Pont ez volt a bajom vele. Azért normál haladásnál nem igazán meleg a gumi. Majd mikor előzésre került volna a sor (még ilyen 80-100 körüli tempónál is) visszaváltottam és nem haladtam előre, csak seggrisza volt.
Igaz 477 lovat nehezebb hátsó keréken lerakni az útra, de most a Goodyear-ral mégis sikerül
Mindenesetre valami Pilot Sport volt az övén, ami ugye nálam volt egy ideig, nekem az volt a tapasztalat, hogy amikor még nem volt meleg, akkor majd' leestem az első sperr diffis kanyarnál az útról , de miután bemelegedett, f*sza volt. De az első kanyarok tényleg életveszélyesek voltak vele, gondolom főleg a sperr miatt, utána meg pont amiatt nagyon jók voltak, de csak ha megfelelően felmelegedtek.^^
Cimborám próbálta mindkettőt, neki a PS4 sokkal jobban tetszett, a PS4S-t konkrétan szarabb tapadásúnak érezte, vagy csak nem sikerült soha rendesen bemelegítenie utcán.
Hát nekem nagyon nem volt jó választás a PS4S. Egy pozitívuma volt, hogy puha az oldalfala és komfortosabb, csakhogy a CTR-en pont ez is a hátránya. A sima PS4 meg nincs a méretben, de azért kb ugyanaz a két guma.
Nem találom, de láttam egy interjút a Michelin egyik vezető mérnökével, ő azt mondta, a SuperSport egy hangyányit jobb szárazon a PS4-nél, de minden más esetben a PS4 a jobb nála. (Én PS4-et vettem, eddigi legjobb gumim volt)
Láttad, hogy a bordó RCFen is az volt? Ment egy karikát a kocsimmal és már rendeltük is neki
Amúgy már egy kicsit romlott azóta a tapadás, jobban riszál a segge. Lehet, hogy ezeken gyárilag van valami baromi lágy bevonat ami miatt jobb a tapadás, fene tudja... De misinél jobb azért még mindig