Az i-vtec- ből a 2011 körülit nem vezettem még, csak a GK-t.
Fogyasztása jó a GK-nak is hosszú távokon. A GD az dugózós munkábajárással Bp-n megette a 8-8.5-et is. Sima Bp forgalom kicsit hosszabb távon is inkább 7.5-8. Ez szerintem nem kiemelkedően jó fogyasztás, hanem átlagos. Cserébe legalább ez pont abban a tartományban jó, ahol használod városban.Jókat lehet vele gyorsítani, 70-ig felveszi a tempót a forgalommal gond nélkül. Országúton / pályán GK kicsit jobb, az is 6 sebességes màr. Illetve kényelmesebb is sokkal, a GD- ben az üléspozíció nem a legjobb.
GD után valamilyen hibridben gondolkodom, vagy Jazz vagy másik típus. Ezek az agyonfojtott kis szívó benzinesek nem az én világom.
Érdekes.. anyámnak a kettő közti, 2011-es, 1-2-es Jazz van, sztem remekül megy a 90 lóval, s nem is hangos, csak felül, de pályatempónál még nem (3500 ford/perc). S nagyon jól fogyaszt 5-5.5l.
A zizegést nem tudom, mi a GD-t használjuk annál nem tapasztaltam ilyet, anyumé a GK.
Sokat pàlyáznak vele, úgyhogy szerintem fele-fele a városi - autópálya használat.
A drágább modell alatt, ha Jazzen belül érted, akkor ez a navis, magasabb felszereltség, de nem hiszem, hogy így válogatnának. Lehet eddig szerencsénk volt, de azért ilyennel nem találkoztunk még egyik Hondánknál sem.
Egyébként nekem nem jön be a GK karakterisztikája sem, én a GD után nem vennék, akkor inkább egy hibrid. Hangos , cserébe nem megy…
van különbseg (dragabb modellbe belefer egy dragabb gyartas [kisebb merettolerancia betartasa])
es persze hibas sorozat / darab / .. mindig lehet/van (a "müanyagagyarban" az elsö es utolso darabok vs. a sorozat közepen mas hömersekleten készülhetnek, ezert kicsit mas a mechanikai tulajdonsaga is
persze nagyon nem öröm (nekem 2004-es Jazz-em van)