmelegedjenek, akkor nagyon szar volt, úgy úszott az ember kanyarban mint más a Balatonban......
Ha felmelegedtek, akkor már fasza volt, de kösz, addig 3x meghaltál előtte kanyarban
Régen én is szerettem az yokot-, de az ad08r után nem tartom valószínűnek, hogy fogok venni.
Garázsból jártam felfele, októberben, jóidő... esős talaj... kb fél métert dobott csattanásig a padkának. Kb mintha jégen autóztam volna fel. Másnap nyilván már nem volt autón a szett.
Én nagyrészt Yokohama fan vagyok és azon a vonalon én ezt a Fleva-val éltem át, na az volt egy felüdülés, a Neova után pl.
Mert a Fleva működött végre alapból is, külön bemelegítés nélkül is rögtön, még hidegben is bírta sokáig, csak olyan 3-4 fok alatt dobta el magát, de az meg azért indokolt szerintem.
De a Neovának külön bemelegítő "drift" kellett mire tapadt rendesen, szimplán hidegen csúszkáltál mint a szánkó télen.
Megjegyzem: a második szezonjától, mert az első szezonban még jó volt, de aztán annyi is volt.
Az Advan Fleva viszont tényleg jó, tuti az 5gen Civic-en az lesz. (ha eljutok odáig majd persze )
Én elötte conti-kat használtam de más világ amúgy. A michelinnek szerintem kell egy kis idő hogy a tapadás megjöjjön. Ha be van malegedve jobban tapad. Nekem nem volt vele bajom menet közben.
Pl érdekes, hogy a contik menet közben hajlamosabbak voltak megcsúszni a michelin meg indulásnál csússzant meg inkább.
Ennek a tesztnek csak az a baja ,hogy a Michelin PS4s-t ereszti össze a Sportcontact 7-essel. Így értelmezhetetlen a teszt.
A PS5 meg sokat javult a PS4-hez képest