Akkor mit érdemes venni? Én most nézegetem a Yokohamat, régen volt toyo proxes r1r, de kb egy szezont bírt és vizes úton egyszer nagyon megfosatott. Azóta csak conti volt csak, ilyen kényszerből. De most szeretnék valami tapadósabb gumit.
Ja. Normál haladásnál hirtelen mondjuk be akartam venni egy kanyart, akkor az valóban nem volt nyerő, csúszott mint a xar.
Persze normál haladásra bőven elég volt, de arra meg egy linglong is az, szóval...
Vagy állatkodás vagy semmi, kicsit szélsőséges volt, az biztos...
Advan Fleva-t akartam rá később, mert az hirtelen gondolatnál is (sima haladásból) jól teljesített nekem az Accordon.
Kíváncsi lettem volna rá, de odáig nem jutottam, hogy cseréljem.
Mindenesetre valami Pilot Sport volt az övén, ami ugye nálam volt egy ideig, nekem az volt a tapasztalat, hogy amikor még nem volt meleg, akkor majd' leestem az első sperr diffis kanyarnál az útról , de miután bemelegedett, f*sza volt. De az első kanyarok tényleg életveszélyesek voltak vele, gondolom főleg a sperr miatt, utána meg pont amiatt nagyon jók voltak, de csak ha megfelelően felmelegedtek.^^
Cimborám próbálta mindkettőt, neki a PS4 sokkal jobban tetszett, a PS4S-t konkrétan szarabb tapadásúnak érezte, vagy csak nem sikerült soha rendesen bemelegítenie utcán.
Hát nekem nagyon nem volt jó választás a PS4S. Egy pozitívuma volt, hogy puha az oldalfala és komfortosabb, csakhogy a CTR-en pont ez is a hátránya. A sima PS4 meg nincs a méretben, de azért kb ugyanaz a két guma.
Nem találom, de láttam egy interjút a Michelin egyik vezető mérnökével, ő azt mondta, a SuperSport egy hangyányit jobb szárazon a PS4-nél, de minden más esetben a PS4 a jobb nála. (Én PS4-et vettem, eddigi legjobb gumim volt)
Láttad, hogy a bordó RCFen is az volt? Ment egy karikát a kocsimmal és már rendeltük is neki
Amúgy már egy kicsit romlott azóta a tapadás, jobban riszál a segge. Lehet, hogy ezeken gyárilag van valami baromi lágy bevonat ami miatt jobb a tapadás, fene tudja... De misinél jobb azért még mindig