HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 05:30,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve
Fék-futómű-gumi-felni

#42235 Tonx +  2019. december 4. 21:54:38 re: #42234 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Akiknek ilyen volt azok gyárilag jöttek ilyen gumival. Land rover vagy range rover evoque asszem volt az egyik ha jól emlékszem, 1.5 év után megkért hogy inkább hozzunk neki téli gumit de ő nem kockáztat. Aztán más meg valami peugeot 107-re vett 4 évszakost és szintén a második tél előtt vett rendes téli gumikat. Szóval lehet hogy a teszt alapján az első télen faszák lesznek de igazából mindegyik gumit a 2. vagy 3. télen kellene tesztelni hogy akkor milyenek azzal sokkal több infót kapnának az ügyfelek. Tehát egy új gumi teszt majd 2 év múlva egy használt teszt ugyanolyan gumikkal.
2019. december 5. 12:38:27: megválaszolva bejemves 0  által, → #42236 

#42234 bejemves 0  2019. december 4. 21:39:48 re: #42231 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
...és az a cross climate plus volt, vagy a plus nélküli? Mert a kettő között azért van különbség. Egyrészt.
Másrészt pedig én annyi, de annyi ökörséget hallottam már, mint tapasztalat, hogy inkább egy ilyen teszt alapján választok (még akkor is, ha esélyes a részrehajlás), mint a sok nagy okos "tapasztalt" véleménye szerint.
2019. december 4. 21:54:38: megválaszolva Tonx +  által, → #42235 


2019. december 4. 21:42: Szerkesztve bejemves 0  által, megtekintés

#42231 Tonx +  2019. december 4. 17:51:32 re: #42230 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én csak ügyfelek véleményét tudom, mindegyik a második szezonban kidobta őket és vett nyári és téli gumikat.
2019. december 4. 21:39:48: megválaszolva bejemves 0  által, → #42234 
2019. december 4. 20:51:28: megválaszolva hrv2003 +  által, → #42233 

#42230 bejemves 0  2019. december 4. 15:41:52    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Számomra akad benne meglepetés. Pl. az, hogy a Cross Climate+ egy átlagos magyarországi autósnak teljesen jó alternatíva két szett gumi helyett.
Aminek pedig kíváncsi lennék a magyarázatára, hogy száraz fékezésnél miért növekedik meg a fékútja a téli guminak a hőmérséklet csökkenésével (8°C => 5°C). Szintén furcsa, hogy a Cross Climate+ fékútja száraz út esetén 8, 5 és 0°C-nál szinte ugyan annyi, 2°C-nál viszont picit több . Hasonló érdekesség nyári gumi, száraz aszfalt esetén: 5°C-nál rövidebb fékút, mint 8°C-nál.

Ami pedig egyenesen többenetes, az a Crossclimate+ előnye a nyárival szemben nedves aszfalton, de a vizsgált körülmények között mind a két télitől is jobb. Úgy tűnik, hogy ezt a gumit a Michelin nagyon kitalálta.
Kíváncsi lennék, hogy hőségben hogy viselkedik a nyárihoz képest száraz-, illetve nedves körülmények között.


2019. december 6. 12:13:57: megválaszolva moka.. 0  által, → #42237 
2019. december 4. 20:46:33: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42232 
2019. december 4. 17:51:32: megválaszolva Tonx +  által, → #42231 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.31, 0.31, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.08 mp, 10 query