90 lóval 225 széles gumiban még jó hogy van tartalék és meg se rezzen. Kipörgetni nem tudja annyi lóerő^^
(az 1.4-es Civic-emen volt 205 17-es felnikkel, azt is alig tudtam kipörgetni, csak kis mértékben tudtam maximum megcsikkantani. El tudom képzelni milyen lett volna 225-tel. Maga a biztonság, az mondjuk tuti. )
Az esőben ma ennek a b.zi nagy kerékdivatnak az előnyét éreztem. A 90 lóerős Bravon gyárilag 225/45 R17 van, s meg se rezzen, még Barum gumival se, nagy gáznál se. Még egyszer ennyi ló tartalék van benne legalább. :-)
Ami számomra nagyon meglepő, az Uniroyal abroncsok! Ma vittem Bajára a Jazz-t, szakadó esőben, nagyon kiválóan lehetett repeszteni vele! Kanyarokban, előzèsekkor, elinduláskor, abszolút pozitív!
Jazz-en az van nálunk, mentem vele és meg kell mondjam, hogy elég jó, sőt. Nem is volt olcsó, de nem is gyenge, nagyon jó. Esőben is nagyon jól tapadt.
(185-ös van fent, a nevét meg nem mondom, de ha hazajön öcsém, megnézhetem)
A lényeg, hogy egyáltalán nem rossz gumi, sőt. Lehet nem prémium konkrétan, de középszinttől szerintem feljebb van.
Ismeri vki a Vredestein márkát? Az Alfára azt vett a haverom (Ultrac Satin 215/45 R17), vmi Giugiaro design is van az oldalfalán, mintha ez vmi prémium cucc lenne (van, amelyik gumis webáruház ilyen kategóriásnak hirdeti), de nekem ez ilyen közép szintnek rémlik..