Sok éve feltettem egy kérdést ahogy a keresőben visszanéztem de akkor nem találtam meg rá a választ.
Ej1 civic Esi coupé (1994-es) alá passzolhat az integra type-r gyári rugója?
Vajon mennyivel ül lejjebb tőle az autó eleje?
Az évek alatt volt Fk rugó az autó alatt 60/40 azzal 6-8 cm-t ült az autó eleje.
Most H&R 30/30 van alatta ezzel olyan 40mm-t ül.
A gyári integra rugó ha passzol.... van valakinek tapasztalata? feltételezem hogy a gyári coupéhoz képest jobb úttartást biztosít illetve mintha valahol azt olvastam volna, hogy 1-2cm-rel lejjebb ül tőle az autó.
Elsődleges szempont hogy műszaki vizsgára ne kelljen cserélgetni, ne kelljen ügyeskedni, de mégis átmenjen.
Sajnos a két "gári" rugó ami volt az autóban mikor vettem, valamiért 1,5-2 cm-rel magasabbra emeli az autó elejét, mint bármelyik másik coupé amit néztem mértem, szóval nem biztos hogy belevaló rugó volt az autó elejében, a hátulja olyannak tűnt mintha összeült volna és "húzta volna a fenekét az autó"
Illetve szintén fontos de egyben utolsó kérdésem, hogy mivel gyári integra type-r rugó ritka mint a fehér holló...
Vajon a kapható gyárinak megfelelő, utángyártott rugók mennyire hozzák a gyári szintet?
(blueprint, nipparts, suplex, spidan és társai..)
Köszönöm előre is a segítő válaszokat.