még annyi, hogy a számolásomban lehetett hiba, tehát 20-20%ot a város autópálya részből szedjünk le mert tényleg nem méregettem a kilométereket.
De akkor is, 73e km van a kocsiban, ha 20 körül mentem vele és az valós mert volt egy túlfutott olajcserém is ami autópálya only volt de 14e kmnél cseréltük le (görögország, ausztria etc utacskák 1 nyár alatt) , így azért elmondható hogy 20 ezer vegyes tuti van benne.
a gyári bridgestonek amiket lecseréltem full slick gumik voltak már akkor, így elég erős a gyanú, hogy ezen gumik túlteljesítik a gyári elvárásokat, legalábbis az enyéimet igen, mivel nálam megszokott hogy a 120ezres szervizre már eladom az autóimat mert öregek, ez azt lazán kihúzza
de ha ezt régebben tudtam volna én is a kettest vettem volna de nem tudtam vagy nem is néztem mert 60e ftal lett volna több a szett 19es méretben ... és nem akarok drágán vett elöregedett gumival járni
na, én 42333 hozzászólásban írtam hogy nem tudom hogy az enyém rt vagy rt2, mivel az enyémen sima rt van feliratként, a kettes sehol.
kolléga a 42344 hozzászólásában linkelte be azt a tényt, hogy az rt2 35%al többet bír.
ettől függetlenül szerintem nem lesz probléma tekintve azt hogy az enyémen mivel nincs kettes feltehetőleg sima rt, és igazából nem kopott jelentősen, de nem tudok tesztelni
Lemértem, a gumi közepén levő hosszú árok 7.4 mm mély (itt van a kopásjelző elhelyezve) mind az első mind a hátsó keréken, a szélén ahol nincs kopásjelző 5.3 - 5.5mm tolómérő szerint.
idáig amennyit tuti ment az 10e km városban rövid táv, és olyan 14e km autópálya.
De nem versenyautón van, hiszen ez nem egy accord
Gondolom nem fogod, de azért mondom, hogy ne is tedd.
Feri is jó fej, előbb leírja nagy arccal, hogy milyen jó a kopása nála az RT-nek (és strapabíró is) aztán meg közli, hogy az RT2 35%-kal többet bír.
Szóval jó az az RT, nem kell izgulni, nagyon sok múlik azon, hogy ki hogy vezet/ hogyan használja és emellett mennyit megy.
Azt gondolom a te "aszfaltszaggatódnál" nem lesz vele ilyen gond. (sem)
Mert drágább (az én méretemben): link, és nem tudja azokat az értékeket, mint a sima: link
Drágább, de rosszabb minősítés. Legalább is én erre jutottam. Nem vagyok sem szakértő, sem egy kicsit is hozzáértő. Én a számokat nézem, meg a betűket, és NEKEM így jött ki. Szóval lehet jobb az RT2, de az én magánvéleményem más. De nehogy valaki ez alapján vegyen gumit, aztán meg engem anyázzon Itt a saját pénzemet viszem a vásárra saját döntés alapján.
na erről elképzelésem nincs..
de majd ránézek ha rá van írva..
ja annyi hogy nagyon ronda gumi, olyan mintha az oldala le lenne már kopva, az kicsit kiábrándító, de ezen azért túl lehet lépni hamar csak néha tűnik fel
Én is ajánlom ?? hogy miért ?? Mivel elegem lett a zajos gumikból, és nem versenyzem, kellett egy családi gumi. Sokat olvastam utána mindenhol, a célom a biztonság a kopás és a CSÖND elegye volt..
Na kiderült ezeket tudja, 25e km alatt szinte semmi kopásom nincs, esőben stabil, szárazon is nagyon jó, és most jön a legjobb része. CSÖNDES. Igen, M7 autópályán le lehet vele menni balatonra anélkül hogy viiiiii meg vúúúú legyen.
Emellett strapabíró, kicseréltem a gumikat de annyiszor félbeszakítottak hogy nem volt időm felfújni a kerekeket és egyik szelepem rossz de most nem cserélünk.
0.6 bar-al elment vásárolni asszony (mert van másik autó de azt mondta ha lapos a kerék nem baj ő lapos kerékkel akar menni) a felnin látszik hogy fel volt a gumi kenődve az oldalára, de szövetszál szakadás NA AZ NINCS. Pedig ha kátyú van nejem megcélozza, ő bármilyen kátyú közepét megleli és minden padkára felugrat.. lapos gumival is.
Szóval olyat kapott az a gumma most laposan, hogy az eszméetlen, nem porladt el a peremvédő, nem lett szövetszálszakadásos, ja igen, és jól fogyaszt vele az autó ergo takarékos is
Egy Auris hybrid 1.8-ra (tehát nem erőmű) kéne vennem nyári gumát. 100E-ből meg akarom úszni, 225/45 r17 méretet keresek.
Ár és tesztek alapján hármat találtam kb. okésnak: