Talán egyedül Brembo tárcsát (MAX LINE) nem javasolnék. Nekem az nagyon gyorsan hullámos lett.
ATE, TRW is volt fent (4. genen) teljesen jók voltak. Betétre nem emlékszem, milyen párosítás volt. Ate betét + Ate tárcsa - sztem nem lősz mellé.
én véleményem az, hogy ezek nem versenyautók, sportautók, utcai városi normál használatra egy minőségibb utángyártott cucc is teljes mértékben megfelelő. Ferodo, Brembo, TRW stb. a kérdésedre válaszolva az ATE több mint elég egy ilyen autóra.
Én a féken, gumin nem spórolunk elvet vallom. 2014-es jazzre érik a teljes fékgarnitúra csere. Nyilván nem a hungaroringre készülök vele, városban használom.
Előre nagyon gondolkozom a gyári szettre, hátra ate.
Csak kb 70-80e között mozog előre a gyári szett, míg egy ate kb 50e ből megáll.
Tud ennyivel többet a gyári?
(120e km van most, és az első szerelésű tárcsák vannak még elöl-hátul)