A 120e jó meg nem is. Mondjuk úgy hogy hol használtad, csak városban fasza de hosszú távon meg szar. A 7gen civicen valamikor 200e felett cseréltem első gyári tárcsát, unokatesóm civicjén szintén 210e-nél. De csináltam már első hátsó fékcserét 40e-nél is.
Az ate tárcsa ate betét páros jó, én trw-t használok az is jó. Aztán utána kinek mi tetszik. Pár Hondában pl bosch a gyári betét. Szóval azt is rakhatsz bele az is jó lesz.
Köszi!
Fékerőben a gyári sem tud többet azt gondolom - főleg ilyen használat meleltt - mint pl egy ate. Talán a kérdés a tartósság, mennyire kopik el. Nekem ez a 120e km elég meggyőző futásteljesítmény. Mivel nálam lesz még sokáig az autó ezért sem akarom elspórolni. Az accordra ebc-t raktam annó, az se nagyon kopott de a jazzre nem nagyon van és kb gyári árban mozog
én véleményem az, hogy ezek nem versenyautók, sportautók, utcai városi normál használatra egy minőségibb utángyártott cucc is teljes mértékben megfelelő. Ferodo, Brembo, TRW stb. a kérdésedre válaszolva az ATE több mint elég egy ilyen autóra.
Én a féken, gumin nem spórolunk elvet vallom. 2014-es jazzre érik a teljes fékgarnitúra csere. Nyilván nem a hungaroringre készülök vele, városban használom.
Előre nagyon gondolkozom a gyári szettre, hátra ate.
Csak kb 70-80e között mozog előre a gyári szett, míg egy ate kb 50e ből megáll.
Tud ennyivel többet a gyári?
(120e km van most, és az első szerelésű tárcsák vannak még elöl-hátul)